Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απαντά για την ένταξή του στο Νόμο Κατσέλη

Τη δική του απάντηση έδωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός από τα Δωδεκάνησα για το δημοσίευμα που αναφέρεται στο γεγονός πως έχει ενταχθεί στο νόμο Κατσέλη παρά το γεγονός ότι λαμβάνει γύρω στις 6.000 ευρώ ως βουλευτική αποζημίωση.  Σύμφωνα με τον βουλευτή Δωδεκανήσων, που απαντά στο δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος, η αίτηση υπαγωγής στο νόμο Κατσέλη έγινε το 2014 πριν γίνει δηλαδή βουλευτής και με νέο αίτημά του αφού εκλέχτηκε, η δόση που πληρώνει στις τράπεζες υπερπενταπλασιάστηκε.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ:
Σχετικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, που ενημερώνει για τις αιτήσεις που έχω κάνει στο νόμο Κατσέλη, θα ήθελα να ενημερώσω τους πολίτες ότι η εν λόγω αίτηση δεν αφορά το αίτημα ένταξης στον εν λόγω νόμο που έγινε στις 7/8/2014. Αποτελεί δεύτερο αίτημα με το οποίο ζητώ την αύξηση των δόσεων που καταβάλλω στις τράπεζες δεδομένης της αύξησης των εισοδημάτων μου. Ταυτόχρονα τον Μάιο του 2016 έκανα αίτημα νέας ρύθμισης εκτός του νόμου Κατσέλη προς την ALPHA BANK.
Ως ένας από τους πολίτες που βίωσαν τις πολιτικές φτωχοποίησης τα χρόνια του μνημονίου αναγκάστηκα στις 7/8/2014, πολύ πριν γίνω βουλευτής, να κάνω αίτημα υπαγωγής στο νόμο Κατσέλη. Η συζήτηση για προσωρινή διαταγή μέχρι την εκδίκαση του αίτηματός μου έγινε στις 8-12-2014, επίσης προ της ανάδειξης μου στο αξίωμα του βουλευτή.
Μετά την ανάδειξη μου ως βουλευτής έδωσα εντολή στον δικηγόρο μου να εκκινήσει τις διαδικασίες για την αίτηση μεταρρύθμισης της προσωρινής διαταγής, προκειμένου να αυξηθεί η δόση που θα πληρώνω στις τράπεζες, δεδομένου ότι αυξήθηκαν τα εισοδήματα μου. Η αρχική συζήτηση της υπόθεσης είχε οριστεί για τις 31/3/2016, όμως λόγω της γνωστής απεργίας των δικηγόρων η υπόθεση συζητήθηκε την Πέμπτη 28/7/2016. Το δικαστήριο αποφάσισε τον υπερπενταπλασιασμό της δόσης που πληρώνω στις τράπεζες και συγκεκριμένα αποφάσισε να πληρώνω 750 €/μήνα. Είναι προφανές ότι το δικαστήριο συνυπολόγισε το σύνολο των δαπανών και εσόδων μου και έκρινε ότι αυτό είναι ένα εύλογο ποσό σε σχέση και με τα δάνεια που έχω.
Κατόπιν των ανωτέρω:
1. Όπως είναι προφανές μόνος μου ζήτησα την αύξηση του μηνιαίου ποσού που θα πληρώνω στις τράπεζες, δεδομένης της αύξησης των εσόδων μου.
2. Αναζήτησα και αναζητώ ρύθμιση των δανείων εκτός των προστατευτικών διατάξεων του νόμου Κατσέλη με αίτημα μου προς την ALPHA BANK.
3. Ως μέλος της εξεταστικής επιτροπής για τα δάνεια των κομμάτων και των ΜΜΕ, δεν πρόκειται να σταματήσω να αναζητώ την αλήθεια για το τρίγωνο της διαπλοκής που έχει στηθεί μεταξύ των κομμάτων, των ΜΜΕ και των τραπεζών.
4. Κατανοώ απόλυτα την ευαισθησία της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, απέναντι στα δάνεια που έχουν οι πολιτικοί και ειδικά την ευαισθησία για το δάνειο μου.
5. Δεν κατανοώ την επιλεκτική ευαισθησία της ίδιας εφημερίδας, που δεν είπε λέξη για δάνεια 300.000 € που δεν αποπληρώθηκε καμία δόση για περισσότερο από 10 χρόνια και συγκεκριμένα για το δάνειο του ΚΗΡΥΚΑ Χανίων.
6. Δεν προέρχομαι από κανένα πολιτικό τζάκι και γι’ αυτό το λόγο όπως εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μου βρέθηκα στη δυσχερή θέση να κάνω αίτηση στο νόμο Κατσέλη όταν δεν ήμουν βουλευτής.
7. Θεωρώ ότι για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας τα μέσα που ανέδειξαν το θέμα οφείλουν να δημοσιεύσουν την απάντηση μου σε θέση ανάλογη της πρώτης δημοσίευσης.


newsit.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας