Ειδήσεις, σκέψεις και απόψεις για τον τόπο μας και όχι μόνο...
Γιατί εμείς τα Σέρβια τα αγαπάμε γι' αυτό που μπορούν να γίνουν και όχι γι' αυτό που είναι...
Ο δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου για τα φ/β στη λίμνη Πολυφύτου – “Είμαστε αντίθετοι, ουδέποτε ερωτηθήκαμε” – “Υπάρχουν σημεία που μπορούν να μπουν φ/β , όχι στη λίμνη” – “Είμαστε αποφασισμένοι να κλείσουμε ο,τιδήποτε” – Βίντεο