Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Ν. Σαρρής: Η σωστή ενημέρωση απαιτεί και σωστή έρευνα. Η Εφημερίδα των Συντακτών διορθώνει το δημοσίευμά της εις βάρος της επιχείρησής μου

Σε συνέχεια της χθεσινής δημοσίευσής μου, που αφορούσε την Εφημερίδα Συντακτών (efsyn) και το από 22-04-2020 άρθρο της με τίτλο «Κολλητοί στο πάρτυ των χρυσών vouchers”, το οποίο με εμφάνιζε να εμπλέκομαι με εταιρίες που παρέχουν πλατφόρμες τηλεκατάρτισης με τρόπο αδιαφανή και παράνομο:
Κοινοποίησα προς την Εφημερίδα εξώδικη διαμαρτυρία, δήλωση και πρόσκληση (η οποία απεστάλη ηλεκτρονικά λόγω της αναστολής εργασιών των δικαστικών επιμελητών), στην οποία ζητούσα να προβούν σε επανορθωτικό δημοσίευμα.
Στην διαμαρτυρία μου παρέθεσα τα στοιχεία εκ των οποίων συνάγεται η νόμιμη διαδικασία που ακολούθησε η επιχείρησή μου προκειμένου να επιλεγεί ως πάροχος υλοποίησης του συγκεκριμένου προγράμματος και τα στοιχεία εκ των οποίων συνάγεται ότι ουδεμία σχέση έχω με τις εταιρείες διαχείρισης πλατφόρμας, παρά μόνο έκανα τη χρήση δύο πιστοποιημένων εξ αυτών ως ιδιοκτήτης ΚΕΚ για τις ανάγκες διαχείρισης και προώθησης του προγράμματος στους ωφελούμενους χρήστες. Περαιτέρω δήλωσα ότι σε περίπτωση που δεν προβούν σε άμεσες ενέργειες θα προσφύγω σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια και το κύρος μου. Η Εφημερίδα σήμερα δημοσίευσε στο 4ο φύλλο την παρακάτω διορθωτική επισήμανση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας