Επίκαιρα Θέματα:

Ο Καιρός: «Χρειαζόμαστε μια νέα αλλαγή»...

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Τι γίνεται με το δρόμο Σέρβια - Κοζάνη?

Είναι γνωστό ότι σαν ευρύτερη περιοχή διεκδικούμε εδώ και πολλά χρόνια το αυτονόητο δηλαδή τη διαπλάτυνση και βελτίωση του δρόμου Κοζάνη – Σέρβια. Στις 19 Ιουνίου 2008 υπογράφηκε από το Νομάρχη Κοζάνης Γιώργο Δακή η σύμβαση του έργου «Βελτίωση – Διαπλάτυνση τμημάτων Εθνικής οδού Κοζάνης – Σερβίων». Τα τμήματα στα οποία θα γίνει παρέμβαση είναι δύο :
  • Το τμήμα από τις κατωφέρειες των σχολών ΟΑΕΔ Κοζάνης μέχρι τη διασταύρωση της Αμυγδαλιάς ( έξω από τον Βαθύλακο ) μήκους 1800 μέτρων.
  • Το τμήμα από τη διασταύρωση Βελβεντού μέχρι την είσοδο των Σερβίων μήκους 2000 μέτρων.
Ενώ άρχισαν οι εργασίες στο τμήμα διασταύρωση Βελβεντού μέχρι την είσοδο των Σερβίων, ξαφνικά σταμάτησαν. Εδώ και πέντε μήνες περίπου δεν γίνεται καμιά εργασία. Βέβαια μπορεί κάποιος να επικαλεσθεί τις δύσκολες καιρικές συνθήκες. Όμως πως στην Εγνατία Οδό στο τμήμα Γρεβενά – Μέτσοβο που οι καιρικές συνθήκες είναι πολύ χειρότερες δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς;
Μήπως τελικά δημοπρατήθηκε ένα έργο, για να μας κλείσουν τα στόματα, χωρίς να υπάρχουν χρήματα ;
Τι λένε οι δύο Δήμαρχοι Σερβίων και Βελεβντού οι οποίοι παραβρέθηκαν στην υπογραφή της σύμβασης ;


16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/2/09 12:52

    Επιτελους, γράψατε και για τον δρομο Σερβια-Κοζανη. Κανεις δεν απαντα, γιατι δεν προχωρησε το εργο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/2/09 13:05

    Kαλά,περιμενετε εδω να απαντησει ο δημαρχος Σερβιων,οταν ο τροπος που τον αντιμετωπιζεται είναι ο...χειροτερος. Καλα,ο δημαρχος Βελβεντου,θα παρεμβει σε λιγο,αφου εδω εχει ανετο
    βημα αποψης,χωρίς-ποτέ να...κατακρινεται!!!!
    Για αυτο και ο δημαρχος,εχει απαξιωσει παντελως αυτο το...blog και δεν δινει καμμια σημασια,οτι και αν...γραφεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/2/09 13:43

    ναι γι' αυτο εχει τα τσουτσεκια του να τον υποστηριζουν μερα - νυχτα στο blog. ακριβως επειδη το απαξιωνει εντελως. α ρε καημενε. τι νομιζεις κανουν στο "γραφειο τυπου" ολη μερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/2/09 14:13

    Δηλαδή θα μείνουμε με την απορία τί θα έλεγε ο "Θεόπνευστος" δήμαρχός ΣΑΣ εάν δεν είχε απαξιώσει το ai-Vres. Ρε αει σιχτίρ καραγκιόζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/2/09 14:41

    Ημαρτον...Κύριε! Γιατί βρίζετε; Βρισκεσθε εις...αμηχανίαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/2/09 16:16

    Μήπως πρέπει να μαζευτούν υπογραφές για την υπόθεση αυτή.
    Μην μου ενοχλείτε το Δήμαρχο, ασχολείται αυτή τη περίοδο προσωπικά με τα "καρναβάλια".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/2/09 16:37

    Η ευθύνη κατασκευής-διαπλάτυνσης του οδικού άξονα Σερβια-Κοζανη (τμήματα αυτού) είναι της Νομαρχιακής Αυτοδιοικησης Κοζάνης! Γιατί ΔΕΝ ρωτάτε τον Νομάρχη Koζάνης και περιμενετε απαντήσεις απο τους 2 δημαρχους της περιοχής;
    Tι αφελής διατύπωση και αυτη...
    '' Μην μου ενοχλείτε το Δήμαρχο, ασχολείται αυτή τη περίοδο προσωπικά με τα "καρναβάλια".....''
    --- Μήπως θέλει να ασχοληθεί με...εσένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/2/09 16:47

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ,Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΒΙΩΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΑΠ ΟΤΙ ΟΔΡΟΜΟΣ ΣΕΡΒΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣ'ΤΩΡΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ,ΤΟΝ ΕΝΔΥΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΤΕΛ.ΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ. ΑΠΑΝΤΩ , ΓΙΑΤΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΤΑΝ . ΑΠΟ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΙΟΣ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΗΤΑΣ ΤΟΥ Μ.Ο.ΣΕΡΒΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΛΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ - ΡΕ ΜΙΑ ΜΑΝΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ- ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟ. ΚΑΗΜΕΝΑ ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΕ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΕ ΤΗ ΣΟΥΜΕΛΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/2/09 17:02

    Εδώ μιλάμε για τον δρόμο Σερβια-Κοζάνη και ο ανω ασχολείτε με...οικόπεδα! Για το θεμα αυτο εχεις κατι να προσθέσεις; Nα σχολιάζεις το περιεχόμενο του ανηρτημένου θέματος και όχι να παρασερνεσαι σε λαλιλαστη θεματολογία, που δεν άπτεται του παρόντος χώρου...
    Τα Σερβια δεν πρόκειται να πάθουν τίποτε...
    Μην ανησυχείς...
    Εκτός αν θέλεις, να σε υποδείξουμε για...υποτιθέμενο δημαρχο, να δούμε τι...εργα θα εκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/2/09 07:55

    Αγαπητοί φίλοι, σας παραθέτω ένα άρθρο που είχα γράψει και δημοσιεύσει το 1995 και αναφέρονταν στον δρόμο αυτό. Ήμουν ακόμα τότε δημοτικός σύμβουλος. Από τότε πέρασαν 14 χρόνια και μαζί μια πλειάδα βουλευτών, νομαρχών, δημάρχων, υπουργών της περιοχής μας, αλλά ο δρόμος παραμένει ο ίδιος και η περιοχή μας σε απομόνωση... Διαβάστε το όσοι έχετε υπομονή και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
    Θα επανέλθω με τις απόψεις μου για τη σημερινή κατάσταση σε κάποια άλλη στιγμή.
    Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Το άρθρο του 1995 είναι το παρακάτω...
    ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ
    του Μανώλη Στεργίου
    Δημοτικού Συμβούλου Βελβεντού

    O δρόμος Κοζάνης-Σερβίων, ο φερόμενος και χρησιμοποιούμενος ως Εθνική Οδός χρειάζεται άμεσα βελτίωση.
    Ο νέος υπό κατασκευή εθνικός δρόμος, που χρόνια τώρα σχεδιάζεται να συνδέσει την Κοζάνη με Λάρισα (μέσω Αιανής-Τριγωνικού), είναι μια άλλη επιλογή, την οποία βεβαίως προσυπέγραψε η κυβέρνηση. Αν όμως δεν βελτιωθεί σημαντικά και η σημερινή οδός Κοζάνης-Σερβίων-Μεταξά η ευρύτερη περιοχή του τριγώνου Πετρανών – Σερβίων – Βελβεντού, των δύο Δήμων, 16 Κοινοτήτων και Συμβουλίων περιοχής θα απομονωθεί. Το σημερινό τμήμα της Εθνικής οδού Κοζάνης – Σερβίων θα μεταπέσει πλέον σε επαρχιακή οδό, αφού επιλέχθηκε να κατασκευαστεί με προδιαγραφές εθνικής οδού το νέο αυτό κομμάτι που ξεκινάει από την Κοζάνη και περνώντας από την Αιανή συνδέεται με τον Εθνικό δρόμο Κοζάνης – Λάρισας στo ύψος του Τριγωνικού. Ο νέος αυτός δρόμος θα αποτελεί την πρώτη εθνική κάθετο στη νέα Εγνατία η οποία προερχόμενη από Γρεβενά περνάει έξω από την Κοζάνη και παρακάμπτοντας τον Πολύμυλο οδηγεί στη Θεσσαλονίκη.
    Έτσι ο μεγάλος όγκος της κίνησης (κυκλοφοριακής, εμπορικής, τουριστικής) από Κοζάνη για Αθήνα θα αφήσει στην άκρη την Υψηλή Γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου (την μεγαλύτερη των Βαλκανίων όπως περήφανα λέγαμε κάποτε) και την περιοχή μας και θα οδηγεί, όχι αναγκαστικά ταχύτερα, στη Λάρισα μέσω Αιανής. Άμεσα ή έστω βαθμιαία, η περιοχή μας θα κληθεί να πληρώσει τις συνέπειες αυτής της απομόνωσης αφού θα περιπέσει σε δεύτερη μοίρα από κάθε άποψη αναπτυξιακών κινήτρων μια και απομακρύνεται αρκετά από το Εθνικό δίκτυο μεταφορών.
    Φοβούμαστε ακόμη πως υποβαθμίζονται και μια σειρά από άλλες σοβαρές αναπτυξιακές επιλογές όπως η σύνδεση του Νομού με την Πιερία μέσω Βελβεντού και Πιερίων καθώς και η σύνδεση με Ημαθία μέσω Πολυφύτου και Ριζωμάτων, έργα που έχουν ενταχθεί ήδη στο ΠΕΠ, αλλά δεν έχουν αρχίσει.
    Η περιοχή μας, με τις αγροτικές της δραστηριότητες, στηρίζει σοβαρά την Εθνική Οικονομία, συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη του Ν.Κοζάνης, ενώ παρέχει σήμερα μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης με την αξιοποίηση τόσο της λίμνης Πολυφύτου όσο και του ορεινού όγκου των πανέμορφων Πιερίων και των γραφικών διάσπαρτων οικισμών. Κι ακόμη την φυσική ομορφιά συνοδεύουν σημαντικά προϊστορικά, κλασικά, βυζαντινά, μεταβυζαντινά και νεότερα μνημεία που επιβάλλεται να αναδειχθούν και να ενταχθούν σ’ένα οργανικό σύνολο που θα αναβαθμίζει την περιοχή και θα δρομολογεί νέες προοπτικές για τις δεκαετίες που έρχονται.
    Επιβάλλεται σήμερα – πριν είναι πολύ αργά – αυτή η τελευταία επιλογή να αλλάξει προσανατολισμό. Οι Δήμοι και οι Κοινότητες καθώς και όλοι οι μαζικοί φορείς της περιοχής μας να αντιδράσουν και να απαιτήσουν ως κύρια Εθνική Οδός να παραμείνει η παρούσα και να βελτιωθεί, άσχετα από το αν ενισχυθεί, το οδικό δίκτυο Κοζάνης – Αιανής – Τριγωνικού.
    Επιβάλλεται ακόμη να παλέψουμε όλοι μαζί για τη συνολική και πολυποίκιλη ανάπτυξη του τριγώνου Πετρανών – Σερβίων – Βελβεντού, για την κατασκευή του αρδευτικού της βόρειας ζώνης Λίμνης Πολυφύτου και την αποπεράτωση και επέκταση των άλλων αρδευτικών δικτύων, για τη στήριξη των Συνεταιρισμών, για τη δημιουργία υποδομής πρωτογενούς και τριτογενούς τομέα στη λίμνη του Πολυφύτου και στα Πιέρια, για τη δυνατότητα αξιοποίησης του φυσικού αερίου, για την πολεοδομική ανασυγκρότηση των οικισμών και για τη βέλτιστη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που σήμερα υπάρχουν σε λανθάνουσα μορφή ενώ μεγαλώνει ήδη η απειλή της ανεργίας και του μαρασμού.
    Τώρα που το ολοκληρωμένο αναπτυξιακό πρόγραμμα σχεδιάζεται για τους σεισμόπληκτους Νομούς. Πριν είναι αργά για όλους ….
    Μανώλης Στεργίου, Δημοτικός Σύμβουλος Βελβεντού. 13 Ιουλίου 1995.
    Πίνακας αποδεκτών : 1) Γ.Γ Περ.Δυτ.Μακεδονίας, 2) Βουλευτές (5) Ν.Κοζάνης, 3) Νομάρχης Κοζάνης, 4) Περ.Δ/ντής Κοζάνης, 5) Δήμος Βελβεντού, 6) Δήμος Σερβίων, 7) Μ.Μ.Ε Ν.Κοζάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από το 1995 στην επικαιρότητα Δήμαρχε και ελπίζω να μη χρειασθούν άλλα 14 χρόνια για να γίνει αυτός ο δρόμος. Βέβαια -εκτός από την αναγκαιότητα της μη αποξένωσης- θα πρέπει να αναφέρουμε και τα ΘΥΜΑΤΑ αυτού του επικίνδυνου δρόμου που στην πλειονότητά τους είναι από την περιοχή μας. Εδώ έχω το σύνδεσμο από το "αρχείο δημοσιεύσεων" του Σέρβιαnet που αναφέρονται όλες οι αναρτήσεις (εδώ και πολύ καιρό) για τον ... δρόμο: http://www.servianet.gr/news.php?cat=103

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/2/09 20:39

    Συμφωνώ για τα θύματα και νομίζω όσοι διετέλεσαν αρμόδιοι στο θέμα πρέπει να κοκκινίζουν από ντροπή... και μαζί μ΄ αυτούς και μεις, οι αιρετοί γιατί φαίνεται πως δεν πιέσαμε όσο έπρεπε...Ή μ΄΄αλλον είμαστε πιο ευκολόπιστοι σε ατελείωτες εξαγγελίες... Αλλα και πάλι σκέφτομαι μακάρι να εξαρτιόταν από τους Δήμους μας η κατασκευή του δρόμου. Θα τον είχαμε κάνει... Είμαι σίγουρος.Τόσα χρόνια πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/2/09 21:46

    Κε δήμαρχε του Βελβεντού, στο αναρτηθέν άρθρο, αντι na ερωτηθεί ο Νομάρχης Κοζάνης,o καθ' ύλην αρμόδιος, για την ΜΗ υλοποίηση του εργου, Ερωτάσθε εσείς και ο δήμαρχος Σερβίων, να...απαντήσετε γιατι δεν γίνεται ο δρόμος! Και εσείς, απαντήσατε δεόντως, αφου η προσβαση σας εδω είναι ανετη, αφού ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν σας κατέκριναν, οι εδω ''ανωνύμως'' σχολιάζοντες...
    Βλέπετε Κε δήμαρχε Βελβεντού, οτι για τον συναδελφο σας τον κ δήμαρχο Σερβίων, εδω, απο το βήμα αυτο,του γίνεται μια...''μανιώδης''κριτική, μοναδική στο είδος της, που δεν εχει συμβεί πουθενά!!Ολοι τους είναι Επικριτικοί και δυσανασχετημένοι, λές και τους τσιμπησε...μέλισσα!!
    Για αυτο και ο δήμαρχος Σερβίων απαξιώνει παντελώς το βήμα αυτό και δεν απαντά σε κριτικές περι ανέμων και υδάτων!
    *Αν και για σας Κε δήμαρχε Βελβεντού, υπήρχε το ιδιο επίπεδο-ανελέητης επικριτικής κριτικής, θα
    μετείχατε πλέον στον να απαντάτε απο το Βήμα αυτό;
    Kαι πώς θα αισθανόσασταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4/2/09 22:21

    1. Θεωρώ κατ΄ αρχήν λάθος να γράφουν όλοι ανώνυμα. Όπως καλή ώρα και σεις. Διατυπώνετε μια άποψη. Γιατί φοβάστε να βάλετε το όνομά σας; Διαφωνώ λοιπόν με τα ανώνυμα σχόλια. Το είπα από την αρχή για το θέμα του κλεισίματος του ΟΤΕ στα Σέρβια. Αν ψάξετε λίγο παρακάτω θα το βρείτε.
    2. Θεωρώ κακή την κριτική στο Δήμαρχό σας και συναδελφο και φίλο κ. Κοκολιό, από ανώνυμους αρθρογράφους. Όποιος έχει άποψη, βγαίνει και τη στηρίζει επώνυμα. Αλλά δυστυχώς δεν γίνεται αυτό. Διαφωνώ τελείως με τις ανώνυμες απόψεις.
    3. Τα κακόπιστα και υβριστικά σχόλια χαρακτηρίζουν όσους τα γράφουν. Δεν τους ξέρουμε εμείς βέβαια, αλλά το ξέρουν οι ίδιοι...Οταν πάνε για ύπνο το βράδυ προφανώς δεν χαμογελούν από ικανοποίηση...αν βέβαια κάνουν μια ελάχιστη στοιχειώδη ανακεφαλαίωση και αυτοκριτική της μέρας που πέρασε. Η δημοκρατία δεν μπορεί να λειτουργήσει σ΄ ενα πέλαγος ανωνυμίας και-γιατί όχι-και ανευθυνότητας.
    4. Κι εγώ εδώ μεσα δέχτηκα τα πυρά ανωνύμων για τα θέματα των συνενώσεων, του ΟΤΕ και των αποκλεισμών της γέφυρας από αγρότες. Δέστε τα πιο κάτω...
    5. Ωστόσο θεωρώ σκόπιμο και επιβεβλημένο να απαντώ σε όλα, θέλοντας έτσι να δηλώσω ότι είμαι παρών. Διότι, κατά μια άλλη εκδοχή, και οι ανώνυμες απόψεις δεν παύουν να θίγουν θέματα, μερικές φορές σοβαρά. Γι' αυτό απαντώ. Δεν ξέρω αν τελικά ανταπεξέρχομαι σε μια πραγματικά "ασύμμετρη απειλή". Προσπαθώ συνεχώς.
    8. Στο τέλος άξιος κριτής όλων μας και εννοώ όλων μας ανεξαιρέτως, επωνύμων και ανωνύμων είναι ο κυρίαρχος λαός. Κι ο λαός δεν είναι χαζός. Οι συνήθεις ύποπτοι είναι τελικά λίγο πολλοί γνωστοί.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14/3/10 19:49

    Ο Δρόμος μέσω Αιανής - Τριγωνικού είναι συντομότερος, είναι νέα σχεδίαση, δεν χρειάζεται μεγάλες βελτιώσεις που θα επιβαρύνουν οικονομικά το κράτος (4 χιλιόμετρα απομένουν για να ολοκληρωθεί), η απόσταση είναι μικρότερη και οι ταχύτητες που μπορούν να αναπτύξουν τα οχήματα μεγαλύτερες, και προπαντώς δεν περνά μέσα από κατοικημένες περιοχές. Αν θέλουμε να γίνει Εθνική οδός Κοζάνης - Λάρισας - Αθηνών πόσο μάλλον κάθετος της Εγνατίας πρέπει να δημιουργήσουμε τον οικονομικότερο και γρηγορότερο δρόμο που συνδέει με την Αθήνα και τα Βαλκάνια την Περιφέρεια και όχι να συνδέσουμε πρώτα τα Σέρβια και το Βελβεντό και μετά την υπόλοιπη Περιφέρεια! Η σύνδεση Σερβίων και Βελβεντού μπορεί να συνδεθεί και αργότερα, δεν χρειάζεται η εθνική οδός να αποτελέσει μία παράκαμψη για άλλη μια φορά, για να σταματήσει ο οδηγός να πάρει ένα αναψυκτικό στο περίπτερο του Βαθύλακου ή των Σερβίων και να βρίζει για την κίνηση και το όριο 50!Διαφορετικά υποβαθμίζεται στο σύνολό του ο Νομός με συνέπεια να υποβαθμιστούν περισσότερο και οι περιοχές Σερβίων - Βελβεντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας εμπιστευόμαστε για την ευπρέπεια των σχολίων σας. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των σχολιαστών καθώς αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Το Προφίλ μας