Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κανονικά θα βαθμολογηθεί το επίμαχο θέμα Γ4 της Φυσικής

Αλλάζει στάση το υπουργείο Παιδείας σχετικά με το Γ4 θέμα του μαθήματος της Φυσικής των Πανελληνίων. Η ηγεσία του υπουργείου και η Κεντρική Επιτροπή των εξετάσεων, αποφάσισαν να βαθμολογηθεί κανονικά το θέμα και να μην μοιραστούν στα υπόλοιπα θέματα οι επτά μονάδες που αντιστοιχούν σε αυτό.
Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, ως αρμόδιο όργανο για την επιλογή των θεμάτων και τη διασφάλιση ενιαίων κριτηρίων αξιολόγησης, συνήλθε σήμερα, Δευτέρα 28-5-2012, προκειμένου να αποφασίσει οριστικά για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

Μετά την ολοκλήρωση της πειραματικής βαθμολόγησης και τη διαπίστωση ότι η ελλιπής διατύπωση του ερωτήματος Γ4 δεν επηρέασε την απόδοση των υποψηφίων, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων έλαβε την εξής απόφαση: Να βαθμολογηθεί κανονικά το ερώτημα Γ4 και η κατανομή των μονάδων στο θέμα αυτό να είναι εκείνη που δόθηκε αρχικά.
Σημειώνεται ότι η βαθμολόγηση των γραπτών στα Βαθμολογικά Κέντρα αρχίζει σήμερα, μετά την αποστολή της Οδηγίας. Όσο για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες), ισχύει η αρχική βαθμολόγηση.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του zougla radio, ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών, κατήγγειλε ότι η «Πολιτεία αντιμετώπισε ένα λάθος κάνοντας ένα ακόμη μεγαλύτερο λάθος το οποίο αδικεί χιλιάδες εξεταζόμενους».
Η απόφαση αυτή του υπουργείου, ίσως, να λήφθηκε και υπό το φόβο των προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας που θα μπορούσαν να κάνουν οι υποψήφιοι και να τινάξουν στον αέρα τις εξετάσεις, όπως συνέβη σε μια ανάλογη περίπτωση 15 χρόνια πριν.
Hδη, γονείς μαθητών προσέφυγαν στο Συνήγορο του Πολίτη, όπου και κατέθεσαν αναφορά προκειμένου να αρθεί η απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων, διότι όπως υποστηρίζουν «με την πράξη αυτή (της ΚΕΕ) ακυρώνεται η αδιάβλητη και ισότιμη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων και στερούνται αδικαιολόγητα τα παιδιά μας τη δυνατότητα να φοιτήσουν στην σχολή της επιλογής τους, γεγονός καθοριστικό για την μετέπειτα πορεία τους».
www.iefimerida.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Την καλύτερη υπηρεσία προσφέραμε ως κλάδος φανατικών διακόνων της Φυσικής Επιστήμης στους εχθρούς των Πανελλαδικών Εξετάσεω,ν οι οποίοι βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία για να σερβίρουν ξανά το ξαναζεσταμένο λαϊκό αφέψημα περί της άμεσης κατάργησής τους. Η ανακοίνωση των κυβερνητικών προθέσεων της κυβερνώσας Αριστεράς με αφορμή το «άκυρο» θέμα της Φυσικής είναι εύγλωττη και δηλώνει την πολιτική πρόθεση του τέλους των επάρατων αξιολογήσεων.

Μετά τον αείμνηστο Ανδρέα, τις Πανελλαδικές Εξετάσεις θα τις καταργήσει και ο Αλέξης … Αχ Ελλάδα μου γλυκειά!

Το Έθνος της Κυριακής, ωστόσο, μας πηγαίνει ένα βήμα πιο κάτω ή καλύτερα μερικά χιλιόμετρα πιο μακριά κοντά στο Σούνιο, στο οποίο ένα διεθνές forum κύρους προετοιμάζει τη λειτουργία της πρώτης ιδιωτικής Νομικής Σχολής, οι εμπνευστές της οποίας διατυμπανίζουν την επιλογή των φοιτητών και των καθηγητών με αδιάβλητες εξετάσεις και λογικά δίδακτρα. Η διαφαινόμενη εξέλιξη του νεοελληνικού παραλογισμού θα είναι η εισαγωγή με εξετάσεις σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια και η άνευ εμποδίων ελεύθερη πρόσβαση στα κρατικά λαϊκά Πανεπιστήμια. Ο εξισωτικός ρόλος της Παιδείας σε όλο του το μεγαλείο!

Όσο για την τραγική και τραγελαφική κατάσταση με το θέμα της Φυσικής, το οποίο αδυνατούμε ως κοινωνία να βαθμολογήσουμε, ως δάσκαλος του μαθήματος σε υποψηφίους εξετάσεων τρείς δεκαετίες τώρα ένα έχω να δηλώσω: το αδιοίκητο υπουργείο της Παιδείας -προσπαθώντας να ικανοποιήσει την αυταρέσκεια και την υπέρ το δέον αυστηρότητα του επιστημονικού συνδικαλισμού- υπερέβη μια πάγια αρχή στη διαχείριση ανάλογων κρίσεων. Αντί να αποδεχθούμε κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση υποκύψαμε στη λεξιλαγνεία μιας πύρινης ανακοίνωσης από αυτές που συνήθως ακυρώνουν στη χώρα μας οτιδήποτε διαφοροποιείται με όρους ποιότητας και υπεροχής. Το τέλος των εξετάσεων επέρχεται γιατί απλούστατα ως κοινωνία δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ούτε στην επιλογή των θεμάτων, ούτε στη βαθμολόγησή τους και, προφανώς, επιθυμούμε μια Παιδεία ομοιομορφίας και όχι αριστείας.

*Ο Γιώργος Χατζητέγας είναι εκπαιδευτικός

Το Προφίλ μας