Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η πρώτη δήλωση του νεοεκλεγέντος βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Χάρη Κάτανα

Το εκλογικό αποτέλεσμα της 25ης του Γενάρη  δικαιώνει τον αγώνα των Ανεξάρτητων Ελλήνων  για  τη σταθερότητα της πατρίδας μας.

Ο ελληνικός λαός με την ψήφο του γύρισε  σήμερα σελίδα στην καταστροφική πολιτική που εμπνεύστηκε ο Δικομματισμός, και μοναδικός στόχος μας είναι η ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας, η στήριξη της σκληρά δοκιμαζόμενης κοινωνίας, η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης της χώρας στο εξωτερικό.


Είναι η στιγμή που όλες οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας οφείλουν να σεβαστούν τη λαϊκή εντολή και να αναλάβουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης απέναντι στη χώρα και στο μέλλον της.

θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους συμπολίτες μου  για την εμπιστοσύνη  που έδειξαν στον Πρόεδρο μας , Πάνο Καμμένο, αλλά και στο  πρόσωπό μου.

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Συντονιστική Επιτροπή της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης για την αμέριστη βοήθεια της ,τους συνυποψήφιους μου για τον καθαρό και τίμιο αγώνα που δώσαμε μαζί  και για μία ακόμα μία φορά δεσμεύομαι απέναντι στους συμπατριώτες μου, είναι ότι θα δώσω τον προσωπικό μου αγώνα για να σταθώ αντάξιος της εμπιστοσύνης τους.



                                           Ότι λέμε ισχύει για πάντα



                                                                     

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιαννακίδης β'.
Αντε να σε δουμε ρε Χαρη

Ανώνυμος είπε...

μα να μη βγει ο αλειφερης βουλευτης... μεγαλη απωλεια για τον τοπο!!

Το Προφίλ μας