Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Μήνυμα του Γιάννη Παπακωνσταντίνου για τις εκλογές

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, πολίτες της Π.Ε. Κοζάνης.
Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου σε όλες και όλους που με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και όλους τους πολίτες που εκφράσθηκαν με κολακευτικά λόγια για εμένα  και την υποψηφιότητά μου, παρ’όλο που δεν επέλεξαν να με ψηφίσουν.
Με αυτή τη στήριξη και εκτίμηση στο πρόσωπό μου θα είμαι παρών στις επόμενες κρίσιμες εξελίξεις τόσο για την πορεία και την προοπτική του τόπου μας, όσο και για την ανασυγκρότηση της Κεντροαριστεράς, του δημοκρατικού και προοδευτικού χώρου, βασικός  φορέας και εκφραστής  του οποίου είναι το ΠΑΣΟΚ- ΔΗΠΑΡ.
Με εκτίμηση
Γιάννης Νεστ. Παπακωνσταντίνου
υπ.βουλευτής ΠΑΣΟΚ- ΔΗΠΑΡ Π.Ε. Κοζάνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας