Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Η δέσμευσή μου: ευθύνη, αφοσίωση, αξιοπρέπεια

Λίγο πριν η Ελλάδα ψηφίσει για το μέλλον της οφείλουμε να βάλουμε μπροστά τον καθαρό λόγο και τον καθαρό νου.
Στέκομαι μπροστά στους πολίτες της Ελλάδας και της Αττικής χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα, χωρίς να ψάχνω φθηνές δικαιολογίες και άλλοθι για τους 30 μήνες που πέρασαν.
Ήμουν εκεί και αγωνίστηκα καθημερινά για τη μόνη διέξοδο διάσωσης της χώρας και για τη δυνατότητα τα παιδιά μας να ζήσουν σε μια καλύτερη Ελλάδα.
Ήμουν εκεί και δεν φοβήθηκα ούτε την ευθύνη ούτε το κόστος που θα είχαν οι δύσκολες αποφάσεις που χρειάστηκε να πάρουμε, για να μην ζήσει ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας την εξαθλίωση μιας χρεοκοπίας.
Ήμουν εκεί και δεν ταλαντεύτηκα ούτε στιγμή για την ανάγκη να διατηρήσει η χώρα μας την Ευρωπαϊκή της προοπτική που με αγώνα έχει κατακτήσει.

Ο μόνος εχθρός που έβλεπα μπροστά μου ήταν τα πραγματικά προβλήματα.
Η μόνη διέξοδος που έβλεπα μπροστά μου ήταν οι δύσκολες μάχες που έπρεπε να δοθούν για να τα λύσουμε. 
Η χώρα μας πέρασε και περνάει δύσκολες στιγμές, όχι γιατί πήραμε το κόστος και την ευθύνη να επιχειρήσουμε λύσεις, αλλά γιατί διαχρονικά κάποιοι απέφυγαν να αντιμετωπίσουν προβλήματα. 
Στέκομαι μπροστά στους πολίτες της Αττικής με τον απολογισμό μου. Ένας απολογισμός που βασίστηκε σε σκληρή δουλειά και συνεργασία. Ένας απολογισμός που περιλαμβάνει λύσεις σε πραγματικά προβλήματα της Αττικής.
Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ και να δεσμευτώ μπροστά σε κάθε πολίτη της Αττικής είναι ότι θα συνεχίσω να δουλεύω για λύσεις. Με ευθύνη, αφοσίωση και αξιοπρέπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας