Σε συνέχεια του από της 4ης Μαΐου 2012 Δελτίου Τύπου που αφορούσε την ανάκληση
επιδορπίων γιαουρτιού λόγω ανάπτυξης ευρωτίασης (μούχλας) και ύστερα από σχετικούς
ελέγχους που διενήργησαν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας του ΕΦΕΤ, όπου και άλλες παρτίδες των ανωτέρω προϊόντων εμφάνισαν αλλοίωση οργανοληπτικών χαρακτηριστικών, ο ΕΦΕΤ απαίτησε την προληπτική ανάκληση / απόσυρση του συνόλου των παρτίδων της σειράς προϊόντων «Επιδόρπια γιαουρτιού CARREFOUR».
επιδορπίων γιαουρτιού λόγω ανάπτυξης ευρωτίασης (μούχλας) και ύστερα από σχετικούς
ελέγχους που διενήργησαν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας του ΕΦΕΤ, όπου και άλλες παρτίδες των ανωτέρω προϊόντων εμφάνισαν αλλοίωση οργανοληπτικών χαρακτηριστικών, ο ΕΦΕΤ απαίτησε την προληπτική ανάκληση / απόσυρση του συνόλου των παρτίδων της σειράς προϊόντων «Επιδόρπια γιαουρτιού CARREFOUR».
Συγκεκριμένα πρόκειται για :
1) Επιδόρπιο γιαουρτιού με μπισκότο, 1% ΛΙΠΑΡΑ, 2 Χ 200 ΓΡ, CARREFOUR (bar code: 520
4239 232088) ανεξαρτήτως ημ/νίας λήξης
2) Επιδόρπιο γιαουρτιού με ροδάκινο, 1% ΛΙΠΑΡΑ, 2 Χ 200 ΓΡ, CARREFOUR (bar code: 520
4239 232057) ανεξαρτήτως ημ/νίας λήξης
3) Επιδόρπιο γιαουρτιού με λεμόνι, 1% ΛΙΠΑΡΑ, 2 Χ 200 ΓΡ, CARREFOUR (bar code: 520 4239
232071) ανεξαρτήτως ημ/νίας λήξης
4) Επιδόρπιο γιαουρτιού με κεράσι, 1% ΛΙΠΑΡΑ, 2 Χ 200 ΓΡ, CARREFOUR (bar code: 520 4239
232064) ανεξαρτήτως ημ/νίας λήξης
5) Επιδόρπιο γιαουρτιού με φράουλα, 1% ΛΙΠΑΡΑ, 2 Χ 200 ΓΡ, CARREFOUR (bar code: 520
4239 232040) ανεξαρτήτως ημ/νίας λήξης
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές, που έχουν στην κατοχή τους τα ανωτέρω προϊόντα να μην
τα καταναλώσουν. Οι σχετικοί έλεγχοι βρίσκονται σε εξέλιξη.
Ο Πρόεδρος του ΕΦΕΤ Γιάννης Μίχας τόνισε σε δηλώσεις του : «Η προστασία της
δημόσιας υγείας μέσω της διασφάλισης της παραγωγής και διάθεσης ασφαλών
τροφίμων αποτελεί αδιαπραγμάτευτο στρατηγικό στόχο του ΕΦΕΤ, γεγονός που θα
πρέπει να γίνει κατανοητό από οποιαδήποτε επιχείρηση, πολυεθνική, εγχώρια, μικρή ή
μεγάλη. Στο πλαίσιο αυτό οι έλεγχοι του ΕΦΕΤ συνεχίζονται με περισσότερη ένταση
και λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία της χώρας,
διαβεβαιώνουμε τους Έλληνες καταναλωτές ότι δεν θα επιτραπεί σε καμία περίπτωση
να μετατραπεί η οικονομική κρίση σε διατροφική».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου