Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΑΣ Η 24Η ΣΥΜΒΑΤΗ*

Κατερίνα, η 24η Συμβατή Δότης Μυελού των Οστών, ένα δικό μας παιδί (όλοι οι δότες είναι δικά μας παιδιά) εδώ όμως με την έννοια ότι είναι κοντά στο σύλλογο μέλος και καλλιτεχνική συνεργάτης τα τελευταία 8 χρόνια.
            Συμμετέχει πάντα στις μουσικές εκδηλώσεις σαν καλλιτέχνης που είναι στις ετήσιες εκδηλώσεις για την παγκόσμια ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη και είναι και κοινωνική λειτουργός, εργάζεται στην ¨Κιβωτό¨,  έναν τομέα που έχει μεγάλη ευαισθησία για το συνάνθρωπο, άρα αποδεικνύει με την καθημερινότητα της ότι αγαπά τον άνθρωπο και της έτυχε το λαχείο αυτό, για να το αποδείξεις ακόμα περισσότερο.
            Κατερίνα, Θα ήθελα να μου πεις κάτι, έτσι σαν μήνυμα.
 «εντάξει το επάγγελμα μου το διάλεξα, τη σχολή δηλαδή για να γίνω κοινωνική λειτουργός, γιατί με ενδιέφερε να μπορώ να βοηθάω το συνάνθρωπο. Με την ανακοίνωση ότι είμαι συμβατή δότης κατάλαβα ότι μπορώ να βοηθήσω το συνάνθρωπο με κάτι που έχω εγώ στον οργανισμό μου.
 Ήταν πάρα πολύ σημαντικό για μένα, ένοιωσα μεγάλη χαρά, κατέβηκα στο σαλόνι του σπιτιού μου το ανακοίνωσα στους γονείς μου, χάρηκαν και εκείνοι σαν να κέρδισα κάτι, η Μαμά μου ενθουσιασμένη τηλεφώνησε και το ανακοίνωσε σε όλους τους δικούς μας. Την επόμενη  μέρα που το μοιράστηκα με τους συναδέρφους στο χώρο εργασίας μου, στην ¨Κιβωτό¨,  έγινε χαμός, χάρηκαν και εκείνοι σαν να κέρδισα κάτι και με αγκάλιαζαν και μου έλεγαν άξια και τυχερή και μοναδικές ευχές και αγκαλιές και το αισθάνθηκα αυτό το πράγμα… πραγματικά ότι είμαι άξια και τυχερή.   
            Εύχομαι ο κόσμος να το πάρει αυτό ως μήνυμα ότι κάποιος που είναι συμβατός δότης ή που μπορεί να βοηθήσει το συνάνθρωπο είναι και άξιος και τυχερός και να νοιώσει το συναίσθημα που ένοιωσα εγώ. Είναι τόσο απλό, είναι λίγα δευτερόλεπτα όπως εκείνη την ημέρα που πήγαμε στην πλατεία και δώσαμε λίγο από το σάλια μας και να που βρέθηκα συμβατή ανάμεσα σε τριάντα εκατομμύρια που έχουν δώσει δείγμα (30.000.000) όπως μου είπε και ο γιατρός ο κ. Σπυριδωνίδης, ήμουν εγώ η συμβατή και αυτό είναι τύχη για τον άνθρωπο που περιμένει να κάνει μεταμόσχευση, να σωθεί η Ζωή του και εννοείται τύχη και για μένα που καλούμαι να τον σώσω. Είμαι εν δυνάμει η σωτήρας, εύχομαι να πάει πραγματικά καλά και να μη με χρειαστεί, αλλά αν με χρειαστεί θα είμαι δίπλα της γιατί έμαθα ότι είναι γυναίκα στην Αμερικάνικη ήπειρο.
*Σήμερα Τετάρτη 28/3/2018 Αιμοδοσία στο Γραφείο και λήψη δειγμάτων από 15:30-20:00 & στον χώρο του Πολιτιστικού & Λαογραφικού Συλλόγου ¨Κόζιανη¨ Ενημέρωση και λήψη δειγμάτων από 19:30 – 22:00.
Με σεβασμό στους Ασθενείς και εκτίμηση στους δότες Ζωής.
Για το Δ.Σ.
                    Ο πρόεδρος                                 Ο Γ. Γραμματέας
Τσαουσίδης Θεόδωρος                 Βακφάρης Αθανάσιος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας