Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Η Σιάτιστα και όλο το Βόϊο στηρίζουν Τάσα Μπούρτσου.

Συγκινητική και ενθουσιώδη υποδοχή επεφύλαξαν οι πολίτες της Σιάτιστας στην Τάσα Μπούρτσου που επέλεξε να αρχίσει την προεκλογική της εκστρατεία με ομιλία στον τόπο καταγωγής της, δίνοντας το μήνυμα πως με την εκλογή της το Βόιο αποκτά τη δική του φωνή, αποκτά τον άνθρωπο που θα μπει μπροστά και θα αγωνιστεί για τα προβλήματα του τόπου.
Μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας της στη Σιάτιστα, η υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, φανερά συγκινημένη δήλωσε: «Γνώριζα την αγάπη, τη συμπαράσταση και τη στήριξη που έδειχνε ο κόσμος στο πρόσωπο μου. Αυτές τις μέρες όμως έχω την χαρά να ζω μοναδικές στιγμές, χάρη στη θέρμη με την οποία με υποδέχονται παντού οι συμπατριώτες μου. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και υπόσχομαι πως θα φανώ αντάξια της τιμής που μου κάνουν, αντάξια των προσδοκιών μου».
Αναφερόμενη στην κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση της 4ης Οκτωβρίου η κ. Μπούρτσου τη χαρακτήρισε κρίσιμη και καθοριστική, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Στις 4 του Οκτώβρη οι πολίτες όλης της χώρας θα διώξουν με την ψήφο τους, τη χειρότερη Κυβέρνηση των τελευταίων 35 χρόνων που γνώρισε η Ελλάδα. Ο κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του θα αποτελέσουν παρελθόν. Το ΠΑΣΟΚ, με τον πρόεδρο του και αυριανό πρωθυπουργό, το Γιώργο Παπανδρέου είναι έτοιμοι να αναλάβουν τα ηνία της χώρας και να την ξαναβάλουν και πάλι μπροστά. Με σχέδιο, με πρόγραμμα, με όραμα η Ελλάδα αλλάζει σελίδα και αφήνει τη Νέα Δημοκρατία πίσω, βουτηγμένη στις στάχτες και τα αποκαΐδια που η ίδια δημιούργησε.
Γι΄ αυτό είμαι σίγουρη πως το βράδυ της Κυριακής 4 του Οκτώβρη θα βγούμε στους δρόμους για να γιορτάσουμε όλοι μαζί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας