Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Σημερινό Δημοσίευμα για το δρόμο Σέρβια-Κοζάνη

Διαβάζουμε στην εφημερίδα KOSMOS άρθρο που αναφέρεται στις κινήσεις του νομάρχη και αναλύει την ανάπτυξη στο νομό. Απομονώσαμε τα σημεία που ενδιαφέρουν την περιοχή μας:

Όσο για τον άλλο δρόμο, τον οδικό άξονα Κοζάνης – Σερβίων, τμήματα του οποίου θα ανακατασκευαστούν, θα κοστίσει 200.000 ευρώ ακριβότερα γιατί δεν μπόρεσε, με ΜΠΕ εγκεκριμένη με ΚΥΑ, ο κατασκευαστής να πάρει αμμοχαλίκια και τρία άλφα από δημόσια έκταση. Οξύμωρο αλλά και συγχρόνως περίεργο είναι το γεγονός πως στην Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) προβλεπόταν και αποκατάσταση της έκτασης. Τραγελαφικές καταστάσεις της Ελλάδας του 2009 (…)
Ο οδικός άξονας Κοζάνη – Λάρισα έχει δύο συνιστώσες με αποτέλεσμα με δρομάκια με μερεμέτια να επιχειρείται να πιστέψουμε πως έχουμε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. (….)
Στην περιοχή Σερβίων ο Ιλαρίωνας εντάξει έδωσε δραστηριότητα αλλά μετά από το νέο φράγμα τι θα γίνει μετά; Με γεωπάρκα για μερικές δεκάδες επισκέπτες, ακόμα και καθημερινά να έρχονται, δε γίνεται ανάπτυξη. Το μάρμαρο δεν έχει στηριχτεί γενναία για να αποτελέσει δραστηριότητα ανάπτυξης που θα τραβήξει και άλλες μαζί της. Η κτηνοτροφία είναι στην καλύτερη περίπτωση σε στασιμότητα, τα χιονοδρομικά που είχαν δώσει ελπίδες δε φαίνεται πως θα υλοποιηθούν όπως τουλάχιστον προαναγγέλθηκαν.


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Νομάρχης έπαιξε στην περιοχή και έχασε. Ο κύριος Σόκοτης το ίδιο. Σιγά το έργο που ανέλαβαν να κάνουν στην περιοχή. Να φαρδύνουν δυο μέτρα τα 6 χιλιόμετρα του καρόδρομου με 1,6 εκατομ. ευρώ. Και που είναι τα 6 εκατομ. ευρώ συνολικά για όλο το έργο, που τα υπόσχονταν προεκλογικά και μάζευαν σταυρούς; Μήπως πρέπει να τους ξαναστηρίξουμε για να τελειώσουν το έργο την επόμενη τετραετία; Που είναι η νέα μελέτη; Που είναι η γέφυρα του αεροδρομίου; Αυτό περίμενε ο κόσμος; Και τους στήριξε τόσο πολύ. Μετά από 25 μήνες στην εξουσία οι δυο κύριοι κατάφεραν να κάνουν το απόλυτο μηδέν. Μήπως έκαναν κάτι για τα λατομεία; Μήπως για τη λίμνη; Μήπως για τα μικρά χωριά; Συμπολίτες άντε, αρκετά μας κορόιδεψαν. Όσο για το δρόμο, ξέρει πολύ καλά ο δικός μας ο Γκαμπούρας ο Δημήτρης τους λόγους που σταμάτησε. Ποια αδρανή υλικά και τρίχες κατσαρές; Ρωτήστε τον όσοι τον έχετε το θάρρος. Αυτός ξέρει καλά από μέσα τα πράγματα. Άντε και μας έχουν για ιθαγενείς, εδώ πέρα. Τα ακούς Κοκολιό; Τι να κάνεις και συ έρμε; Σε στηρίζει κανένας απ΄ αυτούς τους δυο κυρίους που ξέρουν μόνο να βγαίνουν φωτογραφίες και να κάνουν δηλώσεις στη γέφυρα για το μεγάλο έργο τους; Δηλαδή για το μεγάλο μηδενικο. Άντε ώρα να κλείνουμε κύριοι Δακή και Σόκοτη. Η περιοχή έμεινε πίσω ΚΑΙ εξαιτίας σας.

Ανώνυμος είπε...

I periohi emeine piso, alla gia ola fteei o dimarhos. giati den ekleise tin gefyra; giati toso kairo den miloyse kai den elege sto kosmo tin alitheia; giati oloi aytoi ine mono gia fotografies kai lezantes stis efimerides.
htes ypograpsane to kommati kaisareias-rymnio kai xekina amesos to ergo. sto diko mas tmima, ola emeinan piso. Gia ola fteei o dimarhos kai i dexia.

Ανώνυμος είπε...

Να μη ξεχνάμε ότι ο δρόμος Κοζάνης- Σέρβια ανήκει στην αρμοδιότητα της περιφέρειας και δέχτηκε η Νομαρχία να κάνει το έργο χωρίς να είναι αρμόδια. Αν δηλ δεν δέχονταν η νομαρχία δεν θα προγραμματιζόταν τίποτα ούτε θα ξεκινούσε τίποτε. Τώρα κάτι περιμένουμε τουλάχιστον.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης να μην ξεχνάμε ότι ο προηγούμενος νομάρχης Ιορδάνης Ανδρεάδης ζήτησε να του παραχωρηθεί η αρμοδιότητα κατασκευής του δρόμου, για να ξεκινήσει επιτέλους το έργο γιατί από την περιφέρεια δεν είχαν κάνει τίποτα με γενικό πάντα τον Λεούδη. Η περιφέρεια δεν του εκχώρησε την αρμοδιότητα. Ωστόσο επί Ανδρεάδη έγινε η μελέτη του δρόμου και η προκήρυξη για το έργο. Έτσι τα βρήκε έτοιμα ο Δακής και ανέλαβε να κάνει το έργο.
Αυτά για την ιστορία.

Το Προφίλ μας