Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Παραιτήθηκε από Αντινομάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης για να διεκδικήσει το Δήμο Βοΐου η Παναγιώτα Ορφανίδου - Παπακωνσταντίνου


Την παραίτησή της από Αντινομάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης υπέβαλε η Παναγιώτα Ορφανίδου-Παπακωνσταντίνου, την Τρίτη 24 Αυγούστου 2010, στο Νομάρχη Κοζάνης Γιώργο Δακή, για να διεκδικήσει στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010, το νέο Δήμο Βοΐου.Η έγγραφη παραίτηση της κας. Ορφανίδου-Παπακωνσταντίνου, που έγινε δεκτή από το Νομάρχη Κοζάνης, έχει ως εξής:
Κύριε Νομάρχη,
Μετά από οκτώ μήνες θητείας μου, ως Αντινομάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Κοζάνης, υποβάλλω σήμερα την παραίτησή μου από την θέση ευθύνης, με την οποία με τιμήσατε. 


Είναι σαφές, ότι η παραίτησή μου αυτή είναι τόσο πρόωρη, όσο και επιβεβλημένη. Εξ ίσου σαφές είναι, ότι, δυστυχώς, δεν  πρόλαβα να ολοκληρώσω το  έργο, το οποίο είχα τη βούληση και την επιθυμία να το πράξω, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου. Οι οικονομικές συνθήκες, όπως και η στενότητα του χρόνου επέβαλαν τους όρους τους στη θητεία μου, δημιουργώντας  το δικό τους πλαίσιο, πέραν της δικής μου βουλήσεως.
Ωστόσο, μπορώ, νομίζω, να υπερηφανεύομαι, ότι το πέρασμά μου από την Αντινομαρχία Αγροτικής Ανάπτυξης Κοζάνης άφησε θετικό αποτύπωμα στις κορυφαίες αποφάσεις και επιλογές του απερχομένου Νομαρχιακού Συμβουλίου.
Θετικό – πέραν πάσης αμφιβολίας - υπήρξε το αποτύπωμα της συμμετοχής μου σε μένα την ίδια, που με συγκίνηση και δέος ήρθα αντιμέτωπη με τα χρονίζοντα προβλήματα του τόπου μου και αναμετρήθηκα μαζί τους. Το αποτέλεσμα της αναμέτρησης δεν έχει κριθεί ακόμη. Γιατί η αναμέτρηση αυτή βρίσκεται και θα βρίσκεται σε εξέλιξη ες αεί.
Ήδη ο θεσμός της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης δεν πρόκειται να είναι αυτός που όλοι μας μέχρι σήμερα γνωρίσαμε. Βιώνουμε την μεταβατική περίοδο της αυτοδιοίκησης στη χώρα μας, περίοδο, που σε μεγάλο βαθμό, θα κρίνει και το μέλλον της.
Στο μέλλον αυτό διεκδικώ τη θέση μου από το μετερίζι της Δημάρχου Βοΐου.
Πολύτιμο εφόδιό μου στην πορεία μου αυτή αποτελεί η εμπειρία μου της αντινομάρχη αγροτικής ανάπτυξης Κοζάνης. Φιλοδοξία μου είναι, να αξιοποιήσω θετικά την εμπειρία μου αυτή, επαναποδίδοντας στον Δήμο Βοΐου, όσα έχω πάρει στη ζωή μου από την περιοχή. Είναι γνωστό σε όλους, ότι η περιοχή Βοΐου, φορτωμένη με ιστορία, αρχοντιά και ομορφιά, βιώνει ένα προβληματικό σήμερα και τρέμει ένα παρακμιακό αύριο.
Στοίχημα για όλους μας – ιδιαίτερα για μένα - αποτελεί η ανατροπή της κατάστασης αυτής.
Στην ανατροπή αυτή σκοπεύω να αφιερώσω τις δυνάμεις μου. Στην προσπάθεια αυτή έχω ήδη βρει πολύτιμους συμπαραστάτες, Βοϊάτες με ενωτική οπτική και αναπτυξιακή στόχευση.
Όπως καταλαβαίνετε, η προσπάθεια αυτή απαιτεί το σύνολο των δυνάμεών μου, πράγμα, που θα αδικούσε την λειτουργία μου, ως αντινομάρχη.
Κατά συνέπεια, η παραίτησή μου αποτελεί μονόδρομο.
Κύριε Νομάρχη, σας ευχαριστώ, για την τιμή και την εμπιστοσύνη, με την οποία με περιβάλατε.
Ευχαριστώ επίσης το σύνολο των συναδέλφων νομαρχιακών συμβούλων.
Και στη νέα μου προσπάθεια, σας θεωρώ συμμάχους  και συμπαραστάτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας