Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Σαμαράς (video): “Είμαι ο αρχιτέκτονας του αντιμνημονιακού αγώνα”


Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Θα σας ρωτήσω κάτι, το οποίο το ξέρετε. Είναι αρκετοί που θεωρούν πως από το «όχι» στο 1ο Μνημόνιο μέχρι το «ναι» στη δανειακή σύμβαση, ουσιαστικά έχετε κάνει μια στροφή 180ο.
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: “Κύριε Κοτταρίδη, η πολιτική μου δεν άλλαξε. Η πολιτική μου, δυστυχώς, επαληθεύτηκε. Δεν λέω «δικαιώθηκε», γιατί θα ήταν σε βάρος του κόσμου, που έχει υποστεί αυτή τη ζημιά από την πολιτική Παπανδρέου. Επαληθεύτηκε, τι θα πει; Έλεγα, από την πρώτη στιγμή -και ήμουν μόνος μου τότε, αρχιτέκτονας εγώ του αγώνα του αντιμνημονιακού…”
Και μετά προσπαθεί να δικαιολογήσει το περιποιημένο ξεγύμνωμα που του επιφύλαξε ο Παπανδρέου με την πρόταση για δημοψήφισμα και την μεγαλειώδη κωλοτούμπα που πραγματοποίησε μετά για να γίνει, πάση θυσία, πρωθυπουργός, υπογράφοντας ό,τι έβριζε. Αν δεν έβριζε δε επί δύο χρόνια, η χώρα θα ήταν σήμερα σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Και αν δεν ήθελε να γίνει με κάθε τίμημα πρωθυπουργός, οδηγώντας δύο φορές σε πρόωρες εκλογές και στο συνακόλουθο χάσιμο πολύτιμου χρόνου, θα ψηφίζονταν σήμερα μέτρα λιγότερων δισεκατομμυρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας