Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Ένας άντρας βάζει τους όρους του... πριν φύγετε για διακοπές!

Οι μέρες κυλούν σαν νερό. Τα έχεις προετοιμάσει όλα κι εγώ σε ακολουθώ! Η αλήθεια είναι πως έχω ανάγκη μια ανάπαυλα από τη δουλειά, από το σπίτι, από τα ίδια και τα ίδια. Όπου κι αν είναι οι διακοπές φτάνει που θα έχω ξεφύγει για λίγο και θα είμαι χαλαρός! Γι' αυτό φρόντισε να ισχύει κάτι τέτοιο και να μην φέρεις τα παράπονά σου, τις μικροπαραξενιές σου και τις φοβίες σου μαζί με τα μπαγκάζια μας. Εκτός κι αν θέλεις να πάει άλλος για Χίο και άλλος για Μυτιλήνη...
Νομίζω πρέπει να κάνουμε ένα "προδιακοπιαίο" συμβόλαιο -βλέπε προγαμιαίο- πριν ξεκινήσουμε αυτές τις διακοπές για να είμαστε σίγουροι πως θα περάσουμε και οι δύο καλά. Και κυρίως βέβαια ότι θα επιστρέψουμε σώοι και αβλαβείς. Και εμείς και η σχέση μας!

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


Να ξεκαθαρίσουμε κάτι; Ο κύριος τέλειος, ο Prince Charming, ο υπέροχος άνδρας δεν υπάρχει. Υπάρχω εγώ που θα σ' αγαπώ, με τα στραβά μου και τα περίεργά μου. Και στην τελική, να το συζητήσουμε για όλα εκείνα που σε ενοχλούν, αλλά δεν είναι ανάγκη να το κάνεις με το που ανοίξεις τη βαλίτσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Χαλάρωσε. Απόλαυσε το καλοκαίρι, τη θάλασσα, το σεξ! Και από Σεπτέμβρη κάνε μου μια λίστα να τη συζητήσουμε.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΕΥΓΑΡΙ, ΟΧΙ ΣΙΑΜΑΙΟΙ
Θέλεις να περάσεις όλο σου το μεσημέρι κάτω από τον ήλιο, να "σιγοψηθείς" στους 200oC και από τις δύο πλευρές και να βγεις "ξεροψημένη" το απόγευμα στο beach bar. Εγώ γιατί να πρέπει να τσιτσιρίζομαι δίπλα σου στον ήλιο και μουτρώνεις που δεν κάθομαι μαζί σου στην παραλία; Έκανα το μπάνιο μου, ήπια τον καφέ μου, βαρέθηκα! Θέλω να πάω στο δωμάτιο να απολαύσω μια siesta όλο ηδονή. Γιατί είναι ηδονή να κοιμάσαι μεσημέρι για πρώτη φορά μετά από 365 ημέρες. Κάνε εσύ ηλιοθεραπεία, να κάνω εγώ υπνοθεραπεία. Θα αντέξεις 2 ώρες μακριά μου...

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ! ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση το καλοκαίρι από αυτή την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το νησί! Ένα μαγιό, άντε κι ένα μπλουζάκι και βόλτες όλη μέρα. Ακόμη και στο beach bar η ίδια αμφίεση επιτρέπεται. Ούτε πολλά-πολλά ρούχα! Ούτε επισημότητες... Σε βλέπω που "στραβώνεις" με τη χαρά μου. "Βρε μωρό μου, μήπως να έβαζες ένα πουκαμισάκι; Έχω φέρει μαζί εκείνο το τιρκουάζ που πάει και με τα μάτια σου!" θα μου πεις με διπλωματική μαεστρία. Σαν να ακούω τη μαμά μου.

Δεν θέλω και πολύ να ανεβάσω "στροφές", να νευριάσω και να καταπιεστώ! Αν θέλεις να μου πεις κάτι, πες το ξεκάθαρα. Πες μου πως δεν γουστάρεις να με βλέπεις όλη μέρα με το μαγιό. Ή πως θα ήθελες μια από τις ημέρες στις διακοπές να πάμε σε ένα ωραίο εστιατόριο, ντυμένοι με τα καλά μας. Το προτιμώ...
Α, και μην ξεχάσω. Δεν σε βάλαμε μετρητή στις μπύρες που πίνω! Άσε με να διασκεδάσω!

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ
Αυτό το γυναικείο συνήθειο λοιπόν, εγώ δεν θα το καταλάβω ποτέ. Για ποιο λόγο πρέπει να κάνεις live αναμετάδοση των διακοπών στην κολλητή σου; "Και πήγαμε που λες Μαρία σε μια παραλία, τέλεια. Γαλαζοπράσινα νερά, αμμουδιά. Υπέροχα!" και συνεχίζεις περιγράφοντας με λεπτομέρεια ακόμη και την αρχιτεκτονική των σπιτιών του νησιού. Και οι ώρες περνούν βασανιστικά. Εσύ με το κινητό σκουλαρίκι κι εγώ να ανακατεύω τον καφέ μην κόψει. ΒΑΡΙΕΜΑΙ! Ας ερχόσουν με την κολλητή σου, να τα λέγατε μέρα και νύχτα. Αν δεν μου σπάσεις τα νεύρα, θα επιστρέψουμε και θα έχεις όσο χρόνο θέλεις να τις περιγράψεις κάθε λεπτό των διακοπών.

Η κάτωθι υπογεγραμμένη λοιπόν, υπόσχεται πως θέλει να πάει διακοπές και να περάσει καλά. Όχι να λύσει όλα τα προβλήματα που έχει μαζί μου και με της σχέσης μας. Αν βλέπει τις διακοπές σαν σύμβουλο σχέσεων και το νησί σαν καρέκλα ψυχολόγου, καλύτερα να κλείσει διακοπές για άλλο νησί. ΣΥΜΦΩΝΟΙ;

tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας