Προς:
- Τη Διευθύντρια του ΓΕΛ Σερβίων, κ. Παρασκευή Μπουμπουρέκα
- Τη Συντονίστρια του Σχεδίου Δράσης, κ. Ολυμπία Τσικαρδάνη
- Τον Σύλλογο Διδασκόντων του ΓΕΛ Σερβίων «Ζήσης Σωτηρίου»
Θα ήθελα να εκφράσω τις πιο θερμές και ειλικρινείς μου ευχαριστίες για την άκρως τιμητική πρόσκληση να παρευρεθώ και να απευθύνω χαιρετισμό στην εμβληματική εκδήλωση για τα 50 χρόνια του Λυκείου μας, καθώς και για τα εγκαίνια της ανακαινισμένης Αίθουσας Εκδηλώσεων.












.jpg)









.jpg)
.png)



.jpg)
.jpg)



















