Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Επιστολή παραίτησης του Γιώργου Δαλαγιώργου Προέδρου του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κοζάνης

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι

Η ώρα της σύνταξης είναι μια ώρα ανταμοιβής για τον κάθε άνθρωπο, η ώρα που θα μπορεί επιτέλους να χαλαρώσει και να ασχοληθεί πλέον με ασχολίες που δε προλάβαινε μέχρι πρότινος καθώς και να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον εαυτό του και την οικογένειά του. Αυτή η ώρα ήλθε και για μένα.

Λένε πως η ζωή μας το μόνο που κάνει είναι κύκλους. Κάθε φορά που τελειώνει κάτι, σηματοδοτεί την αρχή κάτι νέου, καινούριου.

Στο τέλος κάθε κύκλου στη ζωή μας, βιώνουμε

έναν απολογισμό όλων όσων ζήσαμε, όσων καταφέραμε, όσων μας πλήγωσαν, όσα έμειναν μισά, όσα χάσαμε και όσα κερδίσαμε. Σε έναν απολογισμό πολλά και ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα.

Ένα λοιπόν όμορφο ταξίδι ζωής, που κράτησε 38,6 χρόνια έφτασε στο τέλος του.

Παιδί μόλις 22 χρονών ξεκίνησετο υπαλληλικό μου ταξίδι με πολλά όνειρα και με πρόωρες ευθύνες. Υπηρέτησα 16 χρόνια ως Γραμματέας της Κοινότητας Πολυρράχου και 22,6 χρόνια ως Δημοτικός Υπάλληλος του Δήμου Σερβίων.

Τι να πρωτοθυμηθώκαι πως να ξεχάσω…..Πολλές οι αναμνήσεις ……  Πολλές οι όμορφες στιγμές …… Στιγμές που σε κάνουν να αισθάνεσαι χαρούμενος, αισιόδοξος, τυχερός, δυνατός, ευγνώμων.Στιγμές που άφησαν το στίγμα τους στην ψυχή μου.

Τι να πρωτοθυμηθώ και πως να ξεχάσω …. τους συμπολίτες μου  που συμπορευτήκαμε όλα αυτά τα χρόνια με τις ίδιες αγωνίες και με την ελπίδα για  ένα καλύτερο αύριο  και που έβρισκαν αποκούμπι στον Γραμματέα της Κοινότητας ή στον Υπάλληλο του Δήμου.

Τι να πρωτοθυμηθώ και πως να ξεχάσω …. τους συναδέλφους μου που μαζί πορευτήκαμε και προσφέραμε την ορμή της νιότης μας στην υπηρεσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με όραμα την ανασυγκρότησηκαι την πρόοδο του τόπουμας.

Συγκινούμε………..

Μεγάλο κομμάτι αυτού του ταξιδιού αποτέλεσε και η ενασχόλησή μου με το συνδικαλισμό, γιατί πίστευα και πιστεύω ότι ο εργαζόμενος μέσα από τη συνδικαλιστική του οργάνωση δύναται να επιδιώκει, όχι μόνο την καλυτέρευση της ζωής του και των συνθηκών εργασίας του, αλλά και την κοινωνική ολοκλήρωσή του.

Η συνδικαλιστική μου πορεία και δράση είχε ως αφετηρία τον Σύλλογο Κοινοτικών Υπαλλήλων (Σ.Κ.Υ.) που αργότερα μετονομάστηκε Σύλλογος Υπαλλήλων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Σ.ΥΠ.Ο.Τ.Α.).Κατ’αρχήν ως μέλος του Δ.Σ. και στη συνέχεια με τρεις  θητείες ως Γενικός Γραμματέας, με τέσσερις θητείες ως Πρόεδρος και παράλληλα Αντιπρόσωπος στην Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. .

Η συνδικαλιστική μου πορεία  συνεχίστηκε στο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κοζάνης από το 2013 ως μέλος και από το 2017 μέχρι σήμερα ως Πρόεδρος.

Την πορεία αυτή την οφείλω σε όλους εσάς που με στηρίξατε και σταθήκατε δίπλα μου δείχνοντας την αγάπη σας και την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου. Μαζί δώσαμε δύσκολους αγώνες, αντιμετωπίσαμε προκλήσεις, συγκρουστήκαμε, καταφέραμε να λύσουμε προβλήματα, θέσαμε τις βάσεις για επίλυση άλλων.

Συνταξιδιώτες- συνοδοιπόροι -συνεργάτες - αγαπημένοι μου συνάδελφοι - αγαπημένοι μου συμπολίτες-Αιρετοί των Ο.Τ.Α. - φίλοι μου στα Μ.Μ.Ε.

ΜΙΑ ΑΣΤΡΑΠΗ Η ΖΩΗ ΜΑΣ …. ΜΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ (Ν.Καζαντζάκης)

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΧΑΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ………

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ……

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ

 

Με απεριόριστη εκτίμηση

ΔαλαγιώργοςΓιώργιος

Πρόεδρος του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας