Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Ο καιρός της Κοζάνης... live


Από ΤΑ ΝΕΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ, καιρός κι ερτζιανά πηγαίνουν πακέτο, στην περίπτωση του 57χρονου Παναγιώτη Λαβαντσιώτη, προέδρου του τοπικού Συλλόγου Ραδιοερασιτεχνών που λειτουργεί από το 2006 κι αριθμεί 50 μέλη. Εδώ και μια πενταετία συνταξιούχος τραπεζικός υπάλληλος, στο μεράκι του, ως «sv2esb» για τα βραχέα και τα Μορς, πρόσθεσε, τρία χρόνια πριν, και τη συστηματική αναζήτηση και καταγραφή των καιρικών δεδομένων στην πόλη του. «Δεκαπέντε χρόνια τώρα που ασχολούμαι ως ραδιοερασιτέχνης, μέτρησε η ανάγκη μου για επικοινωνία, το ενδιαφέρον μου για τα ηλεκτρονικά και τα μηχανήματα. Συνήθως οι περισσότεροι ραδιοερασιτέχνες δεν είμαστε τεχνικοί ή ηλεκτρονικοί. Τα μαθαίνουμε όλα αυτά με αρκετό διάβασμα και από συζητήσεις με ανθρώπους που έχουν τις σχετικές γνώσεις» λέει στα «ΝΕΑ». Όσο για τον καιρό, ανέκαθεν τον παρακολουθούσε και του άρεσε να τον μελετά. «Ώσπου κάποια στιγμή είδα συνάδελφο ραδιοερασιτέχνη που είχε στήσει έναν μετεωρολογικό σταθμό κι αποφάσισα να τον μιμηθώ: πήρα κι εγώ κάποιες πληροφορίες από αυτόν, άρχισα και πάλι να αναζητώ άλλες στα βιβλία, βρήκα κι έναν στην αγορά και τον αγόρασα. Μου κόστισε γύρω στα 1.000 ευρώ. Από τότε μετρώ τα πάντα, από ταχύτητα ανέμου και ρυθμό βροχόπτωσης ώς ατμοσφαιρική πίεση και άλλες παραμέτρους. Παίρνω και στοιχεία από μεγάλες παγκόσμιες μετεωρολογικές βάσεις δεδομένων και μέσω αυτών συγκρίνω τις τοπικές μετρήσεις. Βγάζω έτσι τα δικά μου χρήσιμα συμπεράσματα, με μια μικρή διαφορά από την ΕΜΥ στις βασικές προβλέψεις μου για τον καιρό της σημερινής ή και αυριανής ημέρας. Όλα αυτά φροντίζω να τα ανεβάζω και στο Διαδίκτυο, ώστε να ενημερώνονται και οι συμπολίτες μου. Χωρίς ιδιαίτερη διαφήμιση, η σελίδα μου (http://www. sv2esb. gr/joomla/index. php) έχει κιόλας 15.000 επισκέψεις...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας