Οι εργασίες που ξεκίνησαν την περασμένη εβδομάδα, αφορούν σε πολύ εξειδικευμένες τεχνικές παρεμβάσεις μεγάλης ισχύος που θα ενισχύσουν την αντοχή της γέφυρας σε δύο αρθρώσεις της όπου εντοπίστηκαν σημαντικές ζημιές.
Οι
ζημιές αφορούν σε σοβαρές ρωγμές που διαπιστώθηκαν κατά την εκτεταμένη και
αναλυτική με ειδικό εξοπλισμό και τεχνική επιθεώρηση που πραγματοποίησαν το φθινόπωρο
της περασμένης χρονιάς, ο μηχανικός της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε. κ. Παναγιώτης
Πανέτσος με τον καθηγητή της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ κ. Κωνσταντίνο
Κατάκολο.
Οι εξειδικευμένες εργασίες που γίνονται αποσκοπούν στην περαιτέρω ενίσχυση της αντοχής της γέφυρας στα επίμαχα σημεία των ρωγμών.
Σύμφωνα με τον κ. Κατάκολο, οι ζημιές που προκαλούν εντύπωση για την έντασή τους, προκλήθηκαν πριν από πολλά χρόνια εξαιτίας ισχυρών πιέσεων, που ασκήθηκαν στα σημεία αυτά και ξεπέρασαν τους 350 τόνους τοπικά.
Οι εργασίες θα διαρκέσουν όλο το Μάρτιο και θα ολοκληρωθούν τον Απρίλιο, οπότε και αναμένετε να δοθεί η ελεύθερη κυκλοφορία της γέφυρας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η τελευταία επιθεώρηση της γέφυρας, έγινε το 1995 μετά τον σεισμό του Μάιου, ενώ μετά τις εργασίες επισκευής των σοβαρών ρωγμών, θα ακολουθήσει μεγάλη συνολική συντήρηση της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων.
6 σχόλια:
Calibri (Σώμα)
Μετά όλοι πέφτουν από τα σύννεφα γιατί γίνονται εργατικά ατυχήματα στην Ελλάδα. Που πάτε κύριοι να κάνετε αυτοψία χωρίς εξοπλισμό (κράνος, παπούτσια μπότες, φωσφορικά διακριτικά, εξοπλισμό αναρρίχησης). Άμα κάτι συμβεί και η σκαλωσιές καταρρεύσουν θα σας φάνε τα μαύρα ψάρια. Να υποθέσω αφού δεν φόρεσαν οι υπεύθυνοι τον εξοπλισμό δεν φοράνε και οι εργάτες. Ας το κοιτάξει κάποιος αρμόδιος το θέμα κι ας πέσει και κανένα πρόστιμο.
Παναγία, βόηθα!!!!
Ρε ανώνυμε 18.48 αυτα που γράφεις είναι σοβαρά. Δεν είναι να τα λες ανυπόγραφα. Βάλε την υπογραφή σου και βγες και στα κανάλια και πες τα και ας αποφασίσουν αυτοί οι κύριοι που είναι στις φωτογραφίες τι θα κάνουν και τι θα απαντήσουν.
9/3/23 19:26
Σε ποιον να βγεις και να τα πεις αδελφέ μου? Θα μου πούνε είσαι ειδικός? Ειδικός δεν είμαι αλλά τις τρύπες με καρουτιέρα αριστερά και δεξιά μπορεί να τις δει ο κάθε διερχόμενος, ακριβός από κάτω που γλύφουν τα νερά έχει εμφανιστεί ο σιδεροοπλισμός και οι τρύπες είναι ακριβός στα σημεία που η γέφυρα έχει βουλιάξει. Τυχαίο?
Δημοσίευση σχολίου