Τέλος στην πολυήμερη αναμονή για την επίσκεψη στα εξωτερικά ιατρεία, θέτει η ηλεκτρονική υπηρεσία e– ραντεβού που
λειτουργεί στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας, και θα μπορούσε,
εφόσον καθιερωνόταν ως αποκλειστικό σύστημα εξυπηρέτησης των
ενδιαφερομένων, να αξιοποιηθούν οι τρείς υπάλληλοι που διεκπεραιώνουν τα
τηλεφωνικά αιτήματα του κοινού, σε άλλες διοικητικές θέσεις, να
εξοικονομηθούν εργατοώρες και να περιοριστεί το μισθολογικό κόστος.
Τα
παραπάνω ανήκουν στον Προιστάμενο του τμήματος Πληροφορικής και
οργάνωσης του Νοσοκομείου Ευθύμη Καραστογιάννη ο οποίος, ανέφερε, ότι
σε διάστημα μόλις ενός έτους λειτουργίας της ηλεκτρονικής αυτής
υπηρεσίας, 1456 άτομα, επισκέφθηκαν τα εξωτερικά ιατρεία την αμέσως
επόμενη ημέρα του ραντεβού. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι χρήστες
είναι νέοι, εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες
επιλέγουν την τηλεφωνική επικοινωνία
ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: Μαίρη Κεσκιλίδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου