Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Η «Οδύσσεια» ενός πολίτη στον Δήμο Σερβίων, για μία υπόθεση που δεν είναι προσωπική …

από τη ΔΥΤΙΚΗ
Επιστολή διαμαρτυρίας για Δήμαρχο Σερβίων 
Απευθύνομαι δημόσια, μέσω αυτής της επιστολής, θέλοντας μετά από περίοδο τεσσάρων ετών, να γνωστοποιήσω την υπόθεση μου, η οποία αποδεικνύει περίτρανα την "Οδύσσεια ενός πολίτη" που ταλαιπωρείται τόσα χρόνια τώρα, από το Δήμο Σερβίων καθώς και υπηρεσίες, όπου η μία αλληλοαναιρεί την άλλη. 
Καταρχήν θέλω ν’ αναφέρω ότι είμαι κάτοικος Ροδίτη του Δήμου Σερβίων, έχω τρία παιδιά και τόσο εγώ, όσο και η σύζυγός μου είμαστε άνεργοι. Πριν από τέσσερα χρόνια, το 2006 , μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κοζάνης πήρα άδεια λειτουργίας κινητής καντίνας και θέλησα να την εγκαταστήσω – και λόγω εντοπιότητας – στο πάρκινγκ που βρίσκεται πριν από την υψηλή γέφυρα Σερβίων. Το συγκεκριμένο σημείο κάποτε ανήκε στο χωριό μου και επίσης εκεί έχω όλους τους συγγενείς, γνωστούς και φίλους μου. 
Βρήκα όμως ανεξήγητα σθεναρή αντίσταση από τον Δήμαρχο Σερβίων, αντιδημάρχους και φυσικά από την κ. Τζιώνα που έχει και η ίδια εγκατεστημένη την καντίνα της στο συγκεκριμένο χώρο. Σε προσέγγισή μου να συνυπάρξουμε και οι δύο, εκφράστηκαν (εκτοξεύτηκαν) οι πρώτες απειλές και “ο γολγοθάς” της ταλαιπωρίας μου ξεκίνησε… 
Μετά από αγώνα τεσσάρων ετών κατάφερα να μισθώσω νόμιμα τον συγκεκριμένο χώρο συμμετέχοντας σε σχετική πλειοδοτική δημοπρασία του Ελληνικού Δημοσίου. Πάλι όμως δεν κατάφερα να δουλέψω στο χώρο αυτό και ο λόγος ήταν ότι η κ. Τζιώνα εμφάνισε ξαφνικά ένα ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας 15 ετών με πολύ μικρό, συμβολικό μίσθωμα, χωρίς τις νόμιμες αυξήσεις (δηλαδή ο χώρος της χαρίστηκε για λόγους καλής πίστης) με τον Δήμαρχο Σερβίων Δημοσθένη Κοκολιό. Ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες του, για χώρο που βρίσκεται μέσα στα γεωγραφικά όρια του δήμου δεν ερεύνησαν το που ανήκει ιδιοκτησιακά ο συγκεκριμένος χώρος, ενώ γνώριζαν την απαλλοτροίωση του 1972. 
Έτσι χωρίς να βγάλει διακήρυξη, όπως όφειλε, για πλειοδοτική δημοπρασία του χώρου,τον παραχώρησε εκεί που ο ίδιος ήθελε. 
Τώρα, αλήθεια, ποιος έχει δίκιο;
Εγώ, όπου ως πολίτης από την περιοχή, εκμίσθωσα το χώρο από το Ελληνικό Δημόσιο μετά από δημόσιο πλειοδοτικό πλειστηριασμό και με μίσθωμα 400% περισσότερο απ΄ότι το μίσθωσε ο Δήμος Σερβίων ή ο Δήμαρχος Σερβίων που ενήργησε αυθαίρετα καταπατώντας έκταση του Ελληνικού Δημοσίου; 
Δυστυχώς παρότι πέρασαν τέσσερα χρόνια, τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου, συνεχίζουμε να ταλαιπωρούμαστε και να “τρέχουμε” από υπηρεσία σε υπηρεσία, για να βρούμε το δίκιο μας και ν’ αποδείξουμε τα αυτονόητα, έχοντας και την επιβεβαίωση του ίδιου του Ελληνικού Δημοσίου. Μετά την πολύχρονη αυτή αυθαιρεσία του Δημάρχου Σερβίων, αναγκαζόμαστε δυστυχώς να έρθουμε σε αντιπαράθεση με συμπολίτη μας και το ίδιο το Ελληνικό Δημόσιο να προσφεύγει στην δικαιοσύνη.  
Ιορδάνης Μπόζογλου
Κάτοικος Ροδίτη Σερβίων 
Τηλ. Επικοινωνίας: 6977468655

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η δικαιοσύνη είναι η μόνη διέξοδος για έναν πολίτη που έρχεται αντιμετωπος με την προκλητική ασυδοσία της διοικητικής πλέμπας του δήμου Σερβίων. Αδειες εκχωρούνται χωρίς κανένα ενδοιασμό σε φίλους και κολλητούς και δημόσιο χρήμα μοιράζεται αφειδώς σε γιουσουφάκια και αυλικούς. Και όλα αυτά με τις ευλογίες μιας αποχαυνωμένης κοινωνίας των πολιτών. Και μετά μιλάμε για αρχιτεκτονικά εγχειρήματα τύπου Καλλικράτη και για προσπάθειες εκσυγχρονισμού της τοπικής αυτοδιοικησης. Με Κοκολιούς και λοιπά σαπάκια απλά αντλείται κύριοι των Αθηνών εις τον πίθον των Δαναίδων....
Φ.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν φίλε μου επειδή ξέρω τη κατάσταση άκου:

1. Η ήδη υπάρχουσα καντίνα που βρίσκεται στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων λειτουργεί παράνομα γιατί με ένα νομοσχέδιο που υπάρχει (και άν ψάξεις θα το βρεις) δε μπορεί να υπάρχει επιχείρηση που λειτουργεί πάνω σε κεντρικό οδικό άξονα ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΜΒΟΥ.

2. Απαγορεύεται επίσης η χρήση τραπεζοκαθισμάτων σε καντίνα και ειδικά όταν γίνεται κατάληψη δημόσιου χώρου.Γιατί πές μου σε περίπτωση ατυχήματος ποιός θα αποζημιώσει τον καθιμενο?

Άρα αγαπητέ μου φίλε αρκετά καλός έγινες και δεν άξιζε...Αστυνομία και αναφορά για μόλα αυτά που σου είπα...και σύντομα! Αλλιώς στο ΑΤ ΚΟΖΑΝΗΣ...

ότι άλλο χρειαστείς χτύπα ένα μηνυματάκι και ζήτα μας...εδώ είμαστε εμείς!

___Ο ΑΤΡΩΤΟΣ___

Ανώνυμος είπε...

και μη γράφεις βλακείες 10:41 περι Δημοτικών αρχών γιατί η πρώτη που φταίει είναι η Αστυνομία...που τους ξέρει αλλά τους βολέυει...Μάθαμε και γράφουμε ότι μας κατέβει...ο φίλος από τον ροδίτη μπορεεί να το λέει γιατί είναι αγανακτησμένος όχι όμως και οι υπόλοιποι!

___ΑΤΡΩΤΟΣ___

Ανώνυμος είπε...

Καλώς το άτρωτο γιουσουφάκιτης δημοτικής αρχής... Το τί λέω το καθορίζω εγώ. Το αν είναι βλακείες ή όχι το καθορίζουν όλοι εκείνοι οι τρωτοί πολίτες αυτού του νομού που βλέπουν τα σαπάκια να ασκούν εξουσία. Γιαυτό περιορίσου στις νουθεσίες σου προς τον συμπολίτη σου και άσε τους υπόλοιπους να ασχολούνται με πράγματα που δεν καλοκατέχεις...
Φ.

Ανώνυμος είπε...

ο ατρωτος παντως ας παρει ενα τηλ. τον ανθρωπο να τον συμβουλευσει. κακο δεν ειναι.

Ανώνυμος είπε...

Αν εχει δικιο ο ατρωτος,τι ρολο παιζουν οι της τροχαιας, που πανε εκει στρογγυλοκαθονται και πλακωνονται στα σουβλακια και τις ρετσινες;
Δεν επρεπε να γνωριζουν αυτο το νομοσχεδιο;
Ερωτηση και απορια συγχρονως!

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως τέτοια και άλλα περισότερα συμβαίνουν με τη δημοτική αρχή Σερβίων. Νομίζουν οτι οι κάτοικοι των δημοτικών διαμερισμάτων είναι οι κολίγοι και αυτοί οι Φεουδάρχες. Φτιάχνουν νόμοι μόνοι τους λες και ζουν σε άλλο κράτος. Και ύστερα μου λες για Καλλικράτη. Τότε ο Καλιγούλας που είναι;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε 9:23, γιατί γενικεύεις μια διαμάχη μεταξύ σύο φυσικών προσώπων του Δήμου μας και κατηγοριοποιείς τους Δημότες διαχωρίζοντας τους σε Φεουδάρχες –εννοώντας τους κατοίκους των Σερβίων- και σε Κολίγους τους κατοίκους των άλλων διαμερισμάτων; Από παραδείγματα δεν πρέπει να γενικεύουμε. Θα μπορούσε κάλλιστα αυτή η διαμάχη να είναι μεταξύ κατοίκων του ίδιου διαμερίσματος. Στην προκειμένη περίπτωση του παραδείγματος Η κ. Τζιώνα νομίζω ότι είναι από το Λειβαδερό και ο σύζυγος της από την Νεράιδα. Από πού λοιπόν έβγαλες τα συμπεράσματα που αναφέρεις παραπάνω;
Υ.Γ.
Α) Δεν είμαι κανένας από τους παραπάνω σχολιαστές.
Β) Δεν έχω καμιά σχέση με Κοκολιό και Γιουσουφάκια. Είμαι ένας δημότης που ανησυχεί για το μέλλον αυτού του τόπου όταν κατατίθενται ατεκμηρίωτες απόψεις

Ανώνυμος είπε...

«Άτρωτε», αν φέρει την αστυνομία να εφαρμόσει αυτά που λες πως θα βάλει μετά την καντίνα του και τα τραπεζάκια του στο ίδιο μέρος;

Απορία: το «ΑΤΡΩΤΟΣ» σημαίνει ότι δεν τρώγεσαι με τίποτα;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου αυρό ακριβώς σημαίνει...ότι δε τρώγομαι με τίποτα! (καλοοοοοοό)!!!!!!!
Λοιπον το ότι είπα να φέρει την αστυνομία δεν είπα να το κάνει προς όφελός του, αντιθέτως, να καταλάβει η πρώτη καντίνα ότι δεν της ανήκει κανένας χώρος.
Κοίτα να δεις τι γίνεται για να ΄πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Γνωρίζω ότι ο κύριος από τον Ροδίτη τρέχει εδώ και 5 χρόνια...Δεν είναι δυνατόν να έτρεχα εγώ 5 χρόνια για μία δουλειά και να με εμποδίζει οποιαδήποτε κυρία να το κάνω...κάπου φταίω κι εγώ...κάπου κλάνω πατάτες!!!!
Κάτσε δίπλα και άσε να σε βρίζουν. Δεν είναι αρμόδια εκείνη να σε διώξει...άλλοι είναι αρμόδιοι!
Μάθαμε ότι για όλα φταίει ο Δήμαρχος, ο Νομάρχης, Ο βουλευτής.
Αν εσύ είσαι κότα δε σε φταίει κανείς!
Για να δεις ότι δεν υποστηρίζω κανέναν...απλά ανάφερα τι ισχύει!!!
Δε κατάλαβα όμως και τη φράση του κυρίου

"...Το συγκεκριμένο σημείο κάποτε ανήκε στο χωριό μου και επίσης εκεί έχω όλους τους συγγενείς, γνωστούς και φίλους μου..."

Τι λέ ρε μεγάλε!!!
Άνοιξέ τη στο χωριό αν είναι και θα παλαβώσεις στο χρήμα με τους γνωστούς σου!!!
Μεγάλε το σημείο είναι φιλέτο...η τωρινή καντίνα ανεξαρτήτως τι έκανε τα έχει όλα νομιμα, εκτός από τα παραπάνω που ανάφερα στη πρώτη καταχώρηση...οπότε τράβα άραξε δίπλα και άσε να φωνάξει την αστυνομία!!! KEEP WALKING!!!

___O ΑΤΡΩΤΟΣ___

Το Προφίλ μας