Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Ανακοίνωση υποψηφιότητας του Χόρχε Τσίτσαρη με τον συνδυασμό “Επανεκκίνηση του Κοζανίτικου ποδοσφαίρου”

Είμαι γεννημένος το 1982.

Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο στην Βαρκελώνη (Ισπανία) από τα 4.5 μου χρόνια έως το 1996 που ήρθα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Σιάτιστα όπου και διαμένω μέχρι σήμερα.

Έχω παίξει ποδόσφαιρο στις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα, στην Αναγέννηση Εράτυρας (3 χρόνια) , στη Δόξα Μικροκάστρου (2 χρόνια), στον Εθνικό Βατερού, στην Α.Ε Άνω Κώμης και στον Μακεδονικό Σιάτιστας για 18 χρόνια περίπου.

Συνέχισα ως πρόεδρος στις ακαδημίες του Μακεδονικού Σιάτιστας, θέση την οποία διατηρώ μέχρι σήμερα.

Έχω διατελέσει μέλος στο Δ. Σ του συνδέσμου προπονητών ΕΠΣ Κοζάνης.

Είμαι κάτοχος διπλώματος ΟΥΕΦΑ Β.

Το ποδόσφαιρο ήταν είναι και θα είναι κομμάτι της ζωής μου.

Νιώθω την ανάγκη να συνεχίσω να προσφέρω και αυτή η δυνατότητα μου δίνεται μέσα από την πρόταση να είμαι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές της ΕΠΣ Κοζάνης με τον συνδυασμό <Επανεκκίνηση του Κοζανίτικου ποδοσφαίρου > με επικεφαλής τον κ. Σάββα Σαλτσίδη, για να κάνουμε πράξη το όραμα μας για ένα δίκαιο ποδόσφαιρο.

Με εκτίμηση

Χόρχε Τσίτσαρης

Για τον συνδυασμό

ΕΠΑΝΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΖΑΝΗΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας