Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023

Ευχαριστήρια επιστολή της υποψήφιας βουλευτή ΠΑΣΟΚ -ΚΙΝΑΛ ΠΕ Κοζάνης Έλενας Τσιρνάρη

Φίλες και φίλοι.

Αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκο Ανδρουλάκη, και τα μέλη της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής για την ιδιαίτερη τιμή στο πρόσωπό μου.

Το να βρίσκομαι μεταξύ των άξιων συνυποψήφιων βουλευτών στην Περιφερειακή Ενότητα της Κοζάνης για την εκ νέου ισχυροποίηση της παράταξής μας, είναι προσωπική δέσμευση πως όλοι μαζί… ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Επίσης ευχαριστώ όλους όσους είναι δίπλα μου και συμμερίζονται την πρόθεση μου να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις ότι είναι απαραίτητο σε όλους τους τομείς για να πάει ο τόπος μου μπροστά, να αρχίσει δηλαδή και πάλι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Ζητώ την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου που θα εκφραστεί με την ψήφο τους στο πρόσωπο μου την Κυριακή 21 Μαΐου 2023 με τη δέσμευση ότι θα την τιμήσω για το καλό του κοινωνικού συνόλου.

 

Γραφείο Τύπου 30-03-2023

ΕΛΕΝΑΣ ΤΣΙΡΝΑΡΗ

Υποψήφιας Βουλευτού ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας