Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 12 Μαΐου 2023

Οι όμορφες ευχές της Άννας Διαμαντοπούλου στην υποψήφια βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτα Καμαριάδου για το μωράκι

Από το kozanimedia.gr
Τα ανθρώπινα των εκλογων! Η δύναμη και ευλογία να είσαι γυναίκα.Panagiota Kamariadou υποψήφια στο νόμο Κοζάνης με το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ μόλις γέννησε ένα πανέμορφο κοριτσάκι!Πόσες μνήμες μου ξύπνησε.Την πρώτη φορά που κατέβηκα στις εκλογές ήμουν λεχώνα..πως ν αφήσεις το μωρό και να τρέχεις στα χωριά και τις ράχες .Οι γυναίκες μου συμπαραστέκονταν αλλά μέσα τους -η φανερά απορούσαν πως;;;;κι εγώ πιστευα πως όλα τα μπορώ και το μωρο μου θα καταλαβει.
Και Παναγιώτα μου άντρας ολόκληρος τώρα με ένιωσε και ήμασταν πάντα μαζί,όπως και το δικό σου μωρό θα νιώσει περήφανο για σένα θα σε καταλάβει!!
Να σου ζησει και καλή επιτυχια

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας