κ. Υπουργέ,
Όπως είναι γνωστό ο κάθετος άξονας
Κοζάνη – Λάρισα αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα και είναι έργο υψίστης
σημασίας για τη Δυτική Μακεδονία καθόσον θα τη συνδέσει με τη Θεσσαλία, το
λιμάνι του Βόλου, την Κεντρική Ελλάδα, την Αθήνα και το λιμάνι του Πειραιά.
Η υλοποίησή του θα δώσει τη δυνατότητα
ταχείας και ασφαλούς μεταφοράς των εμπορευμάτων (γεωργικά προϊόντα και προϊόντα
βιοτεχνίας – βιομηχανίας). Θα συμβάλλει επίσης στην εξωστρέφεια της περιοχής
μας, θα ενισχύσει την ασφάλεια των επιβατών καθόσον πρόκειται για δαιδαλώδες υφιστάμενο
οδικό δίκτυο που διασχίζει την ενδοχώρα και θα μειώσει σημαντικά τον
απαιτούμενο χρόνο για τις ίδιες αποστάσεις.
Ειδικά για το τμήμα Α/Κ Αμμοχωρίου Φλώρινας
– Λάρισα υπάρχει ανομοιόμορφη ωριμότητα καθώς και υστέρηση στην προώθηση των
αναγκαίων διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης μελετών και
έργων.
Η ανησυχία μας μεγαλώνει λαμβάνοντας
υπόψη ότι στην Τελική Έκθεση του
Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Ελλάδας (Ιούνιος 2019) δεν
περιλαμβάνεται, στον 20ετή σχεδιασμό, το τμήμα Κοζάνη – Ελασσόνα – Τύρναβος
- Λάρισα που αποτελεί πολύχρονο στόχο και δίκαιο αίτημα της Δυτικής Μακεδονίας
και ειδικότερα των Φορέων και πολιτών του Νομού Κοζάνης.
Για το λόγο αυτό, σε περίπτωση που
αποδεχτείτε το παραπάνω Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο, προτείνω τη σύνταξη Μελέτης Σκοπιμότητας από εξειδικευμένο Γραφείο
Μελετών για να διερευνηθεί πιθανή αξιοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων με σύναψη
σύμβασης παραχώρησης ή συνεργασία άλλης μορφής.
Οι αναγκαίοι πόροι μπορούν να προκύψουν
από το ΠΔΕ του ΥΠΟΜΕ ή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ή με άλλο τρόπο που
είναι διαθέσιμος.
Κατόπιν
τούτων, ερωτάσθε:
1)
Θα αποδεχτείτε ή θα αναθεωρήσετε την
Τελική Έκθεση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Ελλάδας (Ιούνιος
2019) που προβλέπει τα παραπάνω;
2)
Σε περίπτωση που τον αποδεχτείτε
θεωρείτε ενδιαφέρουσα την πρόταση που ανέπτυξα προηγούμενα;
3)
Σε περίπτωση μη αποδοχής του, με ποιο
τρόπο σκοπεύετε να προχωρήσετε την υλοποίηση του οδικού έργου στο τμήμα Κοζάνη
– Ελασσόνα – Τύρναβος – Λάρισα;
Ο ερωτών Βουλευτής
Γιώργος Αμανατίδης
Ν. Κοζάνης –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
7 σχόλια:
Μπράβο Γιώργο, Συγχαρητήρια προχώρα έτσι δυναμικά, αλλά θέλω συμπαράσταση από όλους τους συναδέλφους σου της Δυτικής Μακεδονίας.
ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗ ΑΠΟ ΚΟΖΑΝΗ~ΕΛΑΣΣΟΝΑ~ΤΥΡΝΑΒΟΣ~ ΛΑΡΙΣΑ ΣΕ ΚΟΖΑΝΗ~ ΣΕΡΒΙΑ~ ΕΛΑΣΣΟΝΑ~ ΤΥΡΝΑΒΟΣ~ ΛΑΡΙΣΑ
Αναθέστε μελέτες με voucher
γιατι η περιοχη τριγωνικου δεν ειναι δημος σερβιων; δεν ειναι λογικο να αποφευγονται οι στροφες πολυραχου και φυσικα να ειναι μικροτερη η αποσταση κοζανης λαρισας; περιμενετε να αναπτυχθει τα σερβια απο την εθνικη; τοοοοοσσσαααααααα χρονια δηλαδη τι αναπτυχθηκε; το καρτερι;
ΤΙ Μ,,,,,,,Σ ΛΕΣ 7.08 ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗ~ ΣΕΡΒΙΑ~ ΠΟΛΥΡΑΧΟ~ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ~ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΘΑ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΡΥΜΝΙΟΥ~ΤΡΙΓΩΝΙΚΟΥ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΟΡΤΙΑ.
9.56 ΈΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ
Κύριοι σας (μας) αρέσει, δεν σας (μας) αρέσει, ο εθνικός σχεδιασμός της ΕΟ Κοζάνης - Λάρισας είνειεαι μέσω Ρυμνίου. Αν ήταν μέσω θα το ανέφερε ο ΓΑ (αναφέρει Ελασσόνα και Τύρναβο).
Δεν υπάρχει όμως λόγος ...ανησυχίας, αφού δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
Μ
Δημοσίευση σχολίου