Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Καλή εβδομάδα

Ο μικρός Κωστάκης πάει στον πατέρα του.

- Μπαμπά, θα μου εξηγήσεις τη διαφορά μεταξύ θεωρητικού και πρακτικού;

- Στάσου μια στιγμή, του λεει ο πατέρας του, και φωνάζει την κόρη τους.

- Μαιρούλα έλα εδώ. Πες μου, για 100.000 ευρω θα κοιμόσουνα με τον αδερφό σου;

Τρομαγμένη η Μαιρούλα απαντάει:


- Τι λες μπαμπά, είναι πράγματα αυτά; εγώ είμαι κορίτσι με αρχές.. με τον αδερφό μου, απαπαπα, αυτά είναι διεφθαρμένα πράγματα.

- Πρόσεξε, Μαιρούλα, για 100.000 ευρω. Θα πήγαινες με τον αδερφό σου;

- Μα τι λόγια είναι αυτά πατέρα. 100.000 ευρω, ε; Ε, τα λεφτά στην οικογένεια θα έμεναν, θα μπορούσαμε να κάνουμε τόσα πράγματα, θα μπορούσαμε να πάμε όλοι μαζί διακοπές. Ε, για 100.000 ευρω θα το έκανα.

- Καλά Μαιρούλα, πήγαινε. Γυναίκα, έλα εδώ. Για 200.000 ευρω, θα κοιμόσουνα με το γιο σου;

-Tι λόγια είναι αυτά άντρα μου, δεν αισχύνεσαι, τι αιμομικτικά πράγματα είναι τούτα, και μόνο που το σκέφτομαι παθαίνω.

- Πρόσεξε γυναίκα, μιλάμε για 200.000 ευρω. Θα πήγαινες;

- Μα τα έχεις χάσει εντελώς άντρα μου, για ποια με περνάς, δεν κάνω εδώ τέτοια πράγματα, αυτά είναι άνομα πράγματα. 200.000 ευρω είπες; Ε, στην οικογένεια θα έρχονταν τα λεφτά, πολλά πράγματα θα μπορούσαμε να αγοράσουμε για το σπίτι, πλυντήριο, ψυγείο, καινούργιο αυτοκίνητο, καλό θα μας έκανε στο τέλος. Για τόσα λεφτά θα πηδούσα το γιο μου.

- Εντάξει γυναίκα, πήγαινε.

Προς το γιο:

- Κατάλαβες, ρε, τη διαφορά μεταξύ του θεωρητικού και του πρακτικού;

- Όχι, μπαμπά, δεν τo 'πιασα.

- Κοίτα, ρε βλάκα. Θεωρητικά, έχουμε στην οικογένεια 300.000 ευρω.

Πρακτικά, όμως, έχουμε δύο πουτάνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας