Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Παύλος Μυροφορίδης: Ένας ισχυρός παράγοντας του Ελληνικού Ποδοσφαίρου και συντοπίτης μας, συστήνεται στο KOZANILIFE.GR

από το Kozanilife.gr
Κατέχει μια νευραλγική θέση μέσα στην κάθε ΠΑΕ που εργάζεται, αυτή του τεχνικού διευθυντή. Είναι υπεύθυνος για τα πάρε-δώσε της ομάδας του. Κρίνεται με βάση τα αποτελέσματα παρότι δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τη δική του δουλειά αλλά και από τους παίκτες που προτείνει και στελεχώνει την ομάδα. Όσο οξύμωρο και αν ακούγεται, εάν δεν αποδώσουν τα αναμενόμενα οι παίκτες, γίνεται ο αποδιοπομπαίος τράγος. Και όμως, έχει καταγράψει ήδη δύο ανόδους με ιστορικές ομάδες (Απόλλων Σμύρνης, Ηρακλής) και φιλοδοξεί να κάνει το ίδιο με την «ελαφρά ταξιαρχία» φέτος. Δεν ξεχνάει όμως τον τόπο του και φροντίζει να το δείχνει με τον καλύτερο τρόπο, αξιοποιώντας κάθε ταλέντο που υπάρχει στο Νομό μας.

Ο Παύλος Μυροφορίδης συστήνεται στο KOZANILIFE.GR και μιλάει για ολα!
– Καλησπέρα σας κ.Μυροφορίδη. Σας ευχαριστώ πολύ για χρόνο σας και την τιμή που μας κάνατε να μας μιλήσετε παρόλο που έχει ξεκινήσει η νέα σας ομάδα προετοιμασία και η μεταγραφική περίοδος είναι σε εξέλιξη. Πως κρίνεται το επίπεδο του ποδοσφαίρου στο Νομό μας;
Καλησπέρα, να είσαι καλά και εγώ ευχαριστώ. Πάντα το επίπεδο ήταν υψηλό, ειδικά το Α’ τοπικό ήταν σε πολύ καλό επίπεδο. Δυστυχώς, όσα παιδιά έπρεπε δεν προωθήθηκαν λόγω του ότι δεν ασχολήθηκαν οι παραπάνω κατηγορίες σοβαρά, αν και έπρεπε. Και αυτό αποδεικνύεται από το που αγωνίζονται τα παιδιά τώρα. ‘Άλλωστε έχω βάλει ένα στόχο που είναι να παίρνω κάθε χρόνο από το Νομό ένα παιδί και να το προωθώ.
– Επιβεβαιώνεται λοιπόν τη φημολογία που σας θέλει να προωθείται κάθε χρόνο κάποιον ή κάποιους παίκτες από το Νομό. Για ποιο λόγο το κάνατε;
Άκουσέ με, υπάρχει ατόφιο ταλέντο ταυτόχρονα όμως είναι ακατέργαστο! Εγώ έχω βάλει ένα στοίχημα με τον εαυτό μου. Μια προσωπική μου φιλοδοξία, ότι θέλω να βγάλω 20, 30, 40 παίκτες την επόμενη 20ετία αν γίνεται. Και να αφήσουν όλοι την ιστορία τους. Δυστυχώς, μοιραία κάποια στιγμή δεν φτάνουν οι μικτές ομάδες. Παρόλο που κάνουν μια καλή προσπάθεια οι προπονητές και ειδικά η ένωση του Νομού δουλεύει πολύ σε αυτό το κομμάτι, τα παιδιά όμως δεν προωθούνται. Καλώς ή κακώς μπαίνουν σε ένα κυκεώνα δεύτερων ομάδων και οι παίκτες που βγαίνουν για να ανέβουν στις παραπάνω κατηγορίες είναι ελάχιστοι ή μηδαμινοί. Οπότε πρέπει να έχεις άμεση επαφή και εικόνα με παίκτες όπως έχω εγώ εικόνα. Παρακολουθώ όλες τις κατηγορίες ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου και θεωρώ πως υπάρχουν πολλά ταλέντα.
– Τι πρέπει να αλλάξει ώστε να προωθούνται περισσότερα ταλέντα;
Το θέμα είναι οι ίδιες ομάδες να αντιληφθούν ότι μπορούν να βοηθήσουν ένα παιδί και να δουν πως μπορούν να το κάνουν. Για παράδειγμα, φέτος η Κοζάνη αντιλήφθηκε ότι μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί. Παίρνοντας εγώ ο ίδιος τηλέφωνο τον Αγάπιο Γαβριηλίδη, τον πρόεδρο της ομάδας, σε ένα λεπτό μου είπε να πάρω όποιον θέλω όπως το θέλω. Αναφέρομαι φυσικά στην περίπτωση του Αλιατίδη. Όταν όμως μια ομάδα τοπικού πρωταθλήματος ή Γ’ Εθνικής που της τηλεφωνήσω μου ζητήσει 2.000 ή 5.000 ευρώ, αυτόματα με την πληθώρα ποδοσφαιριστών που υπάρχουν στην Ελλάδα.
– Με αφορμή την περίπτωση του Αλιατίδη , θέλω να σας ρωτήσω αν υπάρχουν και άλλα ταλέντα που έχετε εντοπίσει.
Είναι ξεκάθαρο πως ο επόμενος παίκτης που εγώ έχω βάλει στο στόχαστρο είναι ο Παύλος Σαββίδης. Μετά έρχεται ο Παναγιώτης Μπαλίτσας ο οποίος αγωνίστηκε με την Α.Ε. Κοζάνης και πλέον είναι  στον Εορδαϊκό. Θα ανέβει μια κατηγορία, θα βρίσκεται υπό τις οδηγίες ενός προπονητή που ξέρω όπως είναι ο Αλέξης Αλεξίου, θα προσπαθήσει, θα παλέψει και αν μπορεί να ανταπεξέλθει , όχι μόνο αυτός και άλλα παιδιά, να τα απορροφήσω σε κάποια ομάδα που θα είμαι. Θέλω να βοηθήσω ουσιαστικά αλλά όλοι πρέπει να ξέρουν κάτι. Ότι αυτά τα παιδιά δεν μπορούμε να τα κάνουμε πλούσια. Απλά τους δίνουμε μια ευκαιρία να δουν αν μπορούν σταθούν σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Αν έχουν το κεφάλι κάτω πιστεύω θα πετύχουν.
– Στον τομέα σας θεωρήστε εκ των κορυφαίων. Άλλωστε μετράτε ήδη στο ενεργητικό σας δύο ανόδους με δύο διαφορετικές ομάδες. Τι είναι αυτό που σας κάνει και ξεχωρίζεται;
Ένα κόλπο υπάρχει στο ποδόσφαιρο. Εάν το ποδόσφαιρο το βλέπεις χωρίς συναίσθημα, τότε είσαι ‘’κρύος’’ ως άνθρωπος. Αν σου βγάζει συναίσθημα, τότε σε συνδυασμό με το ένστικτο σου μπορείς να πετύχεις. Και εγώ αυτή τη στιγμή λειτουργώ και με τα δύο. Επίσης ασχολούμαι πολύ με τους παίκτες μου. Τους κάνω να νιώθουν καλά και αυτό βγαίνει στο γήπεδο το οποίο είναι ο καθρέφτης.
– Έχετε σκεφτεί πότε τον εαυτό σας σε κάποιο άλλο πόστο; Όπως για παράδειγμα να ηγηθείτε κάποιος ομάδας;
Θα ήμουν πιο σημαντικός στο να μην έχω ομάδα στην κατοχή μου. Θέλω να ανακαλύπτω παίκτες από την περιοχή και να τους πηγαίνω σε κάποια ομάδα. Πρόεδρος δεν πρόκειται να γίνω ποτέ! Δεν υπάρχει περίπτωση. Είμαι επαγγελματίας και από αυτό που κάνω ζω τα παιδιά μου. Οπότε αν με δείτε πρόεδρο, ή έχω γίνει λαμόγιο ή έχω λιστέψει! Από τώρα το λέω.
– Δηλαδή οι υπόλοιποι πρόεδροι είναι λαμόγια ή έχουν ληστέψει;
Όχι όχι! Οι πρόεδροι είναι εφοπλιστές, επιχειρηματίες ή βιομήχανοι. Είναι κάτι άλλο. Δεν μπορεί αυτόματα ένας τεχνικός διευθυντής να γίνει πρόεδρος. Ένας απλός άνθρωπος δεν μπορεί να ηγηθεί. Ούτε ένας παράγοντας του ποδοσφαίρου όπως είμαι εγώ. Γιατί αν πάρω μετοχές τότε σημαίνει ότι έγινα αλήτης!
– Πάμε τώρα στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Εκεί όπου φέτος θα συμμετάσχει ο Εορδαϊκός  και ο Μακεδονικός Φούφα. Από φέτος υποβιβάζονται δύο ομάδες. Ήδη γίνετε λόγος πως αρκετές ομάδες μετά το χειμώνα και αφού πρώτα έχουν σωθεί, θα ατονήσουν το ενδιαφέρον για το υπόλοιπο πρωτάθλημα. Οι κακοπροαίρετοι λένε ότι ίσως χειραγωγήσουν και παιχνίδια. Ποια είναι η γνώμη σας;
Είναι ξεκάθαρο αίμα! Όποιος το ποδόσφαιρο το βλέπει διαφορετικά, προσπαθώντας δηλαδή να αντλήσει κέρδη μέσα από ‘’άλλους’’ τρόπους, χωρίς να τα έχει δουλέψει τότε είναι βλάκας! Κάνει κακό στην καθημερινότητα πολλών ανθρώπων. Σίγουρα δεν θα δημιουργηθεί ανταγωνισμός. Συνήθως ως τον Γενάρη δύο ομάδες θα αποχωρήσουν λόγω οικονομικών προβλημάτων. Αυτόματα λοιπόν οι άλλοι μόνο θα συμμετέχουν χωρίς κίνητρο. Άρα αυτό δεν θα βοηθήσει.
– Σε μια πρόσφατη συνέντευξη ο Ανδρούτσος (πρώην τερματοφύλακας Πανσερραϊκού) είπε πως το μόνο έσοδο στις ομάδες της football league και όχι μόνο, είναι το στοίχημα. Είναι τόσο τραγική η κατάσταση;
Να σου πω μια αμαρτία μου. Πράγμα που δεν έχεις ζήσει δεν μπορείς να έχεις γνώμη. Σε όσες ομάδες ήμουν δεν αντιμετώπιζαν τόσο σοβαρά προβλήματα. Ήταν καλά ‘’τακτοποιημένες’’ οικονομικά και οι παίκτες δεν έστρεφαν την προσοχή τους άλλο. Από τη στιγμή που υπάρχει αποδεδειγμένα και δεν χρειάζεται να σφυρίζουμε αδιάφορα, πρέπει κάποια στιγμή το κράτος να ασχοληθεί σοβαρά. Δεν μπορεί να το λύσει η Ε.Π.Ο. Θέλει το μαχαίρι να μπει στο κόκκαλο. Όποιος δεν διατίθεται να το βάλει, δεν αξίζει και τη θέση που βρίσκεται. Αν όμως λειτουργείς ως άτομο που θέλεις να διορθώσεις κάτι για το συμφέρον σου, τότε δεν θα γίνει κάτι. Εάν λοιπόν θέλουν να το λύσουν οι υψηλά ιστάμενοι, μπορούν. Μην σας γελάει κανένας. Έχουν τη γνώση, όχι τη θέληση. Και αυτό γιατί είναι βολεμένοι! Δεν δέχομαι ότι στις άλλες χώρες όπως είναι η Αγγλία κ.α. να έχουν λύσει τα προβλήματα και στην Ελλάδα όχι.
– Με τον Ηρακλή ζήσατε σπουδαίες στιγμές. Μαζί με εσάς ο Ηρακλής επέστρεψε στη μεγάλη κατηγορία. Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει μια από τις πιο δύσκολες στιγμές στην ιστορία του. Πως αισθάνεστε για αυτή την ομάδα;
Υπάρχει κάτι στον φετινό Ηρακλή, το οποίο πρέπει να το αντιληφθούν όπως είναι. Αυτός ο Ηρακλής, των λίγων παικτών και λύσεων για τον προπονητή θεωρώ πως δεν θα έχει πρόβλημα για να σωθεί. Υπάρχουν τεράστια προβλήματα και έχουν χαθεί σημαντικοί παίκτες για την ομάδα. Άλλους τους άφησε η ομάδα και μου προξένησε περιέργεια. Οι διοικούντες έτσι έκριναν σωστό και έτσι διοικούν. Δεν θα τους κρίνω εγώ γιατί δεν θα ήταν τίμιο για μένα. Εγώ τους έκρινα με τη στάση μου να φύγω από τον Ηρακλή όταν όλοι πανηγύριζαν! Οπότε αν πω κάτι τώρα θα είναι σαν να αναιρώ αυτό που έκανα τότε.
– Κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε τους στόχους για τη φετινή χρονιά με τη νέα σας ομάδα.
Ο Απόλλων Σμύρνης έχει ως στόχο να κερδίσει αυτό που έχει χάσει. Και αυτό που έχει χάσει είναι το συναίσθημα που σας είπα πριν. Στο ποδόσφαιρο είναι πολύ σημαντικό να βγάλεις το συναίσθημα στον φίλαθλο σου. Εξίσου σημαντικό είναι να σε σέβεται ο αντίπαλος σου. Να ξέρει ότι είσαι τίμια ομάδα και ότι μαζί σου έχει μπλέξει. Οπότε σκοπός και στόχος είναι η νίκη. Αν μπορείς να κερδίσεις, θα φτάσεις εκεί που πρέπει.
Επιμέλεια: Καραδημούλας Σάκης για το KOZANILIFE.GR:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας