Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Σέλτσας: Ποινικοποιείται που ομιλώ τη νοτιοσλαβική διάλεκτο; (βίντεο)

"Την ομιλώ, την τιμώ και πρέπει να γίνει σεβαστή απ’ όλους" τόνισε στον ΣΚΑΪ ο βουλευτής Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ

Οι αγώνες της Αριστεράς βρήκαν διέξοδο με την υπογραφή της συμφωνίας, είναι μεγάλη στιγμή για εμένα και όλη την Αριστερά» τόνισε στον ΣΚΑΪ ο βουλευτής Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Σέλτσας.

Αναφερόμενος στις δηλώσεις του στα σλαβικά στη Deutsche Welle που προκάλεσαν θόρυβο, διευκρίνισε ότι «δεν έχω δηλώσει ποτέ εθνικά Μακεδόνας, διαφορετικά θα ήμουν σε άλλο κόμμα… Άλλη έννοια δίνει η Αριστερά στην εθνικότητα, εγώ είμαι Έλληνας, πολύ πατριώτης, και αισθάνομαι πολύ πατριώτης που υπογράψαμε τη συμφωνία…»


Επίσης δήλωσε ότι μίλησε στο γερμανικό δίκτυο σε νοτιοσλαβική διάλεκτο. «Μιλώ τη γλώσσα, με συνόδευσε μέχρι τα οχτώ μου, δεν ξέρω γραφή δεν ξέρω ανάγνωση την ξέρω μόνο προφορικά. Ποινικοποιείται η γλώσσα; Την ομιλώ, την τιμώ και πρέπει να γίνει σεβαστή απ’ όλους» τόνισε.


Όσον αφορά τις αναφορές ότι ο ίδιος με άλλα τέσσερα άτομα είχε υπογράψει κείμενο αίτησης για να αναγνωριστεί στη Φλώρινα «Σωματείο Μακεδονικής Μειονότητας» είπε ότι «δεν υπάρχει τέτοιο σωματείο»
Πηγή: http://www.skai.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας