Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας. Μπουσίου & Εστίας 3, Κοζάνη 18/11/15 18:00-20:00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Προεδρείο: Βάγια Δινοπούλου, Πρόεδρος της Επιτροπής Παρακολούθησης εργου
ΩΡΑ
|
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
|
ΑΤΟΜΟ
|
18:00
|
Έναρξη
| |
18:05
|
Χαιρετισμός
| Λευτέρης Ιωαννίδης, Δήμαρχος |
18:15
| Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Κοζάνη (ΣΣΜΚ) – Σύνοψη του συνολικού έργου | Αλέξιος
Δέφνερ Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και
Πολιτικής (ΕΤΟΥΣΕΠ), Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και
Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ), Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (ΠΘ) |
18:25
| Η διαδικασία της διαβούλευσης στο ΣΣΜΚ | Κλεάνθης Συρακούλης, ΤΕΙ Θεσσαλίας |
18:40
| Σύνοψη των εξειδικευμένων Πακέτων προώθησης του ΣΣΜΚ | Νικόλαος Καραχάλης, ΤΜΧΠΠΑ/ ΕΑΠ |
19:10
| Οργανωτικά ζητήματα του ΣΣΜΚ | Θεόδωρος Μεταξάς, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΠΘ |
19:30
| Επόμενα βήματα | Αλέξιος Δέφνερ |
20:00
| Λήξη | |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου