Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Καλή εβδομάδα

Στο φανάρι σταματά μια BMW 735 και την πλησιάζει ένας ζητιάνος με λερωμένα σκισμένα ρούχα, ο οποίος απλώνει το χέρι: ….-”Κύριε σας παρακαλώ δώστε μου λίγα λεπτά για να πάρω κάτι να φάω.”Ο οδηγός τον κοιτάζει με ξαφνιασμένο βλέμμα, και του λέει:
-”Αν θα σου δώσω 50 ευρώ, πες μου την αλήθεια, θα τα ξοδέψεις σε ποτά και τσιγάρα” ???

-”Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών και ποτέ δεν κάπνιζα, ούτε έπινα.”


-”Καλά, αν θα σου δώσω 100 ευρώ, θα πας σε μπουρδέλο και θα τα δώσεις όλα στις πουτάνες, έτσι δεν είναι” ???
-”Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών, είκοσι χρόνια παντρεμένος με 2 παιδιά, και ποτέ δεν πήγα με άλλη γυναίκα.”
-”Τότε άκου τι θα κάνουμε. Θα σε πάω στο σπίτι μου, και θα πω στη γυναίκα μου να μας σερβίρει ένα πλούσιο τραπέζι και στο τέλος θα σου δώσω και 200 ευρώ. Συμφωνείς” ????
-”Μα κύριε ντρέπομαι, κοιτάξτε τα χάλια μου, τι θα πει η κυρία σας” ???
-”Χέστηκα για το τι θα πει η βλαμμένη. Εγώ θέλω να δει πως καταλήγουν οι άντρες που δεν καπνίζουν, δεν πίνουν, και δεν πάνε με πουτάνες”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας