«Φέσι» ύψους 30 εκατ. ευρώ, που ενδέχεται να φθάσει και τα 60 εκατ., διεκδικούν από το Δημόσιο οι εργολάβοι που κατασκεύασαν τις τέσσερις σήραγγες του δύσκολου τμήματος Παναγιά-Γρεβενά της Εγνατίας Οδού. Οι υπερτιμολογήσεις των έργων έχουν από καιρό υποβληθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες και έχουν, μάλιστα, ξεκινήσει δικαστικές διαδικασίες. Ασφαλείς πληροφορίες επιμένουν ότι ένα μέρος από τα «πανωπροίκια» έχει ήδη δοθεί ανοίγοντας την όρεξη για ανάλογες απαιτήσεις και σε άλλους εργολάβους του αυτοκινητοδρόμου.Στα χέρια τής «Κ.Ε.» βρίσκεται 20σέλιδη έκθεση τεχνικού συμβούλου του έργου, που κοινοποιήθηκε στις 17 Ιουλίου 2009 στα αρμόδια στελέχη της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Σε αυτήν αποκαλύπτονται τα «τρικ» που χρησιμοποίησαν οι κατασκευαστές για να αιτιολογήσουν τις επιπλέον οικονομικές απαιτήσεις τους, οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει!
Η υλοποίηση των συμβάσεων αποτελεί καθήκον της κρατικής εταιρείας, για να κατοχυρωθούν τα συμφέροντα του Δημοσίου: «Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε δεν βρίσκεται σε αρμονία με τις συμβατικές προβλέψεις και τις διατάξεις του νόμου», αποκαλύπτει ο συντάκτης της έκθεσης.
Τα επιπλέον κονδύλια αφορούν τις σήραγγες Παναγιάς, Βαλανιδίων, Κοιλώματος και Καρατζά, οι οποίες εντάσσονται σε τέσσερεις εργολαβίες του τμήματος Παναγιά-Γρεβενά, συνολικού προϋπολογισμού 617 εκατ. ευρώ, που είχαν δημοπρατηθεί στις αρχές του 2005 με το μειοδοτικό σύστημα. Οι εκπτώσεις είχαν φθάσει έως και 31,75%, που είχαν τότε χαρακτηριστεί υπέρογκες και ανεδαφικές.
Ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=81988
Η υλοποίηση των συμβάσεων αποτελεί καθήκον της κρατικής εταιρείας, για να κατοχυρωθούν τα συμφέροντα του Δημοσίου: «Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε δεν βρίσκεται σε αρμονία με τις συμβατικές προβλέψεις και τις διατάξεις του νόμου», αποκαλύπτει ο συντάκτης της έκθεσης.
Τα επιπλέον κονδύλια αφορούν τις σήραγγες Παναγιάς, Βαλανιδίων, Κοιλώματος και Καρατζά, οι οποίες εντάσσονται σε τέσσερεις εργολαβίες του τμήματος Παναγιά-Γρεβενά, συνολικού προϋπολογισμού 617 εκατ. ευρώ, που είχαν δημοπρατηθεί στις αρχές του 2005 με το μειοδοτικό σύστημα. Οι εκπτώσεις είχαν φθάσει έως και 31,75%, που είχαν τότε χαρακτηριστεί υπέρογκες και ανεδαφικές.
Ολόκληρο το άρθρο εδώ http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=81988
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου