Πηγή φωτογραφιών: Facebook (Mario Iliopoulos racing team)
Το όνομα Γιώργος Ραπτόπουλος δεν ήταν
απλά ένα ονοματεπώνυμο αλλά ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας του
μηχανοκίνητου αθλητισμού για την Ελλάδα. Παλαιοί και νέοι γνώριζαν την
βαρύτητα του ονόματος, ταυτόχρονα όμως γνώριζαν και την απλότητα και την
τεράστια αγάπη που είχε για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες.
Ο Γιώργος Ραπτόπουλοςγεννήθηκε στα Σέρβια της
Κοζάνης και ήταν πολύ περήφανος για την καταγωγή του. Από μικρός
ασχολήθηκε με τις μηχανές και τα αυτοκίνητα. Ο πατέρας του ήταν
αυτοκινητιστής και αυτό τον ώθησε να σπουδάσει μηχανολογία σε
νυχτερινή σχολή της Θεσσαλονίκης. Από 13 ετών στη δουλειά, εργάστηκε στα
πρώτα ψεκαστικά αεροπλάνα στο Σέδες και αργότερα όταν ήρθε στην Αθήνα
στη ΒΙΑΜΑΞ και μετά στον ΟΤΕ. Είχε τη δική του επιχείρηση (συνεργείο
αυτοκινήτων) και ήταν γι’ αυτόν όλη του τη ζωή… Αυτό που τον χαρακτήριζε
ήταν το πείσμα του με ότι καταπιανόταν.Το τελευταίο αντίο στον Γιώργο Ραπτόπουλο είπαν οι φίλοι του, την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015…
Πρωταθλητής παντού…
Δύο φορές πρωταθλητής μοτοσικλέτας με την αγαπημένη του Horex και ισάριθμες πρωταθλητής αυτοκίνητου Τουρισμού το 1963 και 1964, με DKW. Ακόμα και τίτλο 4×4 είχε κατακτήσει ενώ οι Ο Γιώργος Ραπτόπουλος ήταν αυτός που έφερε την πρώτη Formula στην Ελλάδασυμμετοχές του σε ελληνικές διοργανώσεις ήταν… αμέτρητες. Φυσικά το όνομά του φιγουράρισε και στο εξωτερικό. Ήταν ο ίδιος που έφερε την πρώτη Formula 3 στην Ελλάδα, μία Lola με κινητήρα DKW.
Επίσης ήταν ιδρυτικό μέλος της ΦΙΛΠΑ το 1972 όπου λόγω της ιστορίας
του τιμήθηκε ως επίτιμο μέλος ενώ ακολουθούσε στους αγώνες της με κάθε
είδους αυτοκίνητο. Μάλιστα, τον περασμένο Σεπτέμβρη συμμετείχε και
διακρίθηκε στο «44ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ», με DKW 3=6.Δύο φορές πρωταθλητής μοτοσικλέτας με την αγαπημένη του Horex και ισάριθμες πρωταθλητής αυτοκίνητου Τουρισμού το 1963 και 1964, με DKW. Ακόμα και τίτλο 4×4 είχε κατακτήσει ενώ οι Ο Γιώργος Ραπτόπουλος ήταν αυτός που έφερε την πρώτη Formula στην Ελλάδασυμμετοχές του σε ελληνικές διοργανώσεις ήταν… αμέτρητες. Φυσικά το όνομά του φιγουράρισε και στο εξωτερικό. Ήταν ο ίδιος που έφερε την πρώτη Formula 3 στην Ελλάδα, μία Lola με κινητήρα DKW.
Η προσφορά του στο αυτοκίνητο και στο άθλημα γενικότερα, είναι αναμφισβήτητη και αναγνωρίστηκε από όλους τους φορείς αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας. Άφησε πίσω του, τον γιο του Κωνσταντίνο και αμέτρητους φίλους που θα τον θυμούνται ως ένα παντονινό νέο γεμάτο ενέργεια και χαμόγελο…
O
Γιώργος Ραπτόπουλος παίρνει εκκίνηση σε ένα από τα πρώτα Ράλι
Ακρόπολις… - See more at:
http://www.kozan.gr/post/228328#sthash.9ml2HDnM.dpuf
O Γιώργος Ραπτόπουλος παίρνει εκκίνηση σε ένα από τα πρώτα Ράλι Ακρόπολις…
O
Γιώργος Ραπτόπουλος παίρνει εκκίνηση σε ένα από τα πρώτα Ράλι
Ακρόπολις… - See more at:
http://www.kozan.gr/post/228328#sthash.9ml2HDnM.dpuf
Εντυπωσιακός και γρήγορος οδηγός… (Δείτε στην φωτογραφία την κλίση του σωματός του) Λίγες ημέρες πριν μας… αφήσει μαζί με τον αγαπημένο του Μάριο Ηλιόπουλο στο service park του Ράλι Ακρόπολις……
Εξώφυλλο στο περιοδικό Εικόνες το 1965..
Ο Γιώργος Ραπτόπουλος με τον Φίλιππο Τζεφεράκο με τον οποίο εμφανίζονταν ακόμα και πρόσφατα σε αγώνες με το αγαπημένο του VW Golf
1 σχόλιο:
ΟΔΟΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ το κομματι της Φιλλιπου(οδος της κωμοπολεως μας) που ηταν το σπιτι του, οπως και για ολα τα ιστορικα και διασημα ονοματα που γεννηθηκαν στα Σερβια.
Βεβαια θα πρεπει πρωτα να μπουν ονοματα σε οδους , με μεγαλη και πανελληνια εμβελεια- και τετοια υπαρχουν παρα πολλα- αλλα και ο μηχανοκινητος αθλητισμος ειναι κατι. Απο ιστορια, θρησκεια, πολιτισμο, τεχνες εχουμε τετοια που ειναι αδιανοητο να μην κοσμουν αυτα την κωμοπολη μας. Γεμισαμε τις οδους με καραμανληδες και παπανδρεου. Ποιος ο λογος.... για αυτους, τους καταστροφεις του Ελληνισμου?
Δημοσίευση σχολίου