Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης Χρυσούλας Μαρκούση από το συνδυασμού του Δημήτρη Λαμπρόπουλου

Με την επιστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 66 του Νόμου 3852/2010 και του άρθρου 94 παρ. 4 του ΚΔΚ, πολιτικοί λόγοι με αναγκάζουν να δηλώσω – καταθέσω την ανεξαρτητοποίησή μου από τη Δημοτική παράταξη «Συμμαχία Ευθύνης για το Βόιο», με την οποία αναδείχτηκα σ’ αυτή δημοτική σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου του έτους 2014 στη Δημοτική Ενότητα Σιάτιστας.
Όλο αυτό το διάστημα έκανα υπομονή και επεδίωξα να δώσω χρόνο προκειμένου να αλλάξουν τα κακώς κείμενα με την επιστολή της παραίτησής μου από τη θέση του Προέδρου της ΔΗΚΕΒΟ, από μέλος της οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Βοίου και από μέλος της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής του Δήμου Βοίου. Δυστυχώς, όχι μόνο δεν άλλαξε κάτι προς το καλύτερο, αλλά η στενή ηγετική σας ομάδα λειτουργώντας ως ένα κλειστό διευθυντήριο με αδιαφανή λειτουργία τρόπου λήψης αποφάσεων παρέκκλινε της φιλοσοφίας και των αρχών μου.
Η συνείδησή μου και η ιδεολογία μου δεν ταυτίζονται πλέον με τον τρόπο προσέγγισης και μελέτης των διαφόρων σοβαρών θεμάτων, όπως και επίλυσης προβλημάτων, από την Δημοτική Αρχή.
Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και πολιτικής αβεβαιότητας όπου τίποτα δεν μένει κρυφό και κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει κανέναν παρά το μόνο που μπορεί είναι να του κλέψει την ελπίδα, η συνείδηση και το ήθος μου δεν μου επιτρέπουν να στηρίζω αποφάσεις οι οποίες έχουν στυγνή διαχειριστική αντίληψη, χωρίς αναπτυξιακό όραμα, χωρίς ουσιαστικές και αποφασιστικές λύσεις για τα σημαντικά προβλήματα αυτού του ταλαιπωρημένου τόπου μας.
Δύο χρόνο μετά με λύπη διαπιστώνω ότι οι προεκλογικές μας θέσεις παραμένουν ανεκπλήρωτες. Ατολμία στη λήψη αποφάσεων για σοβαρά ζητήματα, υποσχεσιολογία, αναβλητικότητα, έλλειμμα συντονισμού, σολομώντειες λύσεις, «βιομηχανία» εκπόνησης μελετών, έλλειψη σχεδίου για την απασχόληση, αδιαφορία να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας για τους άνεργους πολίτες μας. Μόνο μελέτες άνευ ουσίας, μικροέργα και αναμορφώσεις προυπολογισμών στην στυγνή λογική της εξυπηρέτησης μικροσυμφερόντων.
Επίσης συνάδελφοι δημοτικοί σύμβουλοι απαξιώνονται και χωρίς λόγο και άποψη, καλούνται απλά ως διακοσμητικά στοιχεία, να επικυρώνουν με την ψήφο τους ειλημμένες αποφάσεις.
Παράλληλα είναι φανερή η υποβάθμιση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου όπου ενώ θα έπρεπε να αποτελεί χώρο διαλόγου και σύνθεσης απόψεων για τα μείζονος σημασίας ζητήματα της πόλης, στην πράξη λειτουργεί διεκπεραιωτικά, απαξιώνοντας την ασκούμενη κριτική, ακόμα και την καλοπροαίρετη, καθώς και την κατάθεση αξιόλογων προτάσεων από δημοτικούς συμβούλους, πολίτες, κλπ.
Ήταν μεγάλη τιμή και για μένα η εντολή των συμπολιτών μου να υπηρετήσω τα συμφέροντα της πόλης από τη θέση της Δημοτικής Συμβούλου, παρότι απουσίαζα αρκετά χρόνια από τον τόπο μου.
Κύριε Δήμαρχε, κύριε Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, αγαπητοί συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, αξιότιμοι συμπολίτες μου.
Σέβομαι απόλυτα τους θεσμούς και τα πρόσωπα που τους υπηρετούν. Ποτέ στη ζωή μου μου, στην επαγγελματική μου πορεία, στην ενασχόληση μου με τα κοινά δεν υπήρξα μίζερη και μηδενίστρια, και οι όποιες παρεμβάσεις μου στα Δημοτικά Συμβούλια ήταν με γνώμονα το συμφέρον του δήμου μου και όχι οι οποίες μικροεγωιστικές διαφωνίες με την δημοτική Αρχή.
Με την ευκαιρία επιτρέψτε μου να συγχαρώ και εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου στους ευσυνείδητους υπαλλήλους του Δήμου, που αποτελούν την πλειοψηφία των εργαζομένων, που προσπαθούν και που μπορούν με τις κατάλληλες προϋποθέσεις διοίκησης και οργάνωσης, τις γνώσεις τους, να βοηθήσουν το δήμο. Ιδιαίτερες ευχαριστίες και πολλά μπράβο επίσης στους υπαλλήλους όλων των δομών μας για την προσφορά τους.
Κάνω σαφές ότι από τη θέση της Ανεξάρτητης Δημοτικής Συμβούλου θα συνεχίσω να εκφράζω δημόσια τους συλλογισμούς μου, να στηρίζω ιδέες και δράσεις προς την σωστή κατεύθυνση, να ασκώ καλοπροαίρετη κριτική, να καταθέτω προτάσεις και να προσπαθώ για το καλό της πόλης και τα συμφέροντα των δημοτών.
Το οφείλω σε όλους τους συνδημότες μας … Σε αυτούς λογοδοτώ για να μπορώ να τους κοιτάω στα μάτια.
Έτσι, σήμερα ενώπιον του σώματος, δηλώνω ότι αποχωρώ από την παράταξη της συμπολίτευσης και παραμένω στο δημοτικό συμβούλιο ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος.
Κάποιες αξίες δεν διαπραγματεύονται και δε θυσιάζονται όπως είναι ο σεβασμός και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Η ΔΗΛΟΥΣΑ
ΜΑΡΚΟΥΣΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας