Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Γιάννης Σεραφείμ: "Ευχαριστώ τους 397 φίλους, συντρόφους, συναγωνιστές και ανήσυχους ενεργούς δημοκρατικούς και προοδευτικούς πολίτες που μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ για τους στόχους του κινήματος και την ανάδειξη της περιοχής από την θέση αυτή."

Οι 180.000 συμπολίτες μας που προσήλθαν μαζικά στα εκλογικά κέντρα χθες ανανέωσαν όλα τα όργανα του ΠΑΣΟΚ. Αυτή η γιορτή της αναγέννησης εξέλεξε τις οργανώσεις που θα σηκώσει το βάρος της παράταξης για αναφορά της παράταξης στην βάση της κοινωνίας.
Συγχαρητήρια σε όλους όσους έλαβαν μέρος είτε ως ψηφοφόροι είτε ως υποψήφιοι, πόσο μάλλον ως εθελοντές για την ομαλή διαδικασία των εκλογών.
Όσο αναφορά την εκλογή μου στην Νομαρχιακή Επιτροπή Κοζάνης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους 397 φίλους, συντρόφους, συναγωνιστές και ανήσυχους ενεργούς δημοκρατικούς και προοδευτικούς πολίτες που μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ για τους στόχους του κινήματος και την ανάδειξη της περιοχής από την θέση αυτή.
Θα είμαι εδώ να εργαστώ για αλλαγές γεμάτος δράση, θα είμαι εδώ για να ακούσω την εποικοδομητική κρητική των συμπολιτών και την άμεση εύρεση λύσεων και προτάσεων.
Καλή μας δύναμη και καλούς αγώνες ✌🏼
Σας ευχαριστώ όλους!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Γιάννη. Θερμά συγχαρητήρια. Καλή θητεία...

Το Προφίλ μας