Συνάντηση
με κεντρικό θέμα το ερώτημα «Ένα Σχολείο για όλους;» και τον ρόλο που
μπορεί να διαδραματίσει σε αυτό,
ο νέος θεσμός της Επιτροπής Διάγνωσης Εκπαίδευσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014 στο χώρο του 13ου
Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης.
Παρουσία
του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου κ. Κωνσταντίνου Γκουλέτσιου, της Ψυχολόγου
κας Ναυσικάς Λιάπης και της Κοινωνικής Λειτουργού κας Σοφίας – Καρολίνας
Αρχοντή πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τον νέο θεσμό στους πολυάριθμους γονείς
που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του δημοτικού σχολείου και συμμετείχαν στην
εκδήλωση.
Ο
Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου κ. Γκουλέτσιος, εστίασε κατά την διάρκεια της
σύντομης παρέμβασης του, στην καθοριστική σημασία που μπορεί να διαδραματίσει η
επιτροπή στην επίλυση προβλημάτων εντός της σχολικής κοινότητας. «Είμαστε
έτοιμοι» είπε «να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία με στόχο ένα σχολείο για
όλους».
Παράλληλα,
όπως τονίστηκε τόσο από την κοινωνική λειτουργό όσο και την ψυχολόγο που
συμμετέχουν στην επιτροπή, σκοπός του νέου θεσμού είναι να εντοπίζονται άμεσα
τυχόν μαθησιακές δυσκολίες σε συνεργασία με τον κάθε εκπαιδευτικό και στη
συνέχεια να γίνονται οι απαιτούμενες παρεμβάσεις, ώστε να διαμορφώνεται
εντός της τάξης
ένα βοηθητικό πρόγραμμα, το οποίο θα διευκολύνει την μάθηση. Εκτός
αυτού, τυχόν συμπεριφορές ή ζητήματα που απασχολούν το οικογενειακό περιβάλλον των
παιδιών, αποτελούν αντικείμενο της επιτροπής, η οποία προσβλέπει στην
συμπερίληψη όλων των
μαθητών σε ένα σχολείο
για ΟΛΟΥΣ. Στο πλαίσιο
αυτό μπορούν να υλοποιηθούν συλλογικά προγράμματα, που θα εμπλέκουν την σχολική
κοινότητα. Στην Επιτροπή Διάγνωσης Εκπαίδευσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης
συμμετέχουν ο/η διευθυντής/ντρια της Σχολικής Μονάδας, ένας Εκπαιδευτικός
Ειδικής Αγωγής της Σχολικής Μονάδας, ένας Ψυχολόγος και ένας Κοινωνικός
Λειτουργός.
Το 13ο
Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης συνεχίζει τις ενημερώσεις των γονέων και κηδεμόνων σε
τακτική βάση για θέματα που τους ενδιαφέρουν με στόχο την καλύτερη δυνατή
συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου