Προς τον Υπουργό Παιδείας και
Θρησκευμάτων
Η λογική με την οποία αντιμετωπίζει το Υπουργείο Παιδείας τις ώρες διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής είναι
κοροϊδία για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Η Φυσική Αγωγή
είναι παιδαγωγική διαδικασία που αποσκοπεί στη βελτίωση της υγείας, στην
αρμονική ανάπτυξη των φυσιολογικών συστημάτων του ανθρώπινου οργανισμού. Δεν
αντιμετωπίζεται με μπαλώματα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, ούτε με αντικατάσταση του
γυμναστή από το δάσκαλο. Χρειάζεται ολοκληρωμένο σχεδιασμό που να διασφαλίζει υποδομές
και επιστημονικό δυναμικό, ώστε να οργανωθεί με συστηματικό τρόπο η Φυσική
Αγωγή στο σχολείο.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται την ώρα που στη χώρα
μας η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών του σχολείου είναι κινητικά αδρανείς και
το ποσοστό τόσο των υπέρβαρων όσο και των παχύσαρκων παιδιών έχει αυξηθεί
ορμητικά τα τελευταία χρόνια φέρνοντας τη χώρα μας στις πρώτες θέσεις στην
Ευρώπη. Οι επιπτώσεις στην υγεία θα είναι άμεσες από τις μικρές ηλικίες. Δεν
είναι τυχαίο ότι έχει πέσει ο μέσος όρος ηλικίας εμφάνισης σοβαρών ασθενειών
(καρδιαγγειακά νοσήματα, μυοσκελετικές διαταραχές, ψυχικές παθήσεις), που σε
συνδυασμό με την κακή διατροφή εμφανίζονται πολύ νωρίς και επηρεάζουν κυρίως
τις παραγωγικές ηλικίες.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο
κ. Υπουργός τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση ώστε:
·
Να αυξηθούν οι ώρες Φυσικής Αγωγής στο σχολείο
σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε ηλικίας. (Για
παράδειγμα όλα τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να συμμετέχουν 30 λεπτά κάθε μέρα
στο σχολείο σε έντονη-μέτρια κινητική δραστηριότητα.)
·
Η αύξηση των
ωρών να γίνει παράλληλα τόσο με το διορισμό καθηγητών Φυσικής Αγωγής όσο και με
την εξασφάλιση υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού, ώστε να καλυφθούν οι
ανάγκες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Οι βουλευτές
|
Γιάννης
Γκιόκας
Λιάνα
Κανέλλη
Χρήστος
Κατσώτης
Θεοδόσης
Κωνσταντινίδης
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου