Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Φώφη Γεννηματά: Ο καρκίνος ξεκλήρισε την οικογένεια -Πέθανε στην ίδια ηλικία με τη μητέρα και τον πατέρα της

Ανείπωτη θλίψη σκόρπισε η είδηση του θανάτου της Φώφης Γεννηματα.


Τραγική ειρωνεία το γεγονός οτι η Φώφη Γεννηματά έδωσε σκληρή μάχη με τον καρκίνο, όπως και ο πατέρας της Γιώργος Γεννηματάς, αλλά και η μητέρα της Κάκια.

Η Φώφη Γεννηματά «έφυγε» σήμερα, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών

Ο πατέρας της, Γιώργος Γεννηματάς, έφυγε από τη ζωή, χτυπημένος από τον καρκίνο, σε ηλικία μόλις 55 ετών, ενώ λίγους μήνες νωρίτερα είχε χάσει τη μάχη με την επάρατη νόσο η σύζυγός του, Κάκια, σε ηλικία 54 ετών.

Μάλιστα σε συνέντευξή της η Φώφη Γεννηματά είχε σχολιάσει αυτό το γεγονός, αλλά και το πόσο κοντά «έφυγαν» οι γονείς της. «Με επτά μήνες διαφορά έφυγαν οι γονείς μου από τη ζωή. Πρώτα η μητέρα μου και μετά ο πατέρας μου. Μόνο αυτό μπορούσε να συμβεί με αυτούς τους ανθρώπους. Ήταν μαζί από 13 χρόνων. Μια ζωή μαζί», είχε πει σε συνέντευξη της στην εκπομπή «Μεσάνυχτα» η Φώφη Γεννηματά.

Η Βουλή συμμετέχει στο δημόσιο πένθος για τη Φώφη Γεννηματά -Αναστολή των εργασιών
«Η μητέρα μου είχε μια δίψα για τη ζωή που μας τη μετέδωσε»

Η Φώφη Γεννηματά πάλεψε δύο φορές με τον καρκίνο και έδωσε σκληρή μάχη. Ετσι είχε μάθει άλλωστε και από τους γονείς της « Δεν νιώσαμε ποτέ στο σπίτι ότι είχαμε έναν άρρωστο άνθρωπο» έλεγε μιλώντας για την μητέρα της.

«Η μητέρα μου είχε μια δίψα για τη ζωή που μας τη μετέδωσε. Χόρευε μέχρι την τελευταία στιγμή, ακόμα και όταν της ήταν πολύ δύσκολο. Κανένας όμως δεν καταλάβαινε πόσο δύσκολο τής ήταν. Όλα αυτά είναι πράγματα που εμένα με έχουν στιγματίσει. Ήταν εξαιρετικά δύσκολο αυτό που βιώσαμε. Ειδικά για εμένα, γιατί δεν είχα αποκτήσει τα δικά μου παιδιά. Βυθίζεσαι…»



«Είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσεις τον θάνατο και την οργή που φέρνει για την απώλεια» έλεγε η Φώφη Γεννηματά.

Η εξόδιος ακολουθία για τη Φώφη Γεννηματά θα τελεστεί την Τετάρτη στις 14:00 στη Μητρόπολη Αθηνών και αμέσως μετά η ταφή της Φώφης Γεννηματά στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών.
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας