Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 9 Μαΐου 2021

Αποστόλης Τεληκωστόγλου: Ένα ταξίδι τελείωσε, ένα καινούργιο ξεκινάει

Με ανάρτησή του στο προσωπικό του προφίλ στο facebook ο Αποστόλης Τεληκωστόγλου ευχαρίστησε όλους όσους βρέθηκαν κοντά του στον δύσκολο δρόμο μέχρι το προολυμπιακό τουρνουά της Σόφιας.

Όπως αναφέρει στην ανάρτησή του:

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα μηνύματα και το ενδιαφέρον που δείχνετε στο πρόσωπο μου. Δυστυχώς ο δρόμος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο για εμένα σταματάει εδώ. Ξέρω πολύ καλά πως ο αθλητισμός έχει στιγμές χαράς που δεν συγκρίνεται με τίποτα αλλά και στιγμές απερίγραπτης λύπης. Έχω μάθει να αγωνίζομαι και να μην τα παρατάω στην ζωή μου και φυσικά στην αθλητική μου καριέρα ισχύει το ίδιο. Ένα ταξίδι τελείωσε, ένα καινούργιο ξεκινάει.

Η λέξη “Ευχαριστώ” είναι πολύ μικρή για αυτά που θέλω να πω για την ομάδα που βρίσκεται από πίσω μου σε ολη αυτήν την προσπάθεια.

Ο δάσκαλος μου και προπονητής της Ολυμπιακής ομάδας Xristos Almasidis Macedonian Force, λίγοι άνθρωποι ξέρουν πόσα και τι έχουμε περάσει μαζί, η ομάδα της Μακεδονικής Δύναμης Κοζάνης που από την πρώτη μέρα βρίσκονται όλοι δίπλα μου.

Την ομάδα επιστημονικής υποστήριξης Μανώλης Μπουντιούκος , Evangelos Kazakos. Την διατροφολόγο Βασιλική Γκέσου Μπατσίλα. Τον φυσιοθεραπευτη Christos Papanikos. Τον γυμναστή Γυλτίδης Χρήστος. Την αθλητική μου ψυχολόγο Dora Tzatzaki για την καθοριστική της συμβολή. Τους φίλους, τους ανθρώπους που αγαπάω και ήταν όλοι πραγματικά δίπλα μου.

Δεν έχω λόγια για αυτούς τους ανθρώπους και για το πόσο με έχουν βοηθήσει.

Δύο ακόμα ξεχωριστοί άνθρωποι που χρωστάω πολλά σε αυτούς και τις οικογένειες τους είναι ο Αργύρης Διάφας, με την ιδιότητα του γυμναστή, και ο Stelios Mexteridis με την ιδιότητα του φυσιοθεραπευτή. Έχουν υπάρξει αθλητές πρότυπα για εμένα και πλέον εχω την τύχη να τους θεωρώ αδέρφια μου.

Να ευχαριστήσω προσωπικά την Ελληνική Ομοσπονδία Ταεκβοντο – Hellenic Taekwondo Federation ,τον πρόεδρο, τα μέλη, τους ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτήν, η πίστη και η υποστήριξη στο πρόσωπο μου και στην Ολυμπιακή ομάδα ήταν χωρίς καμία υπερβολή πέρα από κάθε προσδοκία.

Τους προπονητές της Ολυμπιακής ομάδας, Thodoris Zinelis και Αλμασίδη Χρήστο για όλα όσα πέρασα αυτά τα σχεδόν 2 χρόνια. Τις χαρές, τις λύπες, τις όμορφες στιγμές, τις άσχημες. Δεν θα άλλαζα τίποτα. Τον φυσιοθεραπευτή της ομάδας που ήταν δίπλα μας σε όσα τουρνουά συμμετείχαμε ψυχικά και σωματικά, Στέλιο Μεχτεριδη.

Τα παιδιά της ομάδας Kwstas Chamalidis Νασια Μτς Φένια Τζέλη που μοιραστήκαμε τόσες πολλές εμπειρίες. Θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην καρδιά μου.

Ευχή μου και ευχή όλων των Ελλήνων για την καλύτερη δυνατή επιτυχία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο στην Φανή. Όλη η Ελλάδα περήφανη για εσένα ανεξάρτητος από το αποτέλεσμα.

Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ ανήκει στην οικογένεια μου! Πολλές φορές αυτοί δεν το ακούνε όσο πρέπει.

Είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος και πολύ περήφανος που έχω αυτήν την οικογένεια!

Τέλος η δική μου ομάδα μεγαλώνει! Έχω την χαρά να ανακοινώσω την συνεργασία μου με την ΕΛΠΕ Όμιλος Εταιρειών. Να ευχαριστήσω τον Όμιλο για την στήριξη και την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου.

Συνεχίζουμε μαζί την προσπάθεια με στόχο την Ολυμπιάδα του 2024.

Σας ευχαριστώ όλους!”

https://maksports.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια Αποστόλη! Μεγάλη προσπάθεια και μεγάλες εμφανίσεις! Κάνεις περήφανο τον τόπο!

Το Προφίλ μας