Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2010

Γέμισε με μανάρι μου…

…ντεν έχω μπενζίνη καρντιά μου.
Το πρόβλημα όπως το καταλαβαίνω εγώ δεν είναι μόνο τα κλειστά επαγγέλματα αλλά και τα κλειστά μυαλά. Γενικά ότι είναι κλειστό ως σύστημα ,στην περίπτωσή μας το μυαλό, και δεν δέχεται επηρεασμούς από το εξωτερικό περιβάλλον, έχει μια τάση  να παγώνει, να αδρανεί, να λειτουργεί ως βαρίδι σε όποια προσπάθεια εξέλιξης.
Τρία χρόνια θα περιμένει λέει η κυβέρνηση για να απελευθερώσει τις μεταφορές; Γιατί; Γιατί δεν μας λέει την αλήθεια; Τι είναι αυτό το κλειστό επάγγελμα;
Μα λέει το επιχείρημα: Ξέρεις εγώ έδωσα τόσες χιλιάδες ευρώ για να πάρω την άδεια και τώρα μου λες πως οι άδειες απελευθερώνονται;  Σε ποιον τα πλήρωσες; Στο κράτος; Όχι. Στον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Και που τη βρήκε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης; Την αγόρασε από τον προηγούμενο από αυτόν… και πάει λέγοντας.
Ο πρώτος που τη βρήκε την άδεια; Την πήρε από το κράτος. Ωραία. Πόσο την πήρε; Με τα χαρτόσημα , κανα κατοστάρι δραχμές πριν 40 χρόνια επί Χούντας.
Τι έκαναν λοιπόν. Μια δράκα ανθρώπων απέκτησε ένα προνόμιο από το κράτος το οποίο μεταπουλούσε προσθέτοντας αξία πάνω του λες και ήταν δικό του.
Αντί το κράτος λοιπόν να πει : αγαπητέ μου οδηγέ όταν θα πάψεις να εξασκείς το επάγγελμα του μεταφορέα θα μου επιστρέψεις την άδεια την οποία θα την δώσω εγώ στον επόμενο, του επέτρεψε να την πουλήσει σε υπέρογκα ποσά σε όποιον αυτός ήθελε. Τις περισσότερες φορές μάλιστα η αγοραπωλησία αυτή γινόταν με μαύρα χρήματα χωρίς τιμολόγια και χωρίς φορολογία.
Και τώρα; Τι γίνεται τώρα; Φαύλος κύκλος. Ποιος φταίει; Το κράτος που επέτρεψε αυτή την καρκινική οικονομική δραστηριότητα; Οι επιχειρηματίες που την εκμεταλλεύτηκαν για να πλουτίσουν;  Οι άλλοι που τώρα είναι εγκλωβισμένοι έχοντας μια πανάκριβη άδεια η οποία σε λίγο θα χάσει κάθε αξία μεταπώλησης;
Νομίζω φταίνε όλοι οι παραπάνω. Αλλά προσωπικά αυτό δεν με νοιάζει. Με νοιάζει που κάποιοι πρόσθεσαν πάνω στο κόστος των μεταφορών μια τεράστια αξία αγοράς της άδειας την οποία δεν την πλήρωσαν ουσιαστικά αυτοί αλλά την πλήρωσα εγώ. Κι εσύ. Κι όποιος καταναλωτής καταναλώνει προϊόντα τα οποία μεταφέρονται. Δηλαδή όλα.
Άρα ούτε τα κλάματα των εκπροσώπων της συντεχνίας με αφορούν. Ψέμματα λένε. Δεν πλήρωσαν αυτοί τα τεράστια ποσά της άδειας. Εγώ τα πλήρωσα. Και τώρα ΔΕΝ επιθυμώ να τα πληρώνω άλλο. Δεν επιθυμώ να     πληρώνω άλλο καπέλο κόστους μεταφοράς στα προϊόντα που αγοράζω.
Αγαπητέ μου κύριε Ρέπα λοιπόν. Κόψε της πολιτικάντικες προθεσμίες της συμφοράς κι απελευθέρωσε το επάγγελμα τώρα.
Πηγή: e-cannibals.gr

25 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/7/10 11:40

    Συμφωνώ, αλλά έπρεπε να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ το ΔΝΤ τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ????????????

    Γιατί ενώ ΠΛΗΡΩΝΕΣ, καπέλο κόστους μεταφοράς στα προϊόντα που αγοράζες,
    συνέχιζες να τους ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ...και να τους ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙΣ.....με την ΨΗΦΟ σου ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/7/10 11:53

    Τι μαλακίες....
    Έστω πως έχει αγοράσει κάποιος ένα οικόπεδο παραλιακό με δάνειο πολλών χιλ. ευρώ από την τράπεζα,έχει χτίσει εκεί ένα ξενοδοχειάκι και δουλεύει καλά.
    Αν μετά από ένα χρόνο η νομαρχία δώσει δωρεάν σε άλλους τα ακριβώς δίπλα οικόπεδα και το δικό του χάσει εντελώς την αξία του,ο άνθρωπος αυτός έχει δίκιο να διαμαρτυρηθεί ή όχι?

    Αμάν πια με την στοχοποιήση κοινωνικών ομάδων.
    Οι φορτηγατζήδες σε αυτή την περίπτωση έχουν δίκιο και η κυβέρνηση είναι αυτή που πρέπει να κάνει πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/7/10 11:55

    Κάτι μου λέει ότι θα δημιουργηθούν ελάχιστες μεγάλες εταιρείες μεταφοράς από πλούσιους με το που θα ανοίξει το επάγγελμα,οι οποίοι όπως είναι λογικό θα κάνουν τις μεταφορές πολύ πιο φθηνά.(φυσικά αυτό το κέρδος των εταιρειών από το κόστος μεταφοράς δεν θα το δουν οι καταναλωτές όπως πάντα).
    Αυτές λοιπόν οι εταιρείες θα πνίξουν τους υπολοίπους ελεύθερους επαγγελματίες λόγω κόστους και έτσι εκεί που κάποιος φορτηγατζής μπορεί να έπαιρνε ένα σεβαστό ποσό και τα έβγαζε πέρα θα γίνουν όλοι υπάλληλοι των 700 ευρώ όσο και να δουλεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/7/10 11:55

    Μια δράκα ανθρώπων απέκτησε ένα προνόμιο από το κράτος .....

    Δυστυχώς....μετά απο 20 χρόνια Σοσιαλιασμού....

    δεν είναι " Μια δράκα ανθρώπων"....αλλά
    ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ......που ΠΑΝΤΑ.....θα ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ...ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ μας .....άραγε τι ΦΤΑΙΝΕ ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/7/10 12:02

    Tι λές 11:53 π.μ. ????????
    Τι μαλακίες....
    ένα οικόπεδο παραλιακό ....τράπεζα....ξενοδοχειάκι ....η νομαρχία δώσει δωρεάν σε άλλους.....
    Οι φορτηγατζήδες σε αυτή την περίπτωση έχουν δίκιο ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυριάκος Τσολακίδης28/7/10 12:28

    Καμία συντεχνία δε θα διαλύσει την Ελλάδα. Θέλουν δε θέλουν κάποιοι η Ελλάδα θα γίνει ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Επιστράτευση ΤΩΡΑ αν χρειαστεί. Τέρμα τα αστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/7/10 12:58

    Αυτός είναι Σοσιαλισμός και Δημοκρατία κ Τσολακίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος28/7/10 13:15

    O φίλος μου Τσολακίδης

    Ποιός ΔΙΕΛΥΣΕ την Ελλάδα, δημιουργώντας συντεχνίες ?????????

    Η Ελλάδα για να γίνει ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, χρειαζόταν ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ και ΔΝΤ???????

    Ο φίλος μου Π.Π δεν εξέφρασε γνώμη.....ανησυχώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος28/7/10 13:19

    Ερχοντε εκλογές ολοι οι φορτηγατζήδες ΠΑΣΟΚ ήμαστε Ε Π Ι Σ Τ Ρ Α Σ Υ Σ Η καί ΜΑΤ θά τά πούμε στά Δημοτικά τού Νοεμβρίου κ Τσολακίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος28/7/10 13:30

    αγαπητοι συνομιλιτες δεν εχετε ιδεα προφανως για τν χωρο της οδικης μεταφορας.
    για ποιο "καπελο" στις τιμες κ ποια "σεβαστα ποσα"μιλατε..?
    σας πληροφορω οτι στη σημερινη εποχη οι φορτηγατζηδες δν μπορουν να ανταπεξελθουν ουτε στις υποχρεωσεισ τουσ σε δανεια κλπ..
    ειναι ο κλαδος που δν εχει ενταχθει ποτε σε κανεναν Αναπτυξιακο κ δν εχει παρει καμια επιδοτηση για να αλλαχθει ο γηρεοτατος στολος που διαθετουν..
    οι φορτηγατζηδες εχουν δικιο,πριν απο 2 μηνες ο κ.Ρεπας εδωσε το προσχεδιο νομοθ στν ομοσπονδια συμφωνα με το οποιο οι καθε αδεια Δ.Χ θα αποζημειωνοταν με ενα συγκεκριμενο ποσο.
    δυο μηνεσ μετα,μεσα στο κατακαλοκαιρο,ερχετε και προσπαθει να περασει "πλαγιως" το νεο νομοσχεδιο με τσ ευλογιες τις τροικας συμφωνα με το οποιο οι αδειες εχουν μηδενικη αξια..
    αυτο ειναι ορθος χειρισμος ?
    θερμη παρακληση επιτελους να σταματησει οι στοχοποιηση τν κοινωνικων ομαδων..δεν θα καταφερει η κυβερνηση κ τα ΜΜΕ ,που παιζουν τν πιο βρωμικο ρολο, να ενναντιωσουν τις κοινωνικες ομαδες.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυριάκος Τσολακίδης28/7/10 14:12

    Σήμερα είναι η συμπαθής ομάδα – συντεχνία των Φορτηγατζήδων αύριο αυτή των Συμβολαιογράφων μεθαύριο αυτή των Φαρμακοποιών κτλ. Αυτούς δεν πρέπει να τους πειράξει κανείς ; Μου κάνει εντύπωση που υπερασπίζονται αυτές τις καταστάσεις και κάποιοι που δεν ανήκουν σ’ αυτές τις συντεχνίες.
    Δημιουργούνται συγκρούσεις για αυτονόητα θέματα όπως η απελευθέρωση των επαγγελμάτων ; Θέματα που δεν ισχύουν πουθενά στον Κόσμο και θα έπρεπε να τα έχουμε λύσει εδώ και πάρα πολύ καιρό μόνοι μας.
    Σήμερα ο Γ.Α. Παπανδρέου το τολμά χωρίς να υπολογίζει το πολιτικό κόστος. Μόνο έτσι θα πετύχει και θα βγάλει την Ελλάδα από την κρίση.
    Σοσιαλισμός φίλε 12:58 σημαίνει ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ μ’ αυτές τις συντεχνίες όπως σημαίνει ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ και μ’ αυτές τις λογικές φίλε 1:19.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος28/7/10 14:56

    Βαρυσήμαντη δήλωση Τσολακίδη

    <>>

    Γιατί κύριε Τσολακίδη ?????

    Γιατί ο κλαδος δεν εχει ενταχθει ποτε σε κανεναν Αναπτυξιακο και δεν εχει παρει καμια επιδοτηση για να αλλαχθει ο γηραιοτατος στολος που διαθετουν ??????????????

    Γιατί η στοχοποιηση κοινωνικων ομαδων ??????
    και

    πάλι η ΔΙΧΟΝΟΙΑ μεταξύ των Ελλήνων ???????

    Ποιός ΦΤΑΙΕΙ και το ΚΡΑΤΟΣ λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο ??????????

    ΔΙΧΟΝΟΙΑ, ΦΤΩΧΕΙΑ, ΑΝΕΡΓΙΑ, ΧΡΕΗ, ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΑ και δεν συμμαζεύεται..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος28/7/10 16:02

    Κ. Κυριάκο Τσολακίδη συμφωνώ μαζί σου για τις άδειες και τα κλειστά επαγγέλματα. Δεν γνωρίζω καλά τι ισχύει σε όλους αυτούς τους κλάδους, αλλά σαν ιδέα συμφωνώ ότι ο κόσμος (ειδικά ο νέος που βγαίνει στην αγορά εργασίας) πρέπει να είναι ελεύθερος να κάνει όποιο επάγγελμα θέλει χωρίς να είναι υποχρεωμένος να πληρώσει υπέρογκα ποσά για να πάρει μία άδεια.
    Όμως σε μία τέτοια κατάσταση σαν τη σημερινή πες μου ποιός φταίει πιο πολύ? Που εν μέσω τουριστικής αιχμής δεν υπάρχει σταγόνα βενζίνης? Ο κλάδος που απεργεί? Καλώς ή κακώς έχει το δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί εκείνος που νιώθει άδικο για κάτι, όταν το νιώθει, όπως το νιώθει και για όσο το νιώθει (χωρίς να συμφωνώ κατ' ανάγκη με αυτή την απεργία - φταίνε όλοι αυτοί που τόσα χρόνια άφησαν αυτούς τους κλάδους να αποκτήσουν προνόμια που άλλα επαγγέλματα ούτε να διανοηθούν μπορούν). Ή μήπως (φταίει) ο υπουργός που γνωρίζει τις πιθανές απεργιακές κινητοποιήσεις και τον αντίκτυπό τους στον τουρισμό (κατ' επέκταση στην οικονομία της οποίας τόσο πολύ την ανάκαμψη επικαλείται), στις τιμές των προιόντων και στις τσέπες των ελλήνων? Δεν τα γνώριζε όλα αυτά ο υπουργός?

    Και κάτι γενικό. Μην επικαλείσαι Σοσιαλισμό (<social=κοινωνικός) για όλα αυτά που γίνονται στην χώρα. Την στιγμή που μιλάμε ΔΕΝ είναι υπέρ της κοινωνίας αυτά. Κάποια στιγμή όταν θα αντιστρέψει το κλίμα μπορεί να γίνουνε εκ των υστέρων, τώρα όμως είναι αντικοινωνικά και μόνο ως τέτοια μπορούν να εκληφθούν. Μετά από 4, 5, 6, (δεν ξέρω και εγώ πόσα χρόνια θα χρειαστούν) θα μπορούμε να μιλάμε ξανά για κοινωνικό κράτος, αν είμαστε ακόμα σε αυτό....

    Φιλικά,

    Λ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος28/7/10 16:51

    Αρχικά, το γεγονός ότι η τρόικα πιέζει για την "απελευθέρωση" των επαγγελμάτων και η συγκεκριμένη κυβέρνηση τρέχει να την υλοποιήσει βρωμάει πολύ, γιατί όπως και να το κάνουμε δεν έχουν να επιδείξουν "πρότερο έντιμο βίο"!!!
    Ίσα-ίσα όλα τα μέτρα, οι μεταρρυθμίσεις κ όπως αλλιώς τα ονομάζουν, μόνο δεινά φέρνουν για εμάς και περισσότερα κέρδη για ελάχιστους..

    Γιατί να μην υποθέσω δλδ ότι αυτή η
    "απελευθέρωση" κ οι άλλες που θα ακολουθήσουν έχει ως βασικό στόχο αυτοί οι ελάχιστοι να μπουν και σε άλλων τα "χωράφια" και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους και κάποιοι άλλοι να καταλήξουν υπαλληλίσκοι των 700(κ πολύ λέω) ευρώ?
    Αν ήθελε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να συγκρουστεί έτσι ώστε να ευνοηθεί ο λαός θα ξεκινούσε από αλλού και όχι από τους αυτοαπασχολούμενους. Ηλιθιοι δεν είμαστε όσο κι αν κάποιοι θέλουν να το πιστεύουν αυτό...

    Και όχι κύριε Τσολακίδη, σοσιαλισμό δεν έχουμε, μην αυταπατάσθε και μην πάτε να μας ξεγελάσετε. Για δικτατορία το βλέπω (όχι του προλεταριάτου, όπου έστω θα μπορούσατε να ισχυριστείτε ότι ευνοούνται οι πολλοί )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κυριάκος Τσολακίδης28/7/10 18:22

    Φίλε Λ.Σ δεν μίλησα για Σοσιαλισμό αλλά για αυτονόητα πράγματα σε σχέση με την απελευθέρωση των επαγγελμάτων.
    Γιατί κάποιος που σπούδασε φαρμακευτική ή έγινε συμβολαιογράφος π.χ ( ας αφήσουμε τους φορτηγατζήδες που δεν είναι και από τους πλέον προνομιούχους μιας και κάνουν μια δύσκολη δουλειά) να μην μπορούν να ανοίξουν ένα φαρμακείο η ένα συμβολαιογραφικό γραφείο ας πούμε στο Βελβεντό ; Η αν θέλουν να ανοίξουν θα πρέπει να αγοράσουν την άδεια από έναν άλλο φαρμακοποιό με 200.000 ή 300.000 Ευρώ. Θεωρείται δίκαιο αυτό ;
    Όσο για τον Σοσιαλισμό προφανώς και δεν νοιώθουμε ευχάριστα με τα μέτρα που καλείται να πάρει σήμερα η Κυβέρνηση, αλλά σε μια περίοδο πολέμου και μάχης αυτό που προέχει είναι να κερδηθεί ο πόλεμος. Αφού κερδηθεί όλα τα άλλα τα συζητάμε και εκ του ασφαλούς κάνουμε και την κριτική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κυριάκος Τσολακίδης28/7/10 18:33

    Και κάτι ακόμη φίλοι. Ο Γ.Α. Παπανδρέου δεν είναι Καραμανλής να κάθετε με σταυρωμένα χέρια η παίζοντας play station να παρακολουθεί τις εξελίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος28/7/10 19:21

    Τι λέτε μωρέ?
    Εδώ με μια νομοθετική ρύθμιση γίνεται μηδενική η αξία της άδειας που έχουν οι άνθρωποι,αυτοί που πήραν δάνεια για να την αγοράσουν τι να κάνουν να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια?
    Έχουν δίκιο και αυτός που πρέπει να κάνει πίσω είναι η κυβέρνηση και να τους αποπληρώσει την αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος28/7/10 19:24

    Γιατί αγαπητοί φίλοι δεν ρωτάει κανένας τους κατά τα άλλα συμπαθείς αυτοκινητιστές πόσο αγοράσανε τις άδειες και πόσο «γράψανε» ότι τις αγοράσανε, γιατί μια άδεια που δόθηκε πριν από 30 χρόνια με 1.000 δρχ. μπορεί να πουλήθηκε μέχρι τώρα 4 φορές από 150.000 euro και στα χαρτιά να φαινόταν από 3.000 euro. Οπότε ποιος μπορεί να κατηγορήσει ποιόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος28/7/10 21:06

    Eιναι γνωστό οτι οι άδειες δόθηκαν απο τη χούντα σε αυτούς που πρόσφεραν υπηρεσία στη χουντα, είναι γνωστό πως και η μετέπειτα πολητεία δένει άδειες λειτουργείας προκτορείων προπο. Όλα αυτά πρέπει να πάρουν ένα τέλος. και βέβαια όταν γινονται αλλαγές υπάρχουν και θύματα αυτά η κυβέρνηση αν μπορεί να τα ελαχιστοποιήσει ας το κάνει τώρα τα περί οικοπέδων και ξενοδοχεία είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Η κυβέρνηση πρέπει να προχορήσει άμεσα και σε άλλες κατηγορίες επαγγελμάτων γιατί δεν μπορεί φαρμακοποιός στην κοζανη να ζητάει 500000 λιλ ε για να πουλήσει την άδεια που κάποτε δωρεάν το κράτος την έδωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος28/7/10 22:40

    Όταν σε λίγα χρόνια φύγει το ΔΝΤ θα παίρνουμε όλοι σχεδόν (εκτός των ρουφιάνων) 500Ευρώ μισθό, 350 σύνταξη στα 70 και τότε οι γνωστοί άγνωστοι (βολεμένοι φυσικά από δέκα μεριές) θα μιλάνε για κερδισμένο πόλεμο και ότι δε γινόταν αλλιώς. Άντε να δούμε πότε θα ξυπνήσει ο ραγιάς.. Μάλλον ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος28/7/10 22:49

    Βλέπω τότε να προστρέχουμε όλοι στην ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ για μισθούς 1500 Ευρώ και άνω.
    Οι «ρουφιάνοι» και οι «βολεμένοι φυσικά από δέκα μεριές» …. Δε βαριέστε κάτι θα βρούν να κάνουν κι’ αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος28/7/10 23:56

    Τα γνωστά ψέματα και συκοφαντίες για την
    τυποεκδοτική. Τα γνωστά παπαγαλάκια των πρετεντέρηδων και των τρωκτικών. Προσέξτε (όπως είπε κι ο 'Αδωνης) μην εκμεταλλευτεί το ΚΚΕ την περίσταση και πάρει την εξουσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος29/7/10 00:24

    Αυτοί που αγόρασαν τις άδειες να παρουσιάσουν τιμολόγια αγοράς τους ώστε να φορολογηθούν και αυτοί που πούλησαν τις άδειες και αυτοί που τις αγόρασαν. Δέν νομίζω να εμφανισθούν όμως. Το πολύ το 5% θα παρουσιάσει την πραγματική αξία της αγοράς - πώλησης.
    Υ.Σ. Εντάξει ενεργεί ο Γ.Α.Π. αλλά πως ενεργεί. Μάλλον τον κινούν άλλοι και κινείται αναγκαστικά και αυτός.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος29/7/10 00:29

    Αύριο, σαν έλθει η δική σου σειρά να απολυθείς, να βρεθείς στο δρόμο και να πεινάσεις, να θυμάσαι ανθρωπάκο πως όταν έκαναν οι άλλοι απεργίες, εσύ αντί να είσαι στο πλευρό τους "γκρίνιαζες"... θα έρθει και η δική σου σειρά ανθρωπάκο, να είσαι σίγουρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος29/7/10 09:48

    ΕΝΑ ΕΙΝ’ ΤΟ ΚΟΜΜΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας εμπιστευόμαστε για την ευπρέπεια των σχολίων σας. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των σχολιαστών καθώς αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Το Προφίλ μας