O Δήμος Βοΐου εντάσσεται στη λειτουργία του myKEPlive για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους των ΚΕΠ.
Πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης
για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.Για την είσοδο στην παραπάνω υπηρεσία οι πολίτες μπορούν να συνδεθούν με δυο τρόπους:
· είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησηςgov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
· είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr.
Και στις δυο περιπτώσεις θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι προσωπικοί κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου