Νέα χάραξη του τμήματος Φλώρινα - Πτολεμαΐδα του κάθετου άξονα της
Εγνατίας Οδού, αποφάσισαν χθες Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011 στη Φλώρινα
οι εμπλεκόμενοι φορείς, σε σύσκεψη που έγινε παρουσία του υφυπουργού
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη.
Η νέα χάραξη, μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων, που ήταν πρόταση του
τμήματος Δυτικής Μακεδονίας του ΤΕΕ,
προβλέπει κατ’ αρχήν τη διατήρηση
του υφιστάμενου οδικού δικτύου από Πτολεμαΐδα έως τον κατασκευαζόμενο
ανισόπεδο κόμβο του Ξυνού Νερού και από εκεί την κατασκευή οδικού
τμήματος νότια των αποθέσεων του ορυχείου της Βεύης και τη σύνδεσή του
με ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή του Αμμοχωρίου.
Με τη νέα χάραξη επιτυγχάνεται συμπίεση κόστους, από 360 εκατομμύρια ευρώ, που προέβλεπε η άλλη χάραξη σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ.
Με τη νέα χάραξη επιτυγχάνεται συμπίεση κόστους, από 360 εκατομμύρια ευρώ, που προέβλεπε η άλλη χάραξη σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ.
«Με την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα Λάρισα- Κοζάνη -Φλώρινα - Νίκη
θα μπορέσει η περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας και της Φλώρινας να
ξαναγίνει ένας κόμβος διεθνών μετακινήσεων» τόνισε ο υφυπουργός
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, επισημαίνοντας ότι η
μελέτη θα ολοκληρωθεί μέσα στον επόμενο χρόνο για να δημοπρατηθεί
συνέχεια το έργο και να ξεκινήσει η κατασκευή του.
Σε ότι αφορά τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού από την Κοζάνη μέχρι
την Λάρισα, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε ότι μελετάται κατά τμήματα από το
υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και την Περιφέρεια Δυτικής
Μακεδονίας.
ΕΡΑ ΚΟΖΑΝΗΣ: Σύνταξη Μάκης Νασιάδης
ΕΡΑ ΚΟΖΑΝΗΣ: Σύνταξη Μάκης Νασιάδης
1 σχόλιο:
προταση του ΤΕΕ/Τμημα Δυτικης Μακεδονιας ηταν η πρωτοβουλια της ημεριδας και οι επιμερους προτασεις
Δημοσίευση σχολίου