Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

καλή εβδομάδα

Μπαμπά, μπαμπά στο σχολείο, με φωνάζουν μαφιόζο...
-Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.
-Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε;


Ο Τοτός λέει στον καινούργιο μαθητή του σχολείου:
- "Ο καινούργιος διευθυντής δεν σου δίνει στα νεύρα;"
Και το καινούργιο παιδί λέει:
- "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο γιος του!!!"
Και ο Τοτός:
...- "Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ;

- "Όχι."
- "Πάλι καλά!!!"

Γυναίκα:
- Αγάπη μου; Κοιμάσαι με άλλες γυναίκες;
- Όχι αγάπη μου, μόνο μαζί σου. Με τις άλλες μένω ξύπνιος όλο το βράδυ!


Σε γκάλοπ που έγινε για το "τι κάνουν οι Έλληνες άντρες μετά από μια ερωτική πράξη" έλαβαν τα παρακάτω ποσοστά:
Το 20% ανάβει τσιγάρο.
Το 10% γυρίζει πλευρό.
Και το 70% γυρίζει σπίτι

Δύο συνάδελφοι συζητούν:
- Ξέρεις Γιώργο, συνήθως το πρωί με παίρνει ο ύπνος. Σήμερα, για πρώτη φορά, ξύπνησα με το ξυπνητήρι μου.
- Σώπα, του λέει ο άλλος, και πώς έτσι;
- Να, η γυναίκα μου, μου το κοπάνησε στο κεφάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας