Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Φώτης Ζυγούρης- Υπ. Βουλευτή ΝΔ Π.Ε. Κοζάνης Δήλωση - ευχαριστήριο μήνυμα για τις Βουλευτικές Εκλογές 2015

Με την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και την επισημοποίηση των αποτελεσμάτων θέλω να σας ευχαριστήσω όλους μέσα από την καρδιά μου για την στήριξή σας και την συμπαράσταση στον αγώνα που τώρα αρχίζει.
Ευχαριστώ όλους εσάς, από όλα τα μέρη της Π.Ε. Κοζάνης που  πλαισιώσατε  και αγκαλιάσατε την προσπάθειά μου να μιλήσουμε ειλικρινά και να φωνάξουμε με όλη μας τη ψυχή δυνατά για τα δίκαια που μας ανήκουν.
Ευχαριστώ  όλους εσάς  που στηρίξατε  την υποψηφιότητα μου χωρίς καμία ιδιοτέλεια, με απώτερο σκοπό το συμφέρον της περιοχής μας αλλά και της χώρας μας σε μία δύσκολη εποχή για όλους μας.
Με υπευθυνότητα και σεμνότητα αποδέχομαι το εκλογικό αποτέλεσμα στέλνοντας το μήνυμα: «Με ενότητα, συνεπή και συνεχή αγώνα θα φτάσουμε τη χώρα μας εκεί που οραματιζόμαστε, εκεί που της αξίζει».
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους τους εκλεγμένους Βουλευτές της Π.Ε. Κοζάνης  και στη νέα Κυβέρνηση. Όμως, η επόμενη μέρα θέλει περίσκεψη, αποφασιστικότητα, λογική και κυρίως, ενότητα. Ατενίζουμε λοιπόν την επόμενη μέρα ώριμοι, αποφασισμένοι και έτοιμοι να υπερασπιστούμε, όσα προεκλογικά υποσχεθήκαμε στον λαό.
Με την ελπίδα να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας και πιστός στις δεσμεύσεις μου, θα συνεχίσω να είμαι κοντά σας καθημερινά, να σας υποδέχομαι και να συζητώ μαζί σας όπως έκανα μέχρι σήμερα.
Για μία ακόμη φορά ευχαριστώ όλους σας προσωπικά για τον όμορφο αγώνα που κάναμε. Συνεχίζουμε δυνατά, υπεύθυνα και αποτελεσματικά!

Φώτης Ζυγούρης
Υπ. Βουλευτής ΝΔ
Π.Ε. Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας