Με αφορμή την εγγραφή (και ενεργοποίηση ανενεργών λογαριασμών) των υποψηφίων της Κοζάνης στον ιστοχώρο κοινωνικής δικτύωσης facebook, τις τελευταίες μέρες, ψάξαμε τους λογαριασμούς τους και καταγράψαμε τους φίλους τους και τις αναρτήσεις τους.
Από τη Νέα Δημοκρατία ο Γιώργος Κασαπίδης είναι από παλιά μέλος του facebook, έχει 1.205 φίλους αυτή τη στιγμή. Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος έχει 844 φίλους και τις τελευταίες μέρες έχει "ανεβάσει" φωτογραφίες από τις δράσεις του, ενώ ήταν ανενεργός έως τώρα. Ο Νίκος Τσιαρτσιώνης έχει ίσως την πιο ενεργή "Αρχική Σελίδα" με 1052 φίλους. Ο Φώτης Κεχαγιάς έγινε μέλος με την προκήρυξη των εκλογών και έχει μόλις 32 φίλους που αυξάνονται όμως με γεωμετρική πρόοδο. Η Άννα Νανοπούλου - από τον περασμένο Φεβρουάριο μέλος του facebook- έχει 359 φίλους. Η Έλσα Φωτιάδου νεοφερμένη επίσης στο facebook έχει 253 φίλους. Δεν εντοπίσαμε λογαριασμό για τον κ. Λαμπρόπουλο.
Από το ΠΑΣΟΚ τώρα, ο Αλέκος Αθανασιάδης έχει 757 φίλους και 434 υποστηρικτές σε δύο σημαντικά ενεργούς λογαριασμούς που περιλαμβάνουν πολλές φωτογραφίες από τις δραστηριότητές του με πιο πρόσφατες αυτές της προεκλογικής ομιλίας του ΠΑΣΟΚ στις 10/09/09. Ο Γιάννης Βλατής έχει 255 φίλους και επικαιροποιημένη αρχική σελίδα που περιλαμβάνει και τη δραστηριότητά του στη Βουλή. Ο Πάρις Κουκουλόπουλος είναι νεοφερμένος στο facebook, αλλά ο λογαριασμός του παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον μια που τα συγχαρητήρια μηνήματα είναι πολλά και οι 300 έως τώρα φίλοι του με εγκαρδιότητα χαιρετίζουν την υποψηφιότητά του. Η Τάσα Μπούρτσου έχει 163 φίλους και επικαιροποιημένο προφίλ με φωτογραφία αυτή του εκλογικού της φυλλαδίου όπως και πολλές φωτογραφίες από τις δράσεις της. Εντύπωση προκαλούν τα πολλά μηνύματα για συμπαράσταση στις εκλογές και για καλή επιτυχία.
Δεν εντοπίσαμε λογαρισμό για το Βασίλη Κωνσταντόπουλο, το Λάζαρο Λωτίδη και τη Βέτα Σπόντη.
Να σημειώσουμε ότι ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου έχει προφίλ με καθημερινή ενημέρωση για τη δράση του (φωτογραφίες, συνεντεύξεις, εμφανίσεις σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, άρθρα και ομιλίες) με 3.112 φίλους 1.087 υποστηρικτές που αυξάνονται καθημερινά.
Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι o πρώτος σε οπαδούς πολιτικός στο Facebook με 16.060 υποστηρικτές, ακολουθούμενος από τον Κ. Καραμανλή με 12.391. Η Αλέκα Παπαρήγα έχει 576 οπαδούς, ο Αλέξης Τσίπρας 5.888, ο Γ. Καρατζαφέρης 2.150 και ο Μιχάλης Τρεμόπουλος 112.
Tο facebook - οδηγός για αρχάριους (πολιτικούς, πολιτευτές, πολιτικάντηδες, και παντός είδους υποψηφίους ...κλπ)
α) Τo facebook είναι ένα μέσο επικοινωνίας και ...διάδοσης όπως είναι σαφώς οι κάρτες, τα φυλλάδια, οι αφίσες, και οι συγκεντρώσεις σε σπίτια. Δε θα σας κάνει αυτομάτως δημοφιλή στους νέους ούτε εγγυάται περισσότερες ψήφους. Για πραγματικό όφελος από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης απευθυνθείτε στους επαγγελματίες που θα σας δικτυώσουν σε κάθε είδους νέο ιντερνετικό "καφενείο" (twitter, Plurk, Jaiku, fmylife, Bebo, LinkedIn, MySpace, Orkut, Skyrock, Hi5, Ning, Elgg, NutshellMail, FriendFeed, και άλλα), με το δεδομένο ότι τουλάχιστον έχετε έναν αξιοπρεπή ιστοχώρο (ιστοσελίδα ή ιστολόγιο ή κάτι παρόμοιο).
β) Για εξοικονόμηση χρόνου και προσπάθειας ανοίξτε σελίδα (page) και όχι προφίλ αφού το τελευταίο επιτρέπει μόνο 5.000 φίλους, ενώ το πρώτο απεριόριστους υποστηρικτές. Έτσι θα αποφύγετε τη μαζική πρόσκληση φίλων, αντ' αυτού ζητείστε από τους φίλους σας να σας προτείνουν σε άλλους φίλους. Διαφημιστείτε στο facebook-είναι απλό και φθηνό.
γ) Διατηρείστε μία τακτική επικοινωνία με τους φίλους σας και καλή συχνότητα σε όσα ανεβάζετε στη σελίδα σας. Το facebook είναι διαδραστικό μέσο και βασίζεται στην επικοινωνία. Απαντήστε στα σχόλια που γίνονται με ειλικρίνεια και απλότητα, ενθαρρύνετε το διάλογο που αναπτύσσεται. Διά ροπάλου απαγορεύεται να διαγράφετε σχόλια εκτός αν αυτά είναι ιδιαίτερα υβριστικά, διότι στο Ίντερνετ ό,τι δημοσιεύεται-αποθηκεύεται.
δ) Καλό είναι να συνδέσετε το προφίλ σας με τα events (γεγονότα) σας (ομιλίες, επισκέψεις, συνεντεύξεις κ.α) δίνοντας τις κατάλληλες πληροφορίες για το χώρο και το σκοπό. Στείλτε προσωπικές προσκλήσεις στους φίλους σας και παροτρύνετε αυτόν που προσκαλείτε να καλέσει φίλους του ακόμα και αν ο ίδιος δεν παραβρεθεί. Αναρτήστε φωτογραφίες και βιντεάκια μετά την πραγματοποίηση του γεγονότος και προτρέψτε όσους ήταν παρόντες να κάνουν το ίδιο.
ε) Οι χρήστες θα αδιαφορήσουν για τα μακροσκελή δελτία τύπου και τις απομαγνητοφωνημένες ομιλίες σας - αυστηρά αποφύγετέ τα, εκτός αν τα στέλνετε προσωπικά στους δημοσιογράφους δημιουργώντας μια εναλλακτική επικοινωνία. Προτιμήστε videos, σύντομα σημειώματα (notes), αποσπάσματα από μία συνέντευξή σας, κλπ. Θυμηθείτε ότι ο χρήστης απασχολείται κατά μέσο όρο 3 λεπτά με τη σελίδα σας. Δώστε του έναυσμα για να σχολιάσει.
Καλή σας επιτυχία και καλό αγώνα!
β) Για εξοικονόμηση χρόνου και προσπάθειας ανοίξτε σελίδα (page) και όχι προφίλ αφού το τελευταίο επιτρέπει μόνο 5.000 φίλους, ενώ το πρώτο απεριόριστους υποστηρικτές. Έτσι θα αποφύγετε τη μαζική πρόσκληση φίλων, αντ' αυτού ζητείστε από τους φίλους σας να σας προτείνουν σε άλλους φίλους. Διαφημιστείτε στο facebook-είναι απλό και φθηνό.
γ) Διατηρείστε μία τακτική επικοινωνία με τους φίλους σας και καλή συχνότητα σε όσα ανεβάζετε στη σελίδα σας. Το facebook είναι διαδραστικό μέσο και βασίζεται στην επικοινωνία. Απαντήστε στα σχόλια που γίνονται με ειλικρίνεια και απλότητα, ενθαρρύνετε το διάλογο που αναπτύσσεται. Διά ροπάλου απαγορεύεται να διαγράφετε σχόλια εκτός αν αυτά είναι ιδιαίτερα υβριστικά, διότι στο Ίντερνετ ό,τι δημοσιεύεται-αποθηκεύεται.
δ) Καλό είναι να συνδέσετε το προφίλ σας με τα events (γεγονότα) σας (ομιλίες, επισκέψεις, συνεντεύξεις κ.α) δίνοντας τις κατάλληλες πληροφορίες για το χώρο και το σκοπό. Στείλτε προσωπικές προσκλήσεις στους φίλους σας και παροτρύνετε αυτόν που προσκαλείτε να καλέσει φίλους του ακόμα και αν ο ίδιος δεν παραβρεθεί. Αναρτήστε φωτογραφίες και βιντεάκια μετά την πραγματοποίηση του γεγονότος και προτρέψτε όσους ήταν παρόντες να κάνουν το ίδιο.
ε) Οι χρήστες θα αδιαφορήσουν για τα μακροσκελή δελτία τύπου και τις απομαγνητοφωνημένες ομιλίες σας - αυστηρά αποφύγετέ τα, εκτός αν τα στέλνετε προσωπικά στους δημοσιογράφους δημιουργώντας μια εναλλακτική επικοινωνία. Προτιμήστε videos, σύντομα σημειώματα (notes), αποσπάσματα από μία συνέντευξή σας, κλπ. Θυμηθείτε ότι ο χρήστης απασχολείται κατά μέσο όρο 3 λεπτά με τη σελίδα σας. Δώστε του έναυσμα για να σχολιάσει.
Καλή σας επιτυχία και καλό αγώνα!
Free Signature Generator
6 σχόλια:
To φεσιμπούκι προσφέρει πραγματικά ένα τρόπο επαφής δύο απομακρυσμένων ανθρώπων.Έχει όμως καταντήσει τόπος προβολής-προσβολής της προσωπικής ζωής των νέων.Οι νέοι πλέον δεν κάνουν πράγματα αν δεν τα προβάλλουν.Τους περισσότερους τους ενδιαφέρει ο αριθμός και όχι η ποιότητα των ανθρώπων που κάνουν "φίλους".Όπως πάντα μετρά η ποσότητα και όχι η ποιότητα.Έχω πάντως ένα ερώτημα για τους πολιτικούς με το φεσιμπούκι.Πως τους προλαβαίνουν όλους αυτούς τους φίλους;Αν τους κάνει add (έτσι νομίζω λέγεται) ο Μητσοτάκης θα τον κάνουν φίλο;
Χ.Ε.
Φτου φτου φτου ρε Χ.Ε. πρωί πρωί....
Προσέξτε μην τον δούμε τον τρι"σκατά"ρατο σε καμιά διαφήμιση στο blog και πάθουμε καμιά κολούμπρα..
Χ.Ε.
Σε διαφήμιση στο blog αποκλείεται. Το ιστολόγιο δεν είναι σε καμία περίπτωση προς πώληση. Ιδεολογική ή άλλη.... :-)
Πείτε μας ότι σας έκαναν πρόταση για διαφήμιση!!!!!
Π.Π.
............
Δημοσίευση σχολίου