Ειδικά για τα τελευταία υπήρξε αναλυτική καταγραφή από τους αγρότες καθώς ζητήθηκε η προώθησή τους από τον κ. Κοκολιό με δεδομένο ότι είναι ζητήματα που πρέπει να γίνουν γνωστά, να επιλυθούν και να μη «χαθούν» στη γενικότερη συζήτηση που γίνεται μεταξύ Πολιτείας και αγροτών.
Ο δήμαρχος Σερβίων ανέλαβε την πρωτοβουλία να υπάρξει ένας γενικότερος συντονισμός αγροτών - τοπικών φορέων, γειτονικών δήμων, Νομαρχίας με αποδέκτες των αιτημάτων τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας τους βουλευτές του νομού και τον υφυπουργό Μιχάλη Παπαδόπουλο.
Πηγή: ιστοσελίδα του Δήμου Σερβίων