Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

2η Επιστολή Μποζατζή προς το Νομάρχη Κοζάνης

Απαντητική Επιστολή Του ΜΠΟΤΖΑΤΖΗ  Άρη, Νομαρχιακού Συμβούλου, Υποστρατήγου ε.α. της ΕΛ.ΑΣ
 Προς
Τον Νομάρχη Κοζάνης, Ενταύθα

Σε συνέχεια της από 29-01-2010 επιστολής μου και μετά από την συνέντευξη που παραχώρησε την 01-02-2010 στα τοπικά Μ.Μ.Ε. ο Νομάρχης Κοζάνης είμαι υποχρεωμένος να δώσω μια απάντηση:
Φαίνεται ότι ο Νομάρχης έχει απωλέσει την ψυχραιμία του και με αποκαλεί λασπολόγο και κοινό συκοφάντη. Ισχυρίζεται ότι σπίλωσα και συκοφάντησα αυτόν και την οικογένεια του καθώς και λοιπούς συνεργάτες του Νομαρχιακούς Συμβούλους και υπηρεσιακούς παράγοντες. Αναφέρεται σε δράση λάσπης, σε θολές αιτιάσεις, σε διαδικασίες σπίλωσης και συκοφαντίας, ενώ αναφέρει ότι ο ακριβής όρος για το πρόσωπό μου είναι αυτός του συκοφάντη (πάντα αναφέρομαι στο πρόσωπό μου και όχι σε οποιονδήποτε άλλον έχει σχέση με την υπόθεση). Αναφέρει ότι βάλλεται πολιτικά, ατομικά και οικογενειακά και μάλιστα με «ελατήρια». Αναφέρει ακόμα ότι γίνεται λόγος για όλα και για τίποτε με σκοπό να δημιουργηθεί θολότητα και να θιγεί πολιτικά.
                    Όλα τα παραπάνω όσα αφορούν το πρόσωπό μου, τις απαράδεκτες εκφράσεις του να με αποκαλεί λασπολόγο και συκοφάντη, τα επιστρέφω στον ίδιο ως απαράδεκτα και επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου.
                    Η επιστολή μου είναι σαφέστατη και αν από αυτήν προκύπτουν τα παραπάνω, τότε έπρεπε και όφειλε ο κ. Νομάρχης να προσφύγει στη δικαιοσύνη και όχι να βγει στα Μ.Μ.Ε. και να σπιλώνει και να συκοφαντεί εμένα προσωπικά. Τα αναγραφόμενα στην επιστολή μου τα έχω πει και άλλες φορές σε εσωκομματική συνεδρίαση και δεν τα ακούει ο κ. Νομάρχης για πρώτη φορά.
                    Λυπούμαι ειλικρινά διότι ως επικεφαλής μιας παράταξης όφειλε και οφείλει τουλάχιστον να διατηρεί την ψυχραιμία του, διότι αυτό είναι που χαρακτηρίζει έναν δημόσιο άνδρα, η διατήρηση της ψυχραιμίας και η συνετή διαχείριση οποιασδήποτε κρίσης χωρίς υπερβολές, αοριστίες και εκτόξευση απαράδεκτων χαρακτηρισμών. Φαίνεται ότι ο κ. Νομάρχης έχει φαντασία και βλέπει ότι από την επιστολή μου προκύπτουν όλες αυτές οι απαράδεκτες , ασύστολες και κακοήθεις  κατηγορίες τις οποίες εκτοξεύει στο πρόσωπό μου. Πραγματικά θλίβομαι καθώς δεν περίμενα τέτοια μικροπρέπεια και αντιμετώπιση  από μέρους του.
                    Στην εσωκομματική συνεδρίαση είχα αναφέρει ότι είχα πάρει την απόφασή μου να παραιτηθώ από Νομαρχιακός Σύμβουλος, διότι με τον παραγκωνισμό μου και την απαξίωσή μου όλα αυτά τα χρόνια αν μη τι άλλο υποτιμήθηκε η νοημοσύνη μου. Οι τελευταίες εξελίξεις και κυρίως η συνέντευξη τύπου  που παραχώρησε ό Νομάρχης ,το στύσημο στο πάνελ των Αντινομαρχών παλαιών και νέων ,το οποίο θεωρώ πολιτική αλητεία, οι βαρύτατες κατηγορίες προς το άτομό μου καθώς και το ότι, συναισθανόμενος το χρέος έναντι αυτών, που με εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν Νομαρχιακό Σύμβουλο, με ανάγκασαν να αλλάξω την απόφασή μου και στο πρώτο νομαρχιακό συμβούλιο θα καταθέσω αίτηση ανεξαρτητοποίησής μου, παραμένοντας στο Νομαρχιακό Συμβούλιο.
                    Ο κάθε σώφρων και συνετός αναγνώστης θα κρίνει τις απαράδεκτες και κακόβουλες κατηγορίες στο πρόσωπό μου. Την ουσία της επιστολής μου ας τη δει με μια δεύτερη πιο κριτική ματιά ο κ. Νομάρχης και όλο το Νομαρχιακό Συμβούλιο αλλά και όλος ο πολιτικός και μη κόσμος και ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Όλοι παραδέχονται και κατανοούν ότι τα αναφερόμενα στην επίμαχη επιστολή μου είναι από αυτά που λέγονται σε κάθε εσωκομματική συνεδρίαση αλλά δεν πρέπει να βγαίνουν στην φόρα γιατί χαλούν την εικόνα  της παράταξης. Αυτό είναι και το ατόπημά μου το οποίο και παραδέχομαι, πλην όμως όταν ορισμένα πράγματα επαναλαμβάνονται χωρίς αποτέλεσμα κάποιος πρέπει να έχει την γενναιότητα να τα βγάλει στην φόρα και αυτό ακριβώς έκανα αναλαμβάνοντας και την ευθύνη των πράξεών μου.-
Κοζάνη 2 Φεβρουαρίου 2010
Πηγή: kozani.net

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Γιατί 9:57 π.μ. ΄
κατηγορείς ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ (που γνωρίζει κάτι περισσότερο απο εσένα)

επειδή κατήγγειλε κάποιος ΑΛΗΘΕΙΕΣ, μήπως και
ξυπνήσεις???

ΑΛΗΘΕΙΑ δεν είναι
ότι επι ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ
οι ΙΔΙΟΙ αποτελούν την ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ,
με τα ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.....

ΑΛΗΘΕΙΑ δεν είναι ότι
Ο Δακής κάνει προσπάθειες για τον νομό.....
και προσθέτω
παρέα με τον "δουλέμπορο" νομαρχιακό σύμβουλο
και τους υποψήφιους βουλευτές...

δεν ψήφισα ΚΑΝΕΝΑΝ για ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ,
για τους λόγους
που επιτέλους ΚΑΠΟΙΟΣ δηλ.(ΚΕΧΑΓΙΑΣ) (ΜΠΟΖΑΤΖΗΣ),
κατήγγειλαν


ΤΩΡΑ τους κ.(ΚΕΧΑΓΙΑΣ) (ΜΠΟΖΑΤΖΗΣ),
θα τους ΨΗΦΙΣΩ,
για ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ

Ανώνυμος είπε...

O AGRAFIOTIS EINAI O SXEDIASTIS TIS DIAMAXIS. AYTOS TOUS KSESIKOSE KATA TOY NOMARXI!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ο ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ...... ΑΣ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙ ΚΡΥΒΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ.... ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ`````````````````` και που θα πανε

Ανώνυμος είπε...

Poios einai o agrafiotis re paidia;

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΡΒΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ!!!! ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

http://el.science.wikia.com/wiki/%CE%91%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82

Ανώνυμος είπε...

SIGA TA WA

Το Προφίλ μας