Ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι η οδική ασφάλεια αντιμετωπίζεται ως εθνικό ζήτημα από την κυβέρνηση και σκοπός του στρατηγικού σχεδιασμού που έχει καταρτιστεί από την αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων κατά 50% έως το 2030.
«Η Οδική Ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας, της Πολιτείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των επαγγελματιών του κλάδου, αλλά και καθενός πολίτη ξεχωριστά», τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας ότι βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων είναι η κακή οδηγική συμπεριφορά και γι΄ αυτό απαιτείται να διαμορφωθεί μια νέα κουλτούρα οδήγησης, από την παιδική ηλικία.
«Το λάθος που κάνουμε είναι ότι διδάσκουν οι γονείς τα παιδιά πως να χειρίζονται το αυτοκίνητο. Το πρόβλημα δεν είναι ο χειρισμός του αυτοκινήτου, το πρόβλημα είναι να μάθει ο νέος να οδηγεί και αυτή είναι η δουλειά των εκπαιδευτών οδήγησης. Έτσι, το νέο σύστημα αξιολόγησης των υποψήφιων οδηγών δίνει έμφαση στην εκπαίδευση, ώστε να παράγει καλύτερους οδηγούς», πρόσθεσε ο Υφυπουργός Μεταφορών.
Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, καταβάλλει μια μεγάλη προσπάθεια για τη βελτίωση του οδικού δικτύου της χώρας και τα αποτελέσματα είναι ορατά, ενώ αναφέρθηκε και στην τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, που αυστηροποιεί την ποινική αντιμετώπιση συγκεκριμένων τροχαίων παραβάσεων.
Ο Υφυπουργός Μεταφορών επισήμανε πως με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος προβλέπεται να τεθεί σε διαβούλευση πριν από τα Χριστούγεννα, «απενοχοποιείται το αυτοκίνητο», καθώς δεν θα αφαιρούνται πινακίδες για συγκεκριμένες παραβάσεις, αλλά οι ποινές θα είναι αυστηρές για τις επικίνδυνες παραβάσεις, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη και οι αντικανονικές προσπεράσεις.
Ο Υφυπουργός Μεταφορών επανέλαβε ότι η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων
είναι υποχρεωτική όταν επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, προτρέποντας
τους οδηγούς να διατηρούν τον εξοπλισμό στα αυτοκίνητά τους.
1 σχόλιο:
Περισσότερο από την οδική ασφάλεια μετράει η ασφάλεια των πολιτών από τις πολιτικές της Κυβέρνησης Μητσοτάκη. Αυτή είναι η πρώτη υπόθεση όλων μας, αν δεν το κατάλαβες κύριε Υπουργέ. Και αν δεν το κατάλαβες καλά σε διαβεβαιώνουμε ότι δεν αντέχουμε άλλο. Ρεύμα 350 ευρώ το δίμηνο αρα 2000 ευρό το χρόνο. Βενζίνα για τα ΙΧ 3000 ευρό το χρόνο για τις εντελώς απαραίτητες μετακινήσεις. Πετρέλαιο για τα άλλα ΙΧ και μηχανήματα 4.000 ευρό το χρόνο. Πετρέλαιο ή πέλετ για θέρμανση 800 ευρό το μήνα δηλαδή ως τον Απρίλη θέλουμε πάνω από 4500 ευρο. Εξαιρούνται οι τυχεροί της τηλεθέρμανσης αν είναι τυχεροί φέτος, θα φανεί. Για τα σχολεία των παιδιών ένα ποσό 2.000 ευρό όσο είναι ακόμα μικρά. Και το καλάθι του νοικοκυριού μισογεμίζει με 80 ευρό τη βδομάδα άρα 4000 ευρό το χρόνο. Μέσες άκρες θέλουμε κοντά στις 18000 ευρο το χρόνο για μια οικογένεια με 2 ανήλικα παιδιά. Τα μεροκάματα είναι 700 ευρό το μηνα άρα 10.000 ευρό αν δουλεύει ο ένας και κάπου 20.000 ευρό αν ειναι τυχερή η οικογένεια και έχει δυο εργαζόμενους. Δεν θα πάρουμε παπούτσια; κάποιο ρούχο για τα παιδιά μόνο; δεν θα πάμε σε γιατρούς; δεν θα χρειαστεί να πληρώσουμε μια ζημιά στο σπίτι; Άντε εξηγησε μας πως να βγάλουμε χειμώνα και χρονιά. Δεν μιλάμε για όσους σπουδάζουν παιδιά. είναι σόλο μεσα. Εκτός από τα τρόφιμα που είναι στο ελεύθερο εμπόριο και τα πουλάνε όσο θέλουν τα σουπερ μάρκετ όλα τα άλλα έξοδα εξαρτιούνται από τις δικές σας πολιτικές. Δεν κάνετε τίποτα να μειώσετε τα καύσιμα, το ρεύμα από τον ήλιο και τον αέρα το παίρνετε, δεν κάνετε τίποτα να μειώσετε τους φόρους που εσείς βάζετε, δεν κάνετε τίποτα να ελαφρύνετε τις ζωές μας. Κρίμα. Πολύ κρίμα. Αν και σε εκτιμώ και σε ψήφισα, δεν θα σε ξαναψηφίσω. Την κυβέρνηση σας βασικα. Καλά είναι να πάτε σπίτι να σκεφτείτε τι κάνατε στις ζωές μας. Και μην ξεχασετε πριν τελειώσει η θητεία σας να στείλετε άλλη μια φορά βοήθεια στην Ουκρανία.
Δημοσίευση σχολίου