Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020

Το ολοκαίνουργιο κομμάτι των Konttra "Τρελά Αισθήματα" - Καλοτάξιδο παιδιά

.


 Konttra- Τρελά αισθήματα 
Στίχοι: Σοφία Παπαβασιλείου 
Μουσική: Mark Angelo - Σοφία Παπαβασιλείου 
Credits: 
Camera Operator: Γρηγόρης Τριβιάης 
Εκτέλεση Παραγωγής: Double Dot Entertainment www.doubledot.agency 
Μοντάζ: Ιωάννης Καραμάνης 
Μοντέλα: Ηλίας Μαυρίδης & Κωνσταντίνα Καπούκη 

Styling: Νίκος Χασιώτης www.pandaclothing.gr 
Make Up Artist: Έλλη Θεοδωρίδου 

Ευχαριστούμε για την ευγενική φιλοξενία το ξενοδοχείο Miraggio www.miraggio.gr 

Παραγωγή & Ενορχήστρωση: Mark Angelo 
Πλήκτρα: Mark Angelo 
Βιολί: Κώστας Χατζόπουλος 
Κιθάρες: Κώστας Χατζόπουλος 
Μπάσο: Κώστας Χατζόπουλος 
Τύμπανα: Φώτης Βακουφτσής 
Φωνητικά: Αντιγόνη Σαμπατακάκη 
Ηχογράφηση Μίξη Mastering: Mark Angelo 

 Ευχαριστούμε για την υποστήριξη και βοήθεια τους: Χάρης, Λάζαρος, Κωνσταντίνος, Τόλης, Μαριέττα, Στάθης, Ηρώ





Στίχοι:
 Την φαντασία μου μικρή μου αναβοσβήνεις 
Νιώθω το βλέμμα σου από τον ήλιο πιο καυτό 
Κάστρα γκρεμίζει η αγάπη που μου δίνεις 
Ρομαντικό παιδί με θες το ’χω και αυτό 
Όλη η υδρόγειος στα κόκκινα βαμμένη 
Μέσα σ’ αυτήν εγώ κι εσύ ερωτευμένοι 
Γκάζια να δίνει η ψυχή μας αναμμένη 
Σ’ άλλες αισθήσεις κι δυο παραδομένοι 

Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα
 Κι η καρδιά μου να φωνάζει κι άλλο θέλω
 Τρελά αισθήματα θες επικίνδυνα
 Μόνο εσύ με κάνεις τόσο αρρωστημένο 
Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα 
Μες στο σώμα σου εγώ θα ταξιδεύω 
Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα 

Όσο και αν παίζεις το μυαλό μου κι άλλο θέλω 
 Λιώνουν τα χείλη μου στα χείλη σου μονάχα 
Με ένα φιλί σου πέφτει η γη στον ουρανό 
Ζητούν οι νύχτες μου τα όμορφα σου μάτια 
Αγοροκόριτσο τρελό μου σ’ αγαπώ 
Όλη η υδρόγειος στα κόκκινα βαμμένη 
Μέσα σ’ αυτήν εγώ κι εσύ ερωτευμένη 

Γκάζια να δίνει η ψυχή μας αναμμένη 
Σ’ άλλες αισθήσεις και οι δυο παραδομένοι 


Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα
Κι η καρδιά μου να φωνάζει κι άλλο θέλω
Τρελά αισθήματα θες επικίνδυνα 
Μόνο εσύ με κάνεις τόσο αρρωστημένο 

Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα 
μες στο σώμα σου εγώ θα ταξιδεύω 
Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα
 Όσο και αν παίζεις το μυαλό μου κι άλλο θέλω

 Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα
 Κι η καρδιά μου να φωνάζει κι άλλο θέλω 
Τρελά αισθήματα θες επικίνδυνα
 Μόνο εσύ με κάνεις τόσο αρρωστημένο
 Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα
 μες στο σώμα σου εγώ θα ταξιδεύω 
Τρελά αισθήματα χτυπούν σαν κύματα 
Όσο και αν παίζεις το μυαλό μου κι άλλο θέλω

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στα παιδιά αλλά και στην ομάδα που δούλεψε πάνω στο τραγούδι. Αισθητικά και μουσικά άρτιο αποτέλεσμα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αντίστοιχα συγκροτήματα των Αθηνών.

Το Προφίλ μας