Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Αντιμετώπιση ασθενούς με αλλεργικό σοκ ως «ΝΦΔ» από το Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης!

από το Kozanilife.gr
Πριν ξεκινήσω να σας εξιστορώ το τι μου συνέβη, θα ήθελα να σημειώσω πως είμαι ένα άτομο με βαρύ ιστορικό αλλεργιών και έχω νοσηλευτεί από τα πρώτα παιδικά μου χρόνια συνήθως 2-3 φορές το χρόνο για τις αλλεργικές μου κρίσεις.Την Παρασκευή το βράδυ λοιπόν (29/07/20011), γύρω στις 00.30μμ έπαθα «αλλεργικό σοκ» ή αλλεργική κρίση –εν πάση περιπτώσει… μέσα σε χρόνο ρεκόρ από την κατανάλωση κάποιας τροφής άρχισαν τα πρώτα συμπτώματα τα οποία ήταν σε άκρως ραγδαία εκδήλωση-μελάνιασα , ένιωθα δυσφορία ,σπασμούς κ υψηλή πίεση η οποία μου τρυπούσε τον εγκέφαλο κ χίλια δυο άλλα… μη χάνοντας χρόνο με πήγαν στο νοσοκομείο.

Όταν έφτασα στα εξωτερικά ιατρεία υπήρχε ασθενής μέσα, εγώ από την πλευρά μου αισθανόμουν να χειροτερεύω με αποτέλεσμα να ενημερώσω το νοσηλευτικό προσωπικό και να τους ζητήσω να επισπεύσουν την εξέταση μου λέγοντας χαρακτηριστικά «δεν μπορώ να αναπνεύσω» , το οποίο ήταν και η αιτία να γίνω το αντικείμενο χλευασμού του εφημερεύοντα παθολόγου λέγοντας απαξιωτικά: «η κοπελιά είναι ΝΦΔ»… και για όσους δεν γνωρίζουν «Νευροφυτικές διαταραχές». Είπα τη λάθος φράση στον λάθος άνθρωπο!

Μέσα στην ταραχή μου και φυσικά στην όλη παραζάλη μου δεν είχα την διαύγεια να τους πω πως όλα αυτά τα συμπτώματα μου προκαλούν δυσφορία, δεν νομίζω πως είναι και ότι πιο ευχάριστο μπορεί να σου συμβεί.

Σε αυτό το σημείο, έτσι για την ιστορία  θα ήθελα να προσθέσω πως το νοσηλευτικό προσωπικό ήταν πολύ άμεσο απέναντί μου. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, μου χορηγήθηκε ορός με κορτιζόνη και κάποιες αντισταμινικές ουσίες (έχει σημασία η αναφορά) .Όταν σε μία ώρα και κάτι αισθάνθηκα καλύτερα και ενώ είχε τελειώσει ο ορός μου πήρα τη γενναία απόφαση να ζητήσω από τον γιατρό να υπογράψω και να φύγω! Όμως δέχτηκα πολύ κέραια ερωτήματα απ’ αυτόν τον επιστήμονα του τύπου : «Πώς κατάφερα να δράσει η κορτιζόνη σε μία ώρα και κάτι¨??? Και η απάντηση ήταν πάλι δική του : «Δεν με πείθεις» …

Εννοώντας πως δεν υφίσταται αλλεργικό περιστατικό αλλά υστερική κρίση!

΄Εχω να προσθέσω , όπως όλοι θα γνωρίζετε άλλωστε πως όταν πηγαίνεις στο εκάστοτε νοσοκομείο για Χ περιστατικό το πρώτο που συνηθίζεται κατά την εξέταση είναι να σου πάρουν ιστορικό, τι αγωγές παίρνεις, τι έφαγες, αν υπάρχει πιθανή εγκυμοσύνη(στις γυναίκες) και φυσικά σε ένα αλλεργικό και πλέον άτομο αν υπάρχουν κάποια φάρμακα που δεν μπορείς να πάρεις. Βέβαια αυτό νομίζω πως ήταν ανέφικτο στη δική μου περίπτωση …εγώ είπα στη νοσηλεύτρια ότι με πείραξε η συγκεκριμένη τροφή και ο γιατρός αρκέστηκε εκεί… καμία επαφή, καμία ερώτηση ... Η μόνη ερώτηση που απύφθηνε προς το μέρος μου ήταν στη νοσηλεύτρια «Τι θα παραγγείλουμε να φάμε???» .

Φεύγοντας με αποχαιρέτησε λέγοντάς μου πως τη διάγνωση την έκανα μόνη μου και εκείνος επέμενε στη δική του… «Και επιμένω» μου λέει…

Και γω με τη σειρά μου διερωτήθηκα : «Μα και γιατί μου χορήγησαν αγωγή αλλεργικού περιστατικού και όχι ΝΦΔ»???

Εν πάση περιπτώσει το θέμα μου την επόμενη μέρα πήρε την εξής τροπή … Αφού πήγα να αναζητήσω τις εξετάσεις μου όπως μου είχαν υποδείξει έτσι και έκανα. Ούτε όμως και εκεί στάθηκα τυχερή, δεν υπήρχαν εξετάσεις …αφού πήγα δύο φορές τη δεύτερη στάθηκα τυχερή …είχα την τύχη να συναντήσω τον  γιατρό που μ’ έβγαλε «τρελή» επειδή ανάπνεα φυσιολογικά και δεν έπαθα ανακοπή όπως θα ΈΠΡΕΠΕ να γίνει για να θεωρηθώ επείγον περιστατικό –βέβαια το ότι είχα μελανιάσει, το ότι η πίεσή μου είχε φτάσει στα ύψη και χίλια δυο άλλα, ήταν όλα μία όμορφη φαντασία μου. Μάλιστα έκανα μία γρήγορη σκέψη, πως αν τελικά πήγαινα πέντε λεπτά αργότερα και φυσικά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΝΟΗ, η διάγνωση σίγουρα θα ήταν : « Πέντε λεπτά πιο νωρίς να ερχόσασταν θα την σώζαμε!!!»

Βέβαια για να κλείσω την ιστορία μου κατά την άποψη του επιστήμονα απαγορεύεται ρητώς να γνωρίζεις ιατρικούς όρους, εφόσον τους γνωρίζεις πάσχεις κιόλας, αυτό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο άλλωστε από τον Ιπποκράτη!

Αυτά μου είπε στη δεύτερη συνάντησή μας, στην οποία δεν αναίρεσε τίποτα από όλα αυτά που είπε , τα ΞΑΝΑεπιβεβαίωσε παρά το γεγονός πως καταγράφηκα στο βιβλίο συμβάντων ως αλλεργικό περιστατικό…
«ΝΦΔ με αγωγή αλλεργικού περιστατικού» .

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Ζιάμπα Αργυρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας