Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Έλσα Φωτιάδου: Πλήθος κόσμου στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου










Η Πτολεμαϊδα στηρίζει Έλσα!!!
«Σε αυτή τη δύσκολη προσωπική μάχη, γνώριζα και γνωρίζω πως δεν είμαι μόνη μου. Βλέπω και σήμερα, με ιδιαίτερη συγκίνηση, πως είμαστε όλοι μαζί! Γιατί, όλοι εσείς, μου δείχνετε απόψε με τον πιο όμορφο και ζεστό τρόπο την αγάπη και τη συμπαράστασή σας, σε ένα νέο άνθρωπο, μια γυναίκα που κάνει ένα βήμα ακόμη στον δύσκολο και συνήθως ανδροκρατούμενο χώρο της πολιτικής!!!». Με τις χαρακτηριστικές αυτές φράσεις η υποψήφια Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Κοζάνης Έλσα Φωτιάδου ολοκλήρωσε τη συναισθηματικά φορτισμένη ομιλία της, στα εγκαίνια του εκλογικού της κέντρου στην πόλη της Πτολεμαϊδας, το βράδυ της Πέμπτης, 24 Σεπτεμβρίου. Παρουσία πλήθους κόσμου από κάθε γωνιά της Εορδαίας, που στηρίζουν θερμά την υποψηφιότητά της, η Έλσα Φωτιάδου αναφέρθηκε στην κρισιμότητα της εκλογικής αναμέτρησης της 4ης Οκτωβρίου και έστειλε το μήνυμα της νίκης της Νέας Δημοκρατίας και της εμπιστοσύνης στον πρωθυπουργό της χώρας Κώστα Καραμανλή. Κάτω από το θερμότατο χειροκρότημα του κόσμου που γέμισε ασφυκτικά το χώρο, η υποψήφια Βουλευτής στο Νομό Κοζάνης τόνισε, μεταξύ άλλων:
«Εσείς είστε η δύναμή μου. Και μόνο εσείς…Ο κάθε πολίτης της Εορδαίας και ο κάθε συμπολίτης της Πτολεμαϊδας. Ζούμε μαζί τόσα χρόνια, από την ημέρα που γεννήθηκα εδώ…Που μεγάλωσα στην πόλη μας, που τόσο αγαπάμε…Την πόλη στην οποία ζουν οι γονείς και η οικογένεια μου, τους οποίους και θα μου επιτρέψετε σήμερα, από αυτή τη θέση, εδώ, να ευχαριστήσω από τα βάθη της ψυχής μου, γιατί χωρίς τη δική τους στήριξη δεν θα μπορούσα να ήμουν σήμερα εδώ, διεκδικώντας μια θέση στο ελληνικό κοινοβούλιο…Μαζί περάσαμε πολλά, μαζί δώσαμε πολλούς αγώνες, μαζί γελάσαμε στις χαρές και κλάψαμε στις δύσκολες στιγμές, που όλοι ζούμε κάποια στιγμή…Μαζί περπατήσαμε στους κοινούς μας δρόμους της ζωής… Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω…Είμαι μια από εσάς…Και δεσμεύομαι πως αυτή τη βαθιά και ανθρώπινη σχέση θα την έχω πάντα στο μυαλό, αλλά, κυρίως στην καρδιά μου…Και είμαι σήμερα εδώ και μπορώ να σας κοιτάζω στα μάτια! Και να σας ζητήσω τη στήριξή σας, για μια ακόμη φορά, στον αγώνα που δίνουμε μέχρι και τις 4 Οκτωβρίου! Και θα ήθελα να σας πω ότι όσοι επιχειρούν να προεξοφλήσουν το αποτέλεσμα των εκλογών κινδυνεύουν το πρωί της 5ης Οκτωβρίου να ξυπνήσουν με μια μεγάλη απογοήτευση. Γιατί οι εκλογές δεν κερδίζονται στις δημοσκοπήσεις αλλά στις κάλπες! Όλοι μαζί, λοιπόν, στηρίζουμε και ψηφίζουμε Νέα Δημοκρατία! Επιλέγουμε τον Κώστα Καραμανλή για την Ελλάδα του μέλλοντός μας!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας