Ανακοίνωση – Απάντηση στην Ευρωομάδα της Νέας Δημοκρατίας
Η Νέα Δημοκρατία οφείλει να σταματήσει επιτέλους να παριστάνει τον εκπρόσωπο τύπου των λόμπι της βιοτεχνολογίας. Οι ευρωβουλευτές της, βρίσκονται στις Βρυξέλλες για να υπερασπίζονται τους Έλληνες πολίτες και αγρότες.



.jpg)
.jpg)











































